Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 30.05.2011 in PPPP

Joku mummo oli ostanut 46" led 3D telkkarin.Sit se jäi katsomaan melkein naama kiinni siihen telkkariin.Näkeeköhän se nyt siitä?
FINBULLET

Tuu asentamaan ja kantamaan kodinkoneita.
DarkWarjo

DarkWarjo 30.05.2011 in PPPP

12h töitä heti näin loman loppumisen kunniaksi ja huomenna iltavuoroon... Oisko kellää mitää suht hyväpalkkasta koiranpaskan kerääjän tms. työtä?
FINBULLET

hulluseon wrote: Missähän sä sen muuten kävit? Ja runqvistille myö tehään porukalla källi. Järkätään sille kesäkessun paperit sinne kivasti.
Hullu.Kävin Lahdessa sen.
Ac3Way

Ac3Way 30.05.2011 in Yleinen v*tutus topic

Helvetti, nilkka turvonnut. Nyrjähti frisbeegolfissa tänään. Ja heittokaan kulje, mutta oli hieno ilma sentään. Reilu 3h meni tänään radalla.
Finski fani

Finski fani 30.05.2011 in PPPP

!http://www.oddee.com/_media/imgs/articles2/a97767_rsz_butt.jpg! I like big butts and I can not lie...(?)
vaiski75

vaiski75 30.05.2011 in PPPP

MrD St Jimmy wrote: FIX!
"Ei ollut Väinö ei, olisin tunnistanut.":http://personal.inet.fi/koti/vaino.myllyrinne/ Väinön lempinimi oli muuten Väiski..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.05.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: ^Tshihihi^ Televisiolupatarkastaja kävi juuri ovella ja se taisi olla shokissa... Se oli ainakin sen neljäkymmentäsenttiä minua pidempi, mutta mulla oli pesäpallomaila kädessä. Ei päässyt sisälle ei..
FIX!
jasamy

jasamy 30.05.2011 in PPPP

RaabForRehab wrote: Satuitko käymään Vekaralla intin? Itte olin myös Vekaran spol, niin samalla tahdilla meni meilläkin.
Lahdessa olin 1/02
jasamy

jasamy 30.05.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Oma pika ratkaisu maksalaatikkoa400g+ 200g raejuustoa. nam nam
vaiski75

vaiski75 30.05.2011 in PPPP

^Tshihihi^ Televisiolupatarkastaja kävi juuri ovella ja se taisi olla enemmän shokissa kuin minä.. Se oli ainakin sen neljäkymmentäsenttiä minua lyhyempi ja mulla sattui ihan vahingossa olemaan Mini-Meen pesäpallomaila kädessä. Ei halunnut tulla sisälle ei..
djrunkkari

djrunkkari 30.05.2011 in PPPP

Komiaa kun ei ees rovasta saanut kuntoisuuslomaa :)
Schimanski76

Schimanski76 30.05.2011 in Dirt 3

"Skimmy mutruttaa kumet ihan huonoon kuntoon.":http://www.youtube.com/watch?v=pqSwGVpA_m4
RaabForRehab

RaabForRehab 30.05.2011 in PPPP

jasamy wrote: Koko intti ajan oli joka toinen vkl kiinni ja joka toinen viikko sillai ettei päässyt edes iltavapaille. Juhannus ja vappu oli myös kivasti kiinni. Opetus jos haluatte olla paljon kiinni niin kannatta alkaa spolliksi
Satuitko käymään Vekaralla intin? Itte olin myös Vekaran spol, niin samalla tahdilla meni meilläkin.
Pure Black40

Pure Black40 30.05.2011 in Yleinen v*tutus topic

MrD St Jimmy wrote: Mikäs keikka peruttiin?
Koululla oman bändin kanssa piti olla jotakin pientä soitantaa klo 12.00, mutta sitten tuli ilmoitus ilmatieteen laitokselta, että sadetta luvassa klo 11-13... Oikeastaan se v*ttumainen homma oli roudaamisessa, kun vahvistin painaa 30kg, efektipuoli n. 20kg + kaikki kaapelit ja mikitys. Ilmoituksen jälkeen piti sitten roudata kamat sisälle 2 kerrosta ylöspäin, sitten koulun loputtua alas autoon, kotona vielä kerrosta ylöspäin. Mutta tää on sitä muusikon elämää, en valita ^hirveästi^ !
hulluseon

hulluseon 30.05.2011 in PPPP

FINBULLET wrote: Seitsemän vuotta sitten kävin intin ja päästii sotkuun kahden viikon jälkeen.
Missähän sä sen muuten kävit? Ja runqvistille myö tehään porukalla källi. Järkätään sille kesäkessun paperit sinne kivasti.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.05.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mikäs keikka peruttiin?
djrunkkari

djrunkkari 30.05.2011 in PPPP

TJ 39
FINBULLET

Perseus
FINBULLET

Seitsemän vuotta sitten kävin intin ja päästii sotkuun kahden viikon jälkeen.