Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 21.06.2011 in PPPP

Hmm, nyt jo ovelampi on. Sie oot niin lirissä jatkossa. ///HEI!!! Nyt neuvotaan jollain kikalla pikku-Sfäiskille kaikki parraat jekut, kepposet ja källit, niin iso-Sfäiski on ihmeissään mistä se on oppina ne temput. Eiku eihän tätä pitänä taas ääneen sannoo...
vaiski75

vaiski75 21.06.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Karkera on Sfäiski kun sai itse remmistä eikä jätskiä.
Ja joutui istuttamaan uudet kukkaset! Ei ollut Mini-Mee enään yhtään mukana.. Traktorissa naurettiin ihan sikana ja näytettiin Mummulle keskaria, kun jyrättiin sen orvokit.. Ovelampi oli tuo pienempi Sfäiski sittenkin.. Siellä se Juorukello sitten söi lämpösessä jäätelöä ja irvisteli Isille..
Tuomo33

Tuomo33 21.06.2011 in Drifting Challenge Tournament 2011

Pisteitä päivitetty. Korjatkaa jos on virheitä.
hulluseon

Karkera on Sfäiski kun sai itse remmistä eikä jätskiä.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.06.2011 in PPPP

Oppii tästä Sfäiski-setä ( no ehkä seuraavasta vasta ) notta ensin kantelee !
vaiski75

TehBigBunny wrote: Hyvin on oppinut. Ehdottomasti kannatan tätä koulukuntaa notta välittömästi kannellaan pikaisen palkinnon toivossa unohtaen 'ison kuvan'.
Se sai jäätelön!
TehBigBunny

Hyvin on oppinut. Ehdottomasti kannatan tätä koulukuntaa notta välittömästi kannellaan pikaisen palkinnon toivossa unohtaen 'ison kuvan'.
vaiski75

Tämä ei nyt liity aiheeseen, mutta lähellä on.. Viime viikolla majailtiin Mini-Meen kanssa mun äitini tykönä ja yhtenä kauniina päivänä se oli kovin kiukkuinen. Kysyi, että kuka on ajanut yhden kukkapensaan yli traktorilla? Mini-Mee huusi heti: Ei ollut minun syy, Isin vika oli!
hulluseon

Siitä on jo todistus. Että on alipainetta hurraahatun alla ja melkein valmista kuperkeikkatehtaaseen.
TehBigBunny

Syyntakeettomiksi luakittelisin, molemmat.
vaiski75

hulluseon wrote: Saanko minä sitten huutella takarivissä hävittömyyksiä Warjon kanssa?
Kaikki saatte tulla, kunhan muistatte hokea; Skimmyn syy, ei ollut Sfäiski..
hulluseon

Saanko minä sitten huutella takarivissä hävittömyyksiä Warjon kanssa?
vaiski75

Mä just päätin, että menen naimisiin Kirsi Rannon kanssa.. Lähteekös Bani ja Simo Bestmäntiksi? Eissistä tulee kukkaistyttö.. Voisko muuten joku soittaa Kirsille ja ilmoittaa tämän ilouutisen?
hulluseon

Sfäiski on kuulemma pöllinnä sinun rollaattorista pyärät ommaansa. ^THIIHIHIIHIHIHIIIHIH, carcuun^
TehBigBunny

vaiski75 wrote: Niin oletkin.. ^Tsihihihi..^
Jahtaisin sinnuu ... mut iltasella kolottaa paikkoja joten jää nyt välistä. _*Viskaa Sfälskäriä porkkanan naatilla*_
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 21.06.2011 in PPPP

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011061313885199_tr.shtml Halusi houkutella ystävänsä karanneen simpanssin kotio-->sai turpiinsa simpanssilta tosi pahasti-->vaati ystävältä 50milj. korvaukset-->ystävä kuoli aortta-aneurysman repeämään 72-vuotiaana-->tämä turpiin saanut on "hyvin surullinen" kaverinsa kuolemasta ja vaatii korvauksia ystävänsä kuolinpesästä. Jenkit...
vaiski75

TehBigBunny wrote: Vanha !
Niin oletkin.. ^Tsihihihi..^
Mace

Mace 21.06.2011 in PPPP

/me sighs.
TehBigBunny

Vanha !
TehBigBunny

Joku vähemmän laiska kaveri olisi viennyt skrinnarit jo varastoon ... mutta jos iskee takatalvi !