Forum - Recent Posts
itellä ei ollut koko intin aikana luokitusta ollenkaan (oli sit polvileikkaus intissä... ja röntkenlääkäri oli sitä mieltä että molemmat pitäisi tähystää, mut toisen vaan leikkasivat) ... a paperit sain lopputarkastuksessa
Eli pointsit on päivitetty.
"e220 marsu myynissa":http://www.ess.fi/?article=315997
Kohta palaa hermo naihin tupliin >:C
Anteeksipyyntönä siitä että en kisaan osallistunu kävin runoilemassa tekosyyn profiiliini, eli Warjo ja jokkisvolle part 959 löytyy sielt ;)
TehBigBunny wrote: No kyllähän intin voi käydä B-miehenäkin jos haluaa. Meillä oli ainakin muutama kaveri jolla oli polvet niin paskana että mua sattu kun katsoin niiden kävelyä.Joo, mä olin alkuu b-mies, mut ei kestäny sitäkää... lääkärillekki kävin huutamas et tutkisivat, mut ei kiinnostanu niitäkää, kolmiolääkkeitä sain sen verra et sain 3 yönä nukuttua...
No kyllähän intin voi käydä B-miehenäkin jos haluaa. Meillä oli ainakin muutama kaveri jolla oli polvet niin paskana että mua sattu kun katsoin niiden kävelyä.
Muta siis joo tosiaan, olisiko teidan mielsata hyvaksyttava syy jattaa arjeima kaymatta, kun kipuoireita tulee jokapaivaisesta liikkumisesta. Kyse ei ole mistaan ian myota tuleesta ongelmasta vaan synnynaisista syista?
Itsella olisi suuri mielenkiinto kayda armeija, mutta se kun tiadan etta selka ja jalat (erityisesti nilkat) eivat kauheasti kesta?
villek00 wrote: Odottele ens kerralla rauhassa että se viesti tulee, tai koita saada triplat :DKu mie aina painan vain kerran "Send" ja silti tuloo tuplat.
Uudet tuplat
Tuomo33 wrote: AI JUMALAUTAA! Mikahan helvetti on etta tuloo naita tuplia nyt niin useesti!!??Odottele ens kerralla rauhassa että se viesti tulee, tai koita saada triplat :D
vaiski75 wrote: Ei sinne mennä jos on jokin pätevä syy.. ..enkä tarkoittanut taaskaan pahalla, mutta... Mun elämänkatsomukseen ei mahdu, että jätetään intti välistä kun ei kiinnosta ym ym..Mä kävin sivarin, en saanu c-papruja mut ei selkä kestäny inttiäkään, hieman itseasiassa jopa harmittaa ettei pystyny käymään, mut mieluummin lähti pois ku et ois loppu ikäsä joutunu vetää kipulääkettä paskaan selkään.
AI JUMALAUTAA! Mikahan helvetti on etta tuloo naita tuplia nyt niin useesti!!??
Saas nahra paasenko armeijaan, ihan vaan selan ja jalkojen puolesta..
Sitä inttiä odotellessa...
Alchemist FI wrote: Ei sitä kaikki käy.. Huutelee C-paperit saanut :)Ei sinne mennä jos on jokin pätevä syy.. ..enkä tarkoittanut taaskaan pahalla, mutta... Mun elämänkatsomukseen ei mahdu, että jätetään intti välistä kun ei kiinnosta ym ym..
Ei sitä kaikki käy.. Huutelee C-paperit saanut :)
Toi Intti on kyllä jännä, jotenkin jännästi..
Kaikki sen käy ja kaikki siitä vinoilee, kuka loppujen lopuksi voittaa?
Jotenkin jännästi aivan sama kunhan sen kaikki käy, kuten ne muutkin ovat käyneet..
Mä alan voitelemaan vyötä jo polttoöljyllä ihan varmuuden vuoksi, jos se Mini-Me kymmenen vuoden päästä sanoo EI ja sitten se ei enään ole jännä..
Google muuttanut systeemejä.. Kattotaan mitä voidaa tehdä..
Jaa tääkin on särki...