Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 24.11.2013 in Ei mulla muuta

Täälä sama homma :D Ei PetuK mulle vaan soita herättääkseen EMM!
TrickHat FIN

TrickHat FIN 24.11.2013 in F1 Kausi 2013

Nikde wrote: Mikähän Heikin kisan tällä kertaa pilasi? Luuliko ajavansa Caterhamilla?
Räikköseltä lainattuihin ajovaippoihin oli jäänyt pari vanhaa Rapalan uistinta jotka aiheuttivat turbulenssia Suomussalmen kuhan plasmideihin. No ens vuonna Kuha voi osallistua Sulkavan soutuihin kärkitallissa.
Schimanski76

Schimanski76 24.11.2013 in F1 Kausi 2013

Ihan huono oli Heikin kampäkki. :(
Nikde

Nikde 24.11.2013 in F1 Kausi 2013

Mikähän Heikin kisan tällä kertaa pilasi? Luuliko ajavansa Caterhamilla?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.11.2013 in Ei mulla muuta

Hupsista. Nukuin sitten formulat ja ässämmän. EMM
FINBULLET

FINBULLET 24.11.2013 in F1 Kausi 2013

Joku muu sit ens kaudella.
Schimanski76

Schimanski76 24.11.2013 in Ei mulla muuta

"2 päivän pikkujoulut kestää 3 päivää." Schimmy76 emm.
DonRandom

DonRandom 24.11.2013 in GTA V

villek00 wrote: pitää lisäksi ehkä vielä lataa se bummi päkki, niin sitten on hiuksia saatavilla ilmaitteeks
*täh* Pikkusen pervolta kuulostaa...
kdg024

kdg024 24.11.2013 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

DonRandom wrote: Wanhan liiton lihakeittoo... kokonaisilla pippurinmöllyköillä mikähän virka niilläkin on ? ei maistu ollenkaan, paitsi jos satut purasee sellaista.
Ne muistaakin laittaneensa, kun syö keittoa seuraavana päivänä. Luovuttavat hitaasti makua
DonRandom

DonRandom 24.11.2013 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Wanhan liiton lihakeittoo... kokonaisilla pippurinmöllyköillä mikähän virka niilläkin on ? ei maistu ollenkaan, paitsi jos satut purasee sellaista.
FINBULLET

FINBULLET 24.11.2013 in GTA V

Kerran ulkomaan ihme oli lähdössä Titaanilla lentoon ja huomasin luukun olevan auki.Olin puoliksi sisällä ja sit räjähti koko paska.
sjamy

sjamy 24.11.2013 in GTA V

Pikkurekan sisään voi ajaa mönkkärillä, ja sinne voi mennä poliiseja piiloon.. Ei jumalauta mitä ideoita tästä tuli heistien tekemiseen!
Ac3Way

Ac3Way 24.11.2013 in GTA V

DarkWarjo wrote: mut ei sil hääviä oo kuskailla niit kotteroit
whhat! best evaaah
sjamy

sjamy 24.11.2013 in Ei mulla muuta

Tein mutakakkua, ja on hyvää. Emm.
DarkWarjo

DarkWarjo 24.11.2013 in GTA V

Joo, kyl se o tiedetty et aukeaa, mut just se ettei sitä saa ns. virallista tietä auki. saahan autojenkuletus rekoistaki takaportin auki vaik monottamalla sitä... mut ei sil hääviä oo kuskailla niit kotteroit
hulluseon

hulluseon 24.11.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TehBigBunny wrote: 'Talven' ekat ulkojäät suoritettu, oli ihan siistiä vaikka porukkaa olikin todella reilusti.
Ylläri. Eka viikolla, kunhan ne jäädyttävät tuon kaukalon, aivan turha ängetä sinne sekaan. En vaan viiti mennä pikkuskidien pujottelukepiksi...
TehBigBunny

TehBigBunny 24.11.2013 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

'Talven' ekat ulkojäät suoritettu, oli ihan siistiä vaikka porukkaa olikin todella reilusti.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 24.11.2013 in Ammattisi/Koulutuslinjasi/Työsi yms.???

Nipsuhuuli wrote: Aloitan ensi viikolla opiskelut Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa Malmin toimipisteessä ja neljän vuoden päästä valmistun liiketalouden tradenomiksi.
Opinnäytetyö on palautettu ja jouluun mennessä on paperit kädessä. Onneksi suuntauduin ulkoiseen laskentatoimeen, koska kirjanpitoon liittyvä työpaikka löytyi helposti ja kirjanpitäjistä on kuulemma pulaa tällä hetkellä ja myös tulevaiduudessa. Esim. monilla markkinointiin suuntautuneilla jäi tyhjä arpa käteen, koska kilpailu makkinoinnin työpaikoista on liian kovaa.
TTJK107

TTJK107 24.11.2013 in Forza Motorsport 5

The Flying Finn wrote: Need for Speed on parempi kuin tämä paska
Ei nyt taas noin pahasti saa liiotella!
TTJK107

TTJK107 24.11.2013 in Forza Motorsport 5

Juu niihän me varmaan teemme. Uskoisin että Forza 6 tulee kuitenki aika pian, jotenki tuntuu että tää vitonen on jouduttu tekeen kiireellä valamiiksi, että saadaan Onen day one myyntiartikkeliksi, vähä niinku GT5 julkastiin suorastaan raakileena PS 3 julkasun takia.