Forum - Recent Posts
Eissi ei enään puhu mulle!
;(
mulle ränsämi. jos vaikka sattus olee joku kisapäivä selvinpäin..vahingossa.
TehBigBunny wrote: Juu ! Mie olen täällä hemrostuneena tassutellut ympärinsä tuan Kersserin kanssa jo pitkään.SE OLI OIKEESTI VAHINKO! joku on vieny miun Jallut ja erreyksissäni minä sen Finskin putelin nappasin, ny selevitetttää mihin se minun Jalu män nii kyllähä mie ny Finksille korvaan, ei me mittää kersserii tarvita. jooko?!
Sfäiski tulee mukaan messiin, sillä ei ole ollut housuja pariin päivään..
Johonkin ne hukkui..
Oukey !
*Sinne män !*
Housut pois!
Finski fani wrote: Ei jaeta minun mehuja muille! Kivasti uuden pullon tuo mulle nyt heti, tai saa Banin letkusta!Juu ! Mie olen täällä hemrostuneena tassutellut ympärinsä tuan Kersserin kanssa jo pitkään.
Lähtökohta: E 206 1968 Shelby Mustang GT-500KR
!http://fc06.deviantart.net/fs47/i/2009/171/8/2/1967_mustang_GT_500_by_rustyoldmodels.jpg!
Nyt 424PI
!http://warjo.kuvat.fi/kuvat/Forza%203/kr3.jpg/_medium.jpg!
Race brakes (wilwood]
Race springs and shit (groundcontrol)
Race röllibaarit (hotchkis)
Street weight reductiooni (Recaro)
Rade Diff (Detroit Locker)
front tire width +3 (Ling Long ;)
rear tire width +3 (sama ku yllä)
ja vanteet tuumaa isompina ku orkkikset (Holeshotit)
Tire compaundi o RACE (vaihettii ling longit Nankangeihin!)
Race clutch (CM)
Race transu (shelbi)
Sport air filsu (KN)
Race exhaust (magna flöö)
Race flywheeeeel (hays)
Race rolllllll kake (OMP)
Race intake mani ja rotlepadi (hollie)
Pistäs toi sinne auton ilmoitus topiciin. Tein ittellenikin jo menopelin. En edes mennyt testaileen miten käyttäytyy ;)
MrD St Jimmy wrote: Warjo pistää myös jouset niin ylös kuin mahdollista!Peppu taivaaseen, keula tonttiin!
Warjo pistää myös jouset niin ylös kuin mahdollista!
Laitettaa tää tonne oikeesee topikkii ni o hyvä joo.
Nam klums klums rhöö
Finski fani wrote: Ei jaeta minun mehuja muille! Kivasti uuden pullon tuo mulle nyt heti, tai saa Banin letkusta!Ai soli sun, sori... NO MISSÄS MUN JALLU?! JUMALAUUUUTA! ainut viinas mitä minäkin suosin on jonkun KEHVELIN KÄHVELTÄMÄ! Ei ole hyvä tämä!
DarkWarjo wrote: hyvä poika! ota Jallupullo! ;)Ei jaeta minun mehuja muille! Kivasti uuden pullon tuo mulle nyt heti, tai saa Banin letkusta!
zattwy wrote: Ne on merkattu joka kilpailun yhteyteen,sori jos on epäselvästi näytillä. Eli 18,6,2011 PI-250 Tsukuba Shorthyvä poika! ota Jallupullo! ;)
Padillä tätä tarttee koittaa vääntää..onkos jossain jotain hyviä säätöjä tuon pelattavuuden parantamiseksi??
En siis ole peliä vielä edes kokeillut, mutta luotan muiden arvioihin pelattavuudesta.
DarkWarjo wrote: Kyllä ne jokkissäännöis näkkyy joo, mutta eipä näy KESÄJOKKISSÄÄNNÖISSÄ. ;) (mut kieltämättä etusivulla räyhä olikin jo kysyny saman kyssärin :D )Ne on merkattu joka kilpailun yhteyteen,sori jos on epäselvästi näytillä. Eli 18,6,2011 PI-250 Tsukuba Short
zattwy wrote: PI-250 MAX ekassa kisassa. Säännöistä näät kun katot vaa.Kyllä ne jokkissäännöis näkkyy joo, mutta eipä näy KESÄJOKKISSÄÄNNÖISSÄ. ;) (mut kieltämättä etusivulla räyhä olikin jo kysyny saman kyssärin :D )
DarkWarjo wrote: HEP HEP! mie ota Shelbin King of the Roadin! Mitenkäsköskus? mikä on alotuspi? (auton oma??)PI-250 MAX ekassa kisassa. Säännöistä näät kun katot vaa.