Forum - Recent Posts
Viron risteily? No mikä jottei!
Ja kiitoksia tuesta ruottinkokeen osalta! Puoli tuntia sitä tein, joten hirmuisia ei pidä odottaa... Läpi nyt jos kuitenniin...
Tää asia tutkitaan, ja seurauksia tulee. Kun didd kerkeää tekemään parit jutut :)
Mulla ei oo hajuakaan ketä voisi olla mutta en ole minä.
Jaakeri, on se kova.
~Sthihihihihihi~
Historian Top 3 Vitsaukset:
1. Espaniantauti 1918 - 1919
2. Rutto 1340 - 1771
3. Shimmy ja Sfäiski 'parilla' 2011
Zzekki juuäsaa peli, ekat 10 aloitusta CZE 9 USA 1.
MIHIN TÄÄ MAAILMA ON MÄNNY !
/ Hyvin on kyllä Juuääsaa aloittanut pelin, oletin notta Zjekit jyrää -meitin- ne.
// Kyllä pualustaa hianosti tämä Tjekki.
superiorjerde wrote: Veikkaan tappileipaaMä kuulin että Deroits saattaisi aavistaa jotain..
Veikkaan tappileipaa
En voi kyllä ymmärtää mitä järkeä on tehä tuollasia tunnuksia ja laittaa tuollasia kuvia ja muuta..
Luulisin kyllä minäkin, että on sama tyyppi joka nämä kaikki tekee.
Jos se joku on täältä ja selviää kuka, niin sais pysyä kyllä kokonaan pois, ihan omalla tunnuksellakin..
Mie olen melko varma että tämän kaiken takana on yksi, sama henkilö, joka on satunut saamaan paljon kritiikkiä, ja ei ole kestänyt tätä jonka seurauksena suuttunut. Tällä lapselisella tavalla "kostaa" kun ei uskalla sanoa asiaansa suoraan.
Niin kun ite olen moneen kertaan jo sanonut, että jonkun kaverilistalta nää trollit löytyy. Kuvien ja "trollaamisen" perusteella menee heliumien puolelle.
//E. En ihmettelis vaikka nää sankarit löytyis jerden listalta..
Perkele tämä paska alkaa vituttamaan ihan toden teolla! Kenenkä muroihin on kussut ja kuka että saadaan tätä trolli paskaa jatkuvasti? Se on saatana joku täältä FRC:n puolelta, ja pitää itteään nyt TOSI älykkäänä kun linkkailee helvetin näyttäviä kuvia yms. paskaa koko etusivun täyteen. JOKU PERKELEEN ROTI TÄHÄN HOMMAAN SAATANA!!
Kannatan raabin juttua. Mua rupee vatuttaa noi trollaajat ja muut möllimöykyt. Se vois olla hyvä jos kaikki jotka rekisteröityy nii tarvii xbox live profiilin, mutta erikois luvalla vois tehä sillasen jossa ei oo.
Jotenkin semmonen kutina ahterissa, että pääsen tästäkin ruotsista läpi. Kohta neljä pakollista menty läpi ja vielä yksi jäljellä. Parastahan on se että siitä ei tarvitse päästä läpi, jos pääsen läpi tästä nelosesta. Ja en varmana kirjota ruotsia, vaan alan panostamaan saksaan.
Juupelis3 wrote: No nää 4 ja 5- -numerot on vissiin ollu sulle aika ajankohtaisia, kun ei näytä suomen kielikään taittua.!http://rom.naurunappula.com/nn/0/507/715/s_503739.jpg!
!http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQA9pY5b44xGJLx7wtHi-ESguu6kbSmNhtyPb9oYSosVRRseY0woQ!
Rekisteröitymiseen voisi ihan tosissaan ottaa nyt jotain rajoitteita, että saa kaikenmaailman CP:t täältä pois. Laskee sivuston tasoa(uskokaa tai älkää) huomattavasti, kun jengi postaa tollasta paskaa etusivun täyteen, niin kuin tänään on tehty..
Jo pukkas glaiduu aikaa
on kesis viimeinkin.
Ja minne vaan kun tsiigaa,
nii hittaa blumsterin.
Ja kaiken uusiks duunaa
noi säteet suulperin.
Ne stadin nyyaks puunaa,
vek stikkaan perperin.
Taas nurtsit vihannoivat
ja hiffaat fogelin.
Puut Pitskun huminoivat
Valgan ja Ogelin.
Nyt ei sun tarvii snärkkää
tai tinttaa humalaa:
Kyl ihmehommat järkkää
toi meidän Jumala.
slang. Mikko Seppälä & E.J. Kauhanen
Tuomo33 wrote: Ruotsin kieli on vaikea monelle oppia, tai edes ymärtää.. Sillon kun olin koulussa, en ikinä lukenu kokeisiin ja sain 4 tai 5- .. Mutta sen kerran kun menin niihin lukemaan, opettaja laittoi ilosesti 4 perään miinuksen, kun niin olin loistanut kokeessa :D .. Toivotaan että pääset kursin läpi, sen verta tiärän että niitä ei ole mukava lähtä uusimaan.No nää 4 ja 5- -numerot on vissiin ollu sulle aika ajankohtaisia, kun ei näytä suomen kielikään taittua.