Forum - Recent Posts
Mitä se skimmy muuten tekee tyäkseen?
Kivoja nämä "apaut viikko siellä menee" -työkeikat.
Neljäs viikko lähtee kohta käyntiin.
Se ei kyseenalaista vanhempiaan !
Se tottelee taí se saa letkusta !
Entäs me muut karvalliset ja ei Karit? Eikö me saada pitää vappenia ja huolehtia toisista?
Finski fani wrote: Hulluseon jos ei ryyppää kisojen aikana...Eipä tarkottana Hullu nyt kiakko kisoja, vaan autolla päristelyä Motoparkissa. Liian vähän ilmottautuneita autokuntia joten peruvat sen koko kisan. Tietty jos tänään olis lähtennä mukaan olis jopa pienet mahkut ollunna päästä itekkin testaamaan sitä penaria, notta vinkasooko se ollenkaan. Mutta hei kaikki Karit ja karvattomat. Pitäkäähän Vappenia ja toisistanno huolta.
Tuomo33 wrote: No mitä me nyt ollaan täällä asuttu, n.2vuotta, niin tämä oli 3 tapaus..Rekkari ylös ja soitto poliisisedälle :)
PetuK wrote: Taas? Yleistäkin siellä teillä päin?No mitä me nyt ollaan täällä asuttu, n.2vuotta, niin tämä oli 3 tapaus..
Tuomo33 wrote: Voihan fattu! Useaan kertaan nyt on sama auto käyny kääntymässä meijän piha tielä, hetken paikallaan, jonka jälkeen lähtee tulosuuntaan poistumaan.. Saa taas päivystää varmaan läpi yön..Taas? Yleistäkin siellä teillä päin?
Voihan fattu! Useaan kertaan nyt on sama auto käyny kääntymässä meijän piha tielä, hetken paikallaan, jonka jälkeen lähtee tulosuuntaan poistumaan.. Saa taas päivystää varmaan läpi yön..
Uusi tyttö(Vaikiaa)
hulluseon wrote: Just. Kisat peruttu. Ei tarpeeksi osallistujia. No, ryypätään sitten kotona.Hulluseon jos ei ryyppää kisojen aikana... Muutta joo klaara vaappen, vai miten se oli. Huomenista tulee kiva päivä! Tänäänkin oli kivaa, vaikka oli kaheksan tunnin tentti... Tytöt on kivoij, harmi vaan juuri ne, joihin iskee silmänsä, on varattuja... =(
!http://wulffmorgenthaler.com/img/strip/-WM_strip_2008-11-19.gif!
Just. Kisat peruttu. Ei tarpeeksi osallistujia. No, ryypätään sitten kotona.
warcryFIN wrote: Kesäkuussa kertaamaan, voi tätä riemun päivää :D Huonompi homma nuo C:n paperit, tai no, riippuu omasta näkemyksestä. Itse lähden ihan mielelläni verestämään muistoja :)Pidä hauskaa... Mulla oli ainakin ihan törkeän hyvä reissu ja luvattiin vielä, että 4 vuoden sisällä pääsee uudestaan
warcryFIN wrote: Kesäkuussa kertaamaan, voi tätä riemun päivää :D Huonompi homma nuo C:n paperit, tai no, riippuu omasta näkemyksestä. Itse lähden ihan mielelläni verestämään muistoja :)Mielenkiintoa/intoa olisi ollut armeijaan, mutta ylipaino esti tämän... Epäilen kuitenkin että vaikkei ylipainoa olisi ollut niin en näillä polvilla olisi kauan kestänyt. Kotiin olisivat lähettäneet.
Kesäkuussa kertaamaan, voi tätä riemun päivää :D Huonompi homma nuo C:n paperit, tai no, riippuu omasta näkemyksestä. Itse lähden ihan mielelläni verestämään muistoja :)
Tuomo33 wrote: C- paperit sain.. Samalla totesivat että pieni muotoinen kuulovaurio, että näillä sitten mennään..Sama homma täällä... C-paperit...
Aahaa! Tuomo33 oli kivasti laittanu mulle tarra-arkkiauton, kiitokseksi tipahtaa Tuomolle postiluukusta kohta joku mukava auto.
mies taisi arvostaa jenkkejä, josko siis muskelia pöytään.
Meidän kaikkien IHMISTEN harmiksi, myäs saksalaiset osaavat jääkiekkoa.. TÄ?
"Deutchland, Deutchland...":http://www.youtube.com/watch?v=okIC5ybee50