villek00
06.06.2011 in
PPPP
TUNING MAN 95 wrote:
Kivasti laitoin :D
Hyvä vaa et tulee vähä muitaki pelejä!!
Quotet qntoon! :)
Mutta joo, kiva että tulee muitakin toki, mutta tämä sivusto on Forza sivusto.. Tosin miksipäs emme perustaisi www.liveracingclub.com sivustoa, jonne voitaisiin siirtää nuo keskustelut ja kisat ja muut :D
Pottae wrote:
Tapellaax?
Vaikka heti! Tuu vaa tänne puolelle rahaa! ;D
Tuomo33
06.06.2011 in
PPPP
TUNING MAN 95 wrote:
Eli taidanpi hankkia gridin takasin, ja pistää "Grid US Muscle tournament" in pystyyn >: D
^Nussin pilkkua, ja juoksen karquun^
Pottae
06.06.2011 in
PPPP
Tapellaax?
Pure Black40
06.06.2011 in
PPPP
Uusi DiRT 3
BlueMasto
06.06.2011 in
PPPP
Kivasti laitoin :D
Tuomo33
06.06.2011 in
PPPP
Oispa mahdollista olla täysin pois ajantajusta, viidenteentoista päivään asti.. Tietenkin silloinkin /tai jo ennen sitä jokin menee suoraan sanottua vituiksi..
jasamy
06.06.2011 in
FRC Jokkis
Joko ajetaan? Ajetaanko jo kohta? Joko kohta ollaan ajamassa? Eikö kohta jo ajettaisiin?
villek00
06.06.2011 in
PPPP
Onko tämä nykyisin DiRT Racing Club vai mikä on kun noita kisoja on niin paljon täällä hostattuna?!
EDIT: Ei tarvii tuningmiäs peukutella alas! Tää ei siis oo kellekkään henk. kohtainen mielenilmaus, tai mitää muutakaa vittuiluu, vaan ihan pelkkä kysymys.
Ja toisekseen, mua ei noi täällä haittaa, en vaan itte omista vielä ko. peliä :)
Pure Black40
06.06.2011 in
Dirt 3 FRC RX championship Kausi 1
Pure Black40
-Carbon- - -Mitsubishi Lancer Evolution X Rallycross-
"Team Falken Tire":http://www.falkentire.com/ - Ford Focus ST Rallycross
Pure Black40
06.06.2011 in
Dirt 3 FRC Rally championship Kausi 1
Pure Black40
"Ford Abu Dhabi World Rally Team":http://www.wrcford.com/servlet/ContentServer?pagename=DFY/WRC - Ford Fiesta RS WRC
joonas6
06.06.2011 in
Dirt 3 FRC Rally championship Kausi 1
JOONAS6-Ford focus Abu Dhabi
vaiski75
06.06.2011 in
PPPP
Naapurin pojan koltiainen tekee jarruremonttia lekalla ja siitä lähtee aivan kauhee meteli!
Mä käyn vaimentamassa sen nyt.
Siis auttamassa sitä vähän ja ehkä piilotan sen lekankin siltä vahingossa..
E.
Leka laitettiin sovinnolla peräkonttiin ja se menee ostamaan Bemmiin uudet jarrusatulat kivasti..
vaiski75
06.06.2011 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Fm4 autot, on kuin olisi paikanpäällä, mutta tuo savu.. Se on jotakin niin säälitävän näköistä :( Ainakin omasta mielestä.
Shh..
Sitä savua tulee huomattavasti enemmän kuin kolmosessa..
Mutta ei kerrota kenellekkään..
hulluseon
06.06.2011 in
PPPP
Tuomo33 wrote:
Fm4 autot, on kuin olisi paikanpäällä, mutta tuo savu.. Se on jotakin niin säälitävän näköistä :( Ainakin omasta mielestä.
Olishan se aika fantsuu jos savua tulis kuin Venäjän metsäpaloista, mutta jos ilman sitä savua saadaan sulavampi fps arvo, niin voin mie siitä karsia. Sahalla.
Tuomo33
06.06.2011 in
PPPP
TehBigBunny
06.06.2011 in
Forza 4
"Jalo-picnic, vai mikä se oli ...":http://jalopnik.com/5808738/
TehBigBunny
06.06.2011 in
Forza 4
^SE LOPETTAA SEN KATSOMISEN TAI SE SAA LETKUSTA !^
villek00
06.06.2011 in
Forza 4
Mä oon kattonu ton E3 pätkän ainakin 16 kertaa jo! Sanokaa joku mulle että pitää lopettaa tuon kattominen nyt!
jimmykojootti
06.06.2011 in
PPPP
FINBULLET wrote:
Cdon.fi on hanurista.Kohta kaks viikkoa olen odottanut pelejä.Vitun pellenaamat saatana.Antaa olla viimenen kerta kun sieltä tilaan.Odotan nyt sitä 16 päivää.Sitten voi kunnolla valittaa.Haistakoot pitkän vitun.Ylpeet mulkut.
Oletko maksanut kaikki ennen tilatut pelit?
Minä oottelin Discshopista pari viikkoa pelejä kun niitä ei vaan kuulunut. Maksoin edelliset pelit niin muutaman päivän päästä oli uus peli laatikossa:)
vaiski75
06.06.2011 in
PPPP
Tuliko sieltä mitään lisää?!
Mun piti käydä kaupassa, kun tein kastikkeen ja ei ollut mitään minkä päälle sitä olisi laittanut..
Mäyräkoirakin tarttui matkaan ihan vahingossa, mutta sen te jo tiesittekin..
Ei näemmä.. o0
"Tässä tämä E3 viteo, jos kaikki eivät sitä nähneet":http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-forza-motorsport/714820