Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 08.05.2011 in PPPP

Mistä toi on?
TehBigBunny

TehBigBunny 08.05.2011 in PPPP

"Tänään on Äitienpäivä, haluatko lähettää kotiin terveisiä ?" "En."
FINBULLET

Kato pari päivää ja jos ei helpota niin mene katkolle.
vaiski75

vaiski75 08.05.2011 in PPPP

MYÖNNÄN! Menin ja ratkesin Muumilimppariin ja monesti, tänäänkin taisi mennä kolme pulloa!? Enköhän mä kumminkin selviä ja pääse sen yli, vai pääsenkö?! Mun tekee taas mieli Muumilimpparia, HEL...TI! Pitääkö mennä katkoon ja tuleeko vieroitusoireita?! Olisko kellään myydä Muumia? Ei HEL...TI, nytkö se itsensä huijaaminen jo alkoi! E. Aivan loistava kommentti tuo Pultti Bois..
TehBigBunny

vaiski75 wrote: Ei ole Sfäiskis pahalla tuulella, eikä ihme kyllä ole Kapulaakaan.. Mä olen duunannut koko viikonlopun töissä ja mua väsyttää ihan homona, sekä mun pää on ihan sekaisin.. Mielessä pyörii kylmä olut-tölkki ja pultteja siinä ympärillä, siitä voin kiittää Hullua..
Väittää vaan. Pultit otti. PINCKYN PULTIT JUMAAALAAAUTA !
FINBULLET

FINBULLET 08.05.2011 in Kiakko, ÄmÄm-kisat

Hyvä Tsekki.
hulluseon

hulluseon 08.05.2011 in PPPP

Ota sitä olutta ja kato Pultti Bois.
FINBULLET

FINBULLET 08.05.2011 in F1 Topic 2011

Olihan siinä joitain tilanteita.Vois olla samanlaista meininkiä kuin 90-luvulla kun autot hajoili ja keskeytyksiä tuli enemmän.Uuden takasiiven ansiosta on tullu onneksi enemmän ohituksia.
vaiski75

vaiski75 08.05.2011 in PPPP

Ei ole Sfäiskis pahalla tuulella, eikä ihme kyllä ole Kapulaakaan.. Mä olen duunannut koko viikonlopun töissä ja mua väsyttää ihan homona, sekä mun pää on ihan sekaisin.. Mielessä pyörii kylmä olut-tölkki ja pultteja siinä ympärillä, siitä voin kiittää Hullua..
DarkWarjo

DarkWarjo 08.05.2011 in Nyt soi?

"On siis kevät":http://youtu.be/IkKYn6lOxwQ
TehBigBunny

Sil on puronnut niin monta sruufia ja smutteria notta se on oppinut. ... ne sanoo.
DarkWarjo

DarkWarjo 08.05.2011 in PPPP

"tullin pultti, Sfäiski puhelimessa, miten voin auttaa?"
FINBULLET

Sfäiski on vissiin jossain varaosamyymälässä töissä.Tai sitten tietää kaiken pulttien ja muttereiden elämästä.
TehBigBunny

Uusi Sfäiskis
TehBigBunny

Sil'o vaan rampula. Kuten aina² ² ^ma-su^
hulluseon

hulluseon 08.05.2011 in PPPP

Sfäiski on taas saatu pahalle tuulelle. Vähä mie oon hyvä.
DarkWarjo

DarkWarjo 08.05.2011 in VW/AUDI Thread

hulluseon wrote: Hut männöö, mänkööt. Eihän nyt japsiin saa sakemannien osia laittaa, eihän? Aiheeseen. Kun en omista näitä VAG konsermin tuotteita, mutta taksi hommissa sai ajella niilläkin ja muutamalla kaverilla on näitä SEAT merkkisiä autoja. Kaveri laittoi viime kesänä KW sarjan alle ja mehut sylki ulos sekin. Tosin takuuseen sai uudet ja ne ovat nyt kestäneet hyvästi. Eli oliko kyseessä susi sarja vai jokin muu ongelma.
Joo takuuseen meni kaverillaki, sai uudet mut neki kusi alleen.. :D
vaiski75

vaiski75 08.05.2011 in VW/AUDI Thread

Ma ei jaksa linkittää.. "Katsokaa ja kuolatkaa täällä, sillä niinhän määkin teen":http://supermade.wordpress.com/category/cars/page/2/
TehBigBunny

TehBigBunny 08.05.2011 in Kiakko, ÄmÄm-kisat

Heja Venäjä, eiku Tsekki ! ... eiku sittenkin Venäjä ... vai ...
Finlanddrifter

Finlanddrifter 08.05.2011 in Bayerische Motoren Werke

On muuten komee bemu!