Forum - Recent Posts

Jupe San

Jupe San 23.07.2011 in Nyt soi?

"Phoenix - 1901":http://www.youtube.com/watch?v=kiQppszlXrg
Ac3Way

Ac3Way 23.07.2011 in Ei mulla muuta

Heräsin Ei mulla muuta.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.07.2011 in Ei mulla muuta

-Mie lähen grillaamaan. En ota kuin ruokajuomaksi.- Eiku mä lähdenkin dokaamaan. Ei mulla muuta.
Capo26RS

Capo26RS 23.07.2011 in PPPP

FRC:n murre, ekana tulee mieleen eri versioita näistä: "lähtee ku jänes lymöstä" ja "se saapi letcusta piähän" ja "VÄISTÄKÄÄ!"
hulluseon

hulluseon 23.07.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: FRC:n murre.
Mie haukun vieraat ja Skimmy kaluaa luut. Ei tarvita koiraa täällä.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.07.2011 in PPPP

FRC:n murre.
vaiski75

vaiski75 23.07.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Menisiköhän sitä? a) Juoksulenkille b) Pyörälenkille c) Uimaan d) Kaljakauppaan e) Pyörälenkille kaljakaupan kautta uimaan ja kahtelemaan perseidä Jotain pitäisi keksiä.Tänne sisätiloihin hajoaa.
Mä hain kylmän oluen ja... ... Kohta lähetään poikain kanssa juottolaan ja sieltä katsomaan strippareita.. Sfäiskillä on hymy kuin pistolapiolla lyäty, tästä ei päivä parane.. E. Eikä Sfäiski osaa enään mitään murretta, asunut liian monessa paikassa ja liian kauan..
Schimanski76

Schimanski76 23.07.2011 in PPPP

Menisiköhän sitä? a) Juoksulenkille b) Pyörälenkille c) Uimaan d) Kaljakauppaan e) Pyörälenkille kaljakaupan kautta uimaan ja kahtelemaan perseidä Jotain pitäisi keksiä.Tänne sisätiloihin hajoaa. Edit/ Valitsen EEEEEEEN!
PetuK

PetuK 23.07.2011 in PPPP

Ei osaa Petu Naantalin murretta. Onkos sillä jotain tekemistä Ruåttin kanssa?
Schimanski76

Schimanski76 23.07.2011 in KESÄJOKKIS 2011

zattwy wrote: Ei niitä saa vaihdella!!!! Mutta nyt kun Skimmeri saa uudet maalit,saat laittaa maaleihin sopivat vanteet. Tää on päätetty kokouksessa ilman (käpäliä)ei ääniä.
No en ala niitä nyt vaihtamaan,jos säännöt kieltävät sen.Vaihtamalla olisi saanut vähän painoa pois Matukasta,siksi kysyin.
zattwy

zattwy 23.07.2011 in KESÄJOKKIS 2011

Ei niitä saa vaihdella!!!! Mutta nyt kun Skimmeri saa uudet maalit,saat laittaa maaleihin sopivat vanteet. Tää on päätetty kokouksessa ilman (käpäliä)ei ääniä.
Schimanski76

Schimanski76 23.07.2011 in KESÄJOKKIS 2011

Saako vanteita vaihdella vapaasti vai onko pysyttävä niissä mitkä on alle laittanut?
Schimanski76

Schimanski76 23.07.2011 in KesäJokkis autosi

Sport Air Filter lisätty.sivu 4. PI 365
hulluseon

hulluseon 23.07.2011 in PPPP

Nyt en millään pahalla tarkoita, mutta Sfäiski on taas esimerkkinä. Tyhmältähän tämä taas kuulostaa, mutta nykypäivän nuoriso ei arvosta millään tavalla omaa murrettansa. Halutaan vain puhua silleen ihkusti. Mikäs helevetin kohtaus tämä nyt on? No onneksi pitkäripanen aukiaa kohta niin saataan illaksi kunto kohdalleen.
hulluseon

hulluseon 23.07.2011 in KesäJokkis autosi

Jotkut sanovat että muka olis tullunna tehoja lisää Makstaan. Sivu yksi.
Mudinski

Mudinski 23.07.2011 in Ei mulla muuta

hik ! Ei mulla muuta.
vaiski75

vaiski75 23.07.2011 in PPPP

Mä tarvin Petukkia tänne ja pian! Ensin mä olin, että mitä nämä puhuu ja olenko mä muka oikeasti puhunut samaa kieltä aikoinaan? Enhän mä näitä tajua nyt yhtään, kaikki on yhtä simmottis ja san sää "sydeemejä".. Mä olen ihan kokoajan suu auki ja WOOT? Nyt Petukki Naantaliin ja lähet Sfäiskille tulkiksi, palkka 8. markkaa tunti..
vaiski75

vaiski75 23.07.2011 in Ei mulla muuta

Voi helvata, mitä olette taas keksinyt.. Ei mulla muuta..
RealBlocker

RealBlocker 23.07.2011 in Nyt soi?

"Three 6 Mafia feat. Tiësto - Feel It":http://www.youtube.com/watch?v=FThuVI_maAs
Finski fani

Finski fani 23.07.2011 in Nyt soi?

DarkWarjo wrote: "GET BACK IN LINE!":http://www.youtube.com/watch?v=O02Gnzn5JDY
Nam!