Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 20.03.2011 in PPPP

TehBigBunny wrote: "Google Streetviewn helmiä":http://9-eyes.com/page/1
Siellä oli myös Schimmy sammuneena pick-upin lavalla.
hulluseon

hulluseon 20.03.2011 in PPPP

Erkki sai rikki vaikka rautakangen.
Schimanski76

Schimanski76 20.03.2011 in PPPP

On niin hyvä tuo boksin ohjain,notta ei tarvitse mitään uudistuksia.Eihän näitä saa rikki Metsolan Erkkikään.
Pure Black40

Pure Black40 20.03.2011 in PPPP

Tuomo33 wrote: Varmaan tuo pure meinaa uuta poksin ohjainta, jossa on muuttuva d-päd ja olihan siinä jotakin muuta turhaa.
Juuri tätä. :D
vaiski75

vaiski75 20.03.2011 in PPPP

Uusi moka.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2011 in PPPP

Sfäiskin viesti täytyy lähettää www.FRCmokat.comiin.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Miekun kuulin notta se valmistuu formaldehydiksi.
Finski fani

Finski fani 20.03.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: Heee.. Ajattelin pitää turbani kiinni, mutta kerron nyt kumminkin.. Kävin äskön ulkona ja hetken ihmeteltyäni pihaa, en voinut olla nauramatta ääneen.. Ilmeisesti Sfäiski on tullut taxilla kotiin.. Puhtaassa lumessa näkyi yhdet auton jäljet, josta lähtee "Tiku Taku" jälkiä pitkin pihaa ja tarkoitan oikeasti pitkin pihaa. Muutaman lumienkelin jälkeen olen ilmeisesti kyllästynyt ulkoilmaan ja siirtynyt vihdoin sisälle nukkumaan.. Vietävän Hirvilimppari! Onneksi järki on toiminut ja olen poistunut ihmisten ilmoilta, kun on meinannut tuo mopo karata moottoritielle.. Tuokin tieto kylläkin tuli kavereiden suusta..
Ei syytetä hirvilimpparia! Maan magneettikentän vika se on, että hieman harhailit. Ihme pulu tua Sfäiski.
vaiski75

vaiski75 20.03.2011 in PPPP

Heee.. Ajattelin pitää turbani kiinni, mutta kerron nyt kumminkin.. Kävin äskön ulkona ja hetken ihmeteltyäni pihaa, en voinut olla nauramatta ääneen.. Ilmeisesti Sfäiski on tullut taxilla kotiin.. Puhtaassa lumessa näkyi yhdet auton jäljet, josta lähtee "Tiku Taku" jälkiä pitkin pihaa ja tarkoitan oikeasti pitkin pihaa. Muutaman lumienkelin jälkeen olen ilmeisesti kyllästynyt ulkoilmaan ja siirtynyt vihdoin sisälle nukkumaan.. Vietävän Hirvilimppari! Onneksi järki on toiminut ja olen poistunut ihmisten ilmoilta, kun on meinannut tuo mopo karata moottoritielle.. Tuokin tieto kylläkin tuli kavereiden suusta..
Tuomo33

Tuomo33 20.03.2011 in PPPP

Varmaan tuo pure meinaa uuta poksin ohjainta, jossa on muuttuva d-päd ja olihan siinä jotakin muuta turhaa.
villek00

villek00 20.03.2011 in PPPP

Pure Black40 wrote: Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia tuosta uudesta pädistä?
iPadista? No eipä oo, eikä varmaan tulekkaan :D
Schimanski76

Schimanski76 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

TehBigBunny wrote: Mie luulen notta se ei osaa ...
Niin juu,sehän ei ole vielä valmistunut insinööriksi.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Mie luulen notta se ei osaa ...
Finski fani

Finski fani 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Schimanski76 wrote: Finski! Avaa verhot!
Ei auvta iltasin. Ja nyt päivällä, ei jaksa. =/
Pure Black40

Pure Black40 20.03.2011 in PPPP

Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia tuosta uudesta pädistä?
Schimanski76

Schimanski76 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Finski fani wrote: Nyt on kaikki lamput palanu kämpästä. Hieman pimiää täällä. Niin kalliita nuokin, ettei ole varaa ostella. =P
Finski! Avaa verhot!
Finski fani

Finski fani 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Nyt on kaikki lamput palanu kämpästä. Hieman pimiää täällä. Niin kalliita nuokin, ettei ole varaa ostella. =P
Mace

Mace 20.03.2011 in Yleinen v*tutus topic

Olin tekemässä Forzassa ihan ok maalausta mun R32 Golffiin, mutta toi helvetin Microsoftin XBOX 360 v*tun pelikonsoli jumittuu ja koko paska taas alusta, v*ttu! en varmaa tee. Ja miks v*tussa ton paskan täytyy huutaa noin helvetin kovaa! Äänet täytyy olla täysillä että kuulee ton huminan takaa jotai.
Schimanski76

Schimanski76 20.03.2011 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

* kaksi kuppia kaffetta * kaksi kananmunaa * kaksi siivua paahtoleipää juustolla * kaksi tomaattia * kaksi omega-kolmosta Ihan hyvää on.Kahta lonkeroa tekisi mieli jälkkäriksi.
TehBigBunny

TehBigBunny 20.03.2011 in PPPP

vaiski75 wrote: Ei laula Sfäiskikään.. Eikä oikeastaan muistakkaan..
TehBigBunny wrote: HAH ! Juabborenttu !
x2