Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011 in PPPP

jos seuraavana päivänä pitää ajaa, niin ottaa sit kiltisti vaa vähä vähemmän?
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011 in Battlefield 3

jep
Finski fani

Finski fani 27.07.2011 in PPPP

Tässä oon hieman laskeskellut kuinka paljon voin juoda ja millon voin lähteä ajamaan sen jälkeen? Liittyy tuahon kaljakelluntaan. Jos klo 12.00 aloittelisin ja jossain 00.00-03.00 lopettelisin. Seuraavana päivänä pitäs pystyä ajamaan klo 18.00. Painoa on 75-80kg(laiha!) Nettilaskurit antaa hieman erilaisia vastauksia... Mieluummin olisi vielä varaa, etten varmastikaan ajaisi humalassa. 15 0,33l keskiolutta laskureiden mukaan voisin juoda, ja jäisi vielä muutama tunti vapaatakin. Onko kokemusta samanpainosilla? Uskaltaako kuinka paljon juuvva?
TehBigBunny

TehBigBunny 27.07.2011 in Yleinen keskustelu autoista

"Kulkuset, isot. *Check*":http://youtu.be/_7E91r_iim0?hd=1
TehBigBunny

TehBigBunny 27.07.2011 in Hyvä Moldova !

Dynamo on paska maa.
helluvaweevil

helluvaweevil 27.07.2011 in Battlefield 3

pelaakos varjo bc2 pcllä?
helluvaweevil

helluvaweevil 27.07.2011 in Battlefield 3

juu tuntu ihan suht koht kevyeltä peliltä
vaiski75

vaiski75 27.07.2011 in Ei mulla muuta

Elämä on kuin lapsella paita: lyhyt ja sontainen. Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 27.07.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Savulohta. :(
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011 in Nyt soi?

Finski fani wrote: Täällä kun oli niitä Five finger death punchin ystäviä, niin kuuntelen nyt tätä uutta biisiä tulevalta albumilta FFDP - Under and over it
Kuullostaa varsin 5FDP:ltä :) Nat pääääd!
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011 in Battlefield 3

IL3 wrote: Kaipa noi konsoliversiot on päteviä ku niillähän noi nykyään kehitetään kun paljon halvempaa ja helpompaa. PC-versioihin sit lisätään graafiset kermat ja nettilisät lopuksi päälle. Kyl mä tota venaan ja boksille.
Tuo BF3:han sentään on suunniteltu ensisijaisesti pc-miehille, mikä on kyllä kieltämättä ihan kivaa vaihtelua. Itse pääsin tuota Alphaa testaamaan ja heti näppäimistä huomas että on aika pc-tyylinen, mutta noin muuten kyllä vaikuttaa todella hyvältä ja odottamisen arvoiselta, aiko sitä sitten pelata millä vehkeellä tahansa. Toistaiseksi tosin huomattavasti nopeampaa lähtee henki tuossa pelissä kun mitä esim. bc2. Graffat näytti kivoilta jo Alphassa ja luultavasti viel paranee finaali versioon. Ja ne ketkä miettii pyörittääkö heidän kone tätä, niin toistaiseksi näyttää että olis yhtä kevyt kuin BC2.
Finski fani

Finski fani 27.07.2011 in Nyt soi?

"Täällä kun oli niitä Five finger death punchin ystäviä, niin kuuntelen nyt tätä uutta biisiä tulevalta albumilta FFDP - Under and over it":http://www.youtube.com/watch?v=2LObb3PAyDQ
DarkWarjo

DarkWarjo 27.07.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Finski fani wrote: Ne meediumit on parhaita! Juuri oikea tulisuus ja cheddar on muutenkin parempaa ko death rainit... =)
Juuh, pitää tosiaan jossain vaiheessa nekin koeajaa, mut aattelin alotella heti noist kovimmist aineist :D Ostin myös Ahjo-kastiketta että saa pilata grillimakkarat. Manalaa maistaneena onneksi tiedän että sitä sitten laitetaan nätisti. btw. kreikkalainen lihapulla kuullostaa hyvältä, kunhan se ei käy niin kuten ace tuossa kuvitteli.
Finski fani

Finski fani 27.07.2011 in PPPP

Kaksi ruotsalaista ja yksi suamalainen olivat automatkalla. Jonkin ajan päästä toista ruotsalaista alkoi pierettämään, joten hän kysyi saisiko päästää hiukan ilmaa. Siihen muut autossa olijat sanoivat notta tietysti. No ruotsalainen päästi järkyttävät pierut. ^BBBBBLLLLLLLLLLLRRRRRRRRRRR!!!^ Jonkin ajan kuluttua toistakin ruotsalaista alkoi pierettämään ja hän kysyi saisiko hänkin päästellää hieman ilmaa, johon tietysti sai myöntävän vastauksen. Tämäkin ruotsalainen päästi julmettoman piarun. ^BBBBBLLLLLLLLLLLRRRRRRRRRRR!!!^ No tietysti suomalaistakin alkoi pierettämään, joten hän vuorollaan kysäisi lupaa ja saikin sen. Suomalainen päästi korkean lyhyen pierun. ^Pfiiiuuu^ Tähän kummatkin ruotsalaiset huusivat yhteen ääneen nauraen "NEITSYT!" Nyt Ville menee ja korjaa asian, ettei meistä suomalaisista kerrota enää tämmössii vitsei! ;)
villek00

villek00 27.07.2011 in PPPP

Ruotsi, mikä -ihana- paska tekosyy. Eli juu, täällä sitä ollaan Tukholmassa.
Ac3Way

Ac3Way 27.07.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Mikä on kreikkalainen lihapulla? Suomalainen maksaa ja kreikkalainen syö?
TehBigBunny

TehBigBunny 27.07.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Tein taas version kreikkalaisista lihapullista. Pikkusen vaatii vielä työtä mutta maut alkaa olemaan kohdillaan.
Ac3Way

Ac3Way 27.07.2011 in Ei mulla muuta

Maha kasvaa, on tullut talvi. Ei mulla muuta.
savulohi

savulohi 27.07.2011 in Ei mulla muuta

Minen laita enää kahta prosenttia enempää punasta mihinkään autoon, tai jos laitan ni en ota siitä kuvaa. Ei mulla muuta.
Mace

Mace 27.07.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Maitokaakao juoma kotoa, kunnolla kaakaojauhetta nii maistuu hyvältä =P