Forum - Recent Posts

Mudinski

Mudinski 20.06.2011 in PPPP

Bridgestone Potenza kesämunkit koossa 215/45/17 tarvisiko kukaan ? 4mm pintaa joka renkaassa ja tasaisesti kuluneet... Ajaahan noilla viellä, tai pelkiksi kuminpoltto renkaiksi :)
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 20.06.2011 in PPPP

Hitto mä varmaan rikoin sen kun latasin ittelleni sieltä omat 15 ekaa kuvaa :D:D Sitten kun olin lataamassa uusia niin ei enää toiminu. Anteexi.
RauhaMees

RauhaMees 20.06.2011 in 3D -mallinnus

mie tein pari vuotta sitte aika paljonki 3d hommi, mut en ole enää jaksanu. Pitäis täs alottaa uudestaa, ku tulee koulus kuitenki näit tehtyy :)
villek00

villek00 20.06.2011 in 3D -mallinnus

Jos joskus joku haluaa alkaa tekee tosissaa autoja, sanotaan vaikkapa rFactoryyn, voin alkaa niihin pintaa tekemään kyllä sitten photarilla ;)
TehBigBunny

TehBigBunny 20.06.2011 in PPPP

Rikki. On.
PetuK

PetuK 20.06.2011 in Dirt 3

Ac3Way wrote: Xbox Guiden kauttahan saa vaihdettua ohjaimen sensityvityn low:lle, mutta sitä en ole Dirtissä kokeillut. Forzaa aina ajelin low-asetuksella.
Taas paljastuu, että jossain säkissä olen viettänyt aikaa riittävästi..enoo tuollaisesta guidesta ollut edes tietoinen, vaikka onhan tässä nyt jo tovi tullut kaikenlaista pelailtua :) Ja mitä Dirtiin tulee, niin ihan ok:lta vaikuttaa, kun vähän olen ajellut Touria. Alku tosin oli aika shokki. Juurikin sen ohjauksen mahrottoman herkkyyren takii.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 20.06.2011 in PPPP

Nyt kun olisin pistämässä kuvia Kesäjokkiksesta niin enhän mä pääsekkään yhtäkkiä lataan mun kuvia :(
hulluseon

hulluseon 20.06.2011 in PPPP

Jätkät hei, mie pääsin BBC:n "uutisiin":http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/06/1348529/bbc-uutisoi-hullusta-kannintaytteisesta-suomalaisjuhannuksesta
DarkWarjo

DarkWarjo 20.06.2011 in 3D -mallinnus

3ds ja z-modeler on kyl hyviä.. 3ds toki maksullinen ja ISO ohjelma. mut toi Z-modeler on (oli ainaki joskus) hyvä jos autoja tahto tehdä.
Ac3Way

Ac3Way 20.06.2011 in Dirt 3

Katsotaan, jos onnistuu niin pistetään jotain sessioita pystyyn, kun Monte Carlo ilmestyy. Mikäli vain sopii aikatauluun ja on rahaa ostaa ratapaketti. Mini:llä Monte Carloa, kuulostaako hyvältä? :)
Ac3Way

Ac3Way 20.06.2011 in Dirt 3

PetuK wrote: Padillä tätä tarttee koittaa vääntää..onkos jossain jotain hyviä säätöjä tuon pelattavuuden parantamiseksi?? En siis ole peliä vielä edes kokeillut, mutta luotan muiden arvioihin pelattavuudesta.
Padilla pelatessa kannattaa välttää kiikeriä S2000-luokan autoja niin ainakin itse teen ja kannattaa aluksi opetella hieman rauhallisimilla autoilla, kuten vaikka Abarthilla. Xbox Guiden kauttahan saa vaihdettua ohjaimen sensityvityn low:lle, mutta sitä en ole Dirtissä kokeillut. Forzaa aina ajelin low-asetuksella. Manual-vaihteet helpottavat taatusti auton kontrollointia. Säädöistä laskemalla Gear Ratioita saa hieman ärhäkemmän ajettavan ja hieman hallittavan, Downforcea lisäämällä saadaan lisää pitoa (ihan niinkuin sitä ei olisi riittävästi :D) ja pistämällä Diffrentialia Loosen puolelle saadan ohjaustuntumasta hieman rauhallisempi.
Latetzki

Latetzki 20.06.2011 in 3D -mallinnus

jimmykojootti wrote: Joo eihän niistä hyviä tuu.. Google warehouses oli kuitenki todella hyviä niitäki. Millä ohjelmalla vois sit oikee kunnon autoja tehä paremmin??
Kannattaa opetella Blenderiä vaikka.
jimmykojootti

jimmykojootti 20.06.2011 in 3D -mallinnus

Latetzki wrote: Autoja en alkais sillä tekemään...
Joo eihän niistä hyviä tuu.. Google warehouses oli kuitenki todella hyviä niitäki. Millä ohjelmalla vois sit oikee kunnon autoja tehä paremmin??
Ac3Way

Ac3Way 20.06.2011 in PPPP

hulluseon wrote: En, otin loparit. Ja olen toisessa talossa nyt töissä. Tosin entisestä firmasta soittelivat varovasti auraushommiin ensi talveksi. Sanoin että soitellaan.
Loistavaa! hullu se on
hulluseon

En, otin loparit. Ja olen toisessa talossa nyt töissä. Tosin entisestä firmasta soittelivat varovasti auraushommiin ensi talveksi. Sanoin että soitellaan.
Latetzki

Latetzki 20.06.2011 in 3D -mallinnus

jimmykojootti wrote: Ekaa autoani (joku laatikko rifteri) olen aloittanut rustaamaan Google sketchupilla. E: miten saan laitettua kuvaa tähän siitä?
Autoja en alkais sillä tekemään...
Ac3Way

Ac3Way 20.06.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Saanko anteeks kun tulin jo nyt pois töistä?
Etkö sä saanutkaan potkuja? hullu se on
Tuomo33

Tuomo33 20.06.2011 in 3D -mallinnus

PrintScreen > Paint > Liitä > Talenna > uploadaa esim "--":www.aijaa.com > näytä kuva > kopio kuvan osoite > postaa tänne..
hulluseon

Saanko anteeks kun tulin jo nyt pois töistä?
jimmykojootti

jimmykojootti 20.06.2011 in 3D -mallinnus

Eli eka projekti ois tämmönen. !http://i5.aijaa.com/b/00174/8216480.png! Neuvoja saa antaa. Ja niitä kysynkin: Miten saisin ton korisarjan, lokasuojat ja renkaat toisellepuolelle autoa helposti? Joka osaa saa vastata.