Forum - Recent Posts
Eiks ne JKL-kymppi-illat vaihtuneet aina sellain,että jossain mestassa oli joka helvetin arkipäivä ne "murhat".Ainakin ma-ti-ke-to. Perjantaina ei vissiin ollut.
Mörssäri,Ostarin Helmi,Domino(vai mikä vilttu se oli) myös menossa mukana.
vaiski75 wrote: Uusi Kane!Ai stana se ois kova! :)
Uusi Kane!
Schimanski76 wrote: Ei kyl mie ihan paljasjalkainen lappeenrantalainen olen.Jyväskylässä asuin parisen vuotta joskus parikymppisenä.Kaverien omistama paari oli se Tuoppi.Valitettavasti. JKL ja legendaariset "Kympin illat". Niitä muistelen kauhulla.Ja koko sitä elämänjaksoa myös.Aika rankkaa touhua oli se.Kanen kymppi! Huhhuh. :D Ja voi sissus, mun Etelä-Karjalan ekskursio oli juurikin Lepraan. Siellä tuli asusteltua 2003-2008 Sammonlahti/Kivisalmi(ts. Iltatähti/Kivitasku)-akselilla. Sit mä vähän ryssin ja muija otti hatkat joten tulin takas tänne kotinurkille.
Tuomo33 wrote: Tuo on kyllä totta.. Pää asia, ettei ollu häiriö tekijöitä joka on harvinaista lahressa..Eli finski oli vielä himassa.
Finski fani wrote: Ei kai ny kukaan keskustassa hengaa, ko voi mennä rantsulle! Yöllä sitten siällä...Tuo on kyllä totta.. Pää asia, ettei ollu häiriö tekijöitä joka on harvinaista lahressa..
Ei kai ny kukaan keskustassa hengaa, ko voi mennä rantsulle! Yöllä sitten siällä...
hulluseon wrote: Kun kuulemma möi ne kenkänsä ja joi rahat ^Carcuun^Totuus. Se sattuu edelleen.
Schimanski76 wrote: Ei kyl mie ihan paljasjalkainen lappeenrantalainen olenKun kuulemma möi ne kenkänsä ja joi rahat ^Carcuun^
savulohi wrote: Kas, sinäkin näiltä nurkilta vaiko? Tuopissa tuli harjoteltua alaikäisenä ehkä vuoden verran ennen kuin tuli 18 täyteen ja kuppila vaihtui legendaariseen Ostarin Helmeen. Kovin pitkään se ei sen jälkeen enää muistaakseni ollutkaan pystyssä... :DEi kyl mie ihan paljasjalkainen lappeenrantalainen olen.Jyväskylässä asuin parisen vuotta joskus parikymppisenä.Kaverien omistama paari oli se Tuoppi.Valitettavasti. JKL ja legendaariset "Kympin illat". Niitä muistelen kauhulla.Ja koko sitä elämänjaksoa myös.Aika rankkaa touhua oli se.
Nyt on sanottava, ettei allekirjoitaneella ole ollut näin hauskaa ainakaan yli kolmeen vuoteen.
Hattua nostan siskolle, ja hänen miehelleen. Oli kyllä lahren keskusta melkein autio : D
Schimanski76 wrote: Kuuskasi oli kyä kiva mesta.Tuoppisankari oli paras.Se oli meitin koti parisen vuotta.Kas, sinäkin näiltä nurkilta vaiko? Tuopissa tuli harjoteltua alaikäisenä ehkä vuoden verran ennen kuin tuli 18 täyteen ja kuppila vaihtui legendaariseen Ostarin Helmeen. Kovin pitkään se ei sen jälkeen enää muistaakseni ollutkaan pystyssä... :D
savulohi wrote: Täälläpä täällä. Etelä-Karjalassakin käyty välillä muutaman vuoden stintti mutta Bar 68 sai palaamaan. Ja sitten ne kapitalistisaatanat rakensi Anttilan sen päälle. :(Kuuskasi oli kyä kiva mesta.Tuoppisankari oli paras.Se oli meitin koti parisen vuotta.
vaiski75 wrote: Tä? Kerkesinkö mä kolmen päivän aikana saamaan sukubuolitaudin, häkkiä, poistumiskieltoa ja uuden tyttöystävän wanhan rinnalle.. Muistelin kyllä, että siinä olisi mennyt ainakin viisi päivää..Vahvaa osaamista.
villek00 wrote: Jaa tän takia sun intti loppui kolmen päivän jälkeen..Tä? Kerkesinkö mä kolmen päivän aikana saamaan sukubuolitaudin, häkkiä, poistumiskieltoa ja uuden tyttöystävän wanhan rinnalle.. Muistelin kyllä, että siinä olisi mennyt ainakin viisi päivää..
hulluseon wrote: Skimmy on jo vinaalissa. Sanovat että pari välikuolemaa on kerenny tekemäänEi ole,Ei ole! Hewletin kova urheilupäivä takana.Mie oon NIIIIIN Sportti-Skimmy täällä Mansessa olevinaan aina. Suu on aivan järjettömän kuiva. Käykää huijaamassa tuolla miun rofiilissa,notta on Lauvantai,niin mie käyn ottamaan heti hyvällä omallatunnolla!
vaiski75 wrote: ...ja silloinkin omistin saman viinanhimon kuin nykyäänkin..Jaa tän takia sun intti loppui kolmen päivän jälkeen..
Reservissä!
That's what she said!
Kyllä.Sormi siellä liikkuu vilkkaasti.