Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 20.02.2011 in F3SM Kausi 4 - Pisteet

Alapeukkusella palkitsi tän juapon ^
vaiski75

vaiski75 20.02.2011 in F3SM Kausi 4 - Pisteet

Vaikka mä nyt ajaisin Tapani Kansana kaikki loppukisat, niin näyttäisi siltä ettei Bani pääse enään ohitse.. Eli joka päivä harjoitellaan selvinpäin ja sitten kisaan tankataan aina sopivasti mölyjuomaa..
FINBULLET

FINBULLET 20.02.2011 in Nyt soi?

Nyt on pinkillä mennyt mehukatit ja kossut sekasin.
PetuK

PetuK 20.02.2011 in F3SM Kausi 4 - Pisteet

Iben jälkeiset pisteet kirjattu.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 20.02.2011 in Nyt soi?

RAIII RA RAI RAI RAIIIII!

FINBULLET

FINBULLET 20.02.2011 in Nyt soi?

Sparzanza-Hell is mine
Latetzki

Latetzki 20.02.2011 in Nyt soi?

Jennifer Lopez - On The Floor (feat Pitbull)
Ac3Way

Ac3Way 20.02.2011 in PPPP

Mitähän mä olen eilen tehnyt, tänään särkenyt hampaita koko päivän. Todennäköisesti joku heittänyt mulle eilen baarissa koiranluun.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 20.02.2011 in Gran turismo 5

lol jotku standard-autot
DarkWarjo

DarkWarjo 20.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

villek00 wrote: Myydäkkö Ferrari ja ostaakko Fiude.. Kas siinä mulla pulma.. Auttakee! :)
Ostasit ny edes auton...
RaabForRehab

RaabForRehab 20.02.2011 in Gran turismo 5

LOL joku GT5...
zattwy

zattwy 20.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Päivitetty sivu 4.
vaiski75

vaiski75 20.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Päivitin Lelun listoille, sivu 2..
Opc Sami

Opc Sami 20.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Myy poijjes tuommoinen replika, ei siitä ole ollu ku haittaa. Ehkä se fiati on vaan parempi. //Päivittelin autoa vähän. s.6
villek00

villek00 20.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Myydäkkö Ferrari ja ostaakko Fiude.. Kas siinä mulla pulma.. Auttakee! :)
Aliboz

Aliboz 20.02.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

Sivulla 11 päivitetty
zattwy

zattwy 20.02.2011 in FRC Jokkis - Kausi 3 - Kisakalenteri

Sponssit kausi 3. Kisa 1 Yhteistyökumppani BIC Pääsponsori CM JUN Pirelli Mukana menossa Tupi Koni Detroit Locker AEM Kisa 2 Yhteistyökumppani ORC Pääsponsori OMP Motec Good Year Mukana menossa Cobra Senterforce Lunati HKS Kisa 3 Yhteistyökumppani Toda Racing Pääsponsori Fidanza ST Michelin Mukana menossa Fram HPD Greddy NGK Kisa 4 Yhteistyökumppani H&R Pääsponsori Whiteline Holley Bridgestone Mukana menossa Weiand Hotckis MP Injen Kisa 5 Yhteistyökumppani ZF Pääsponsori ACT MSD Wössner Mukana menossa Quaife Supersprint Tein Sachs Kisa 6 Yhteistyökumppani ARE Pääsponsori Torsen Wilwood Magneti Marelli Mukana menossa Brembo Öhlins Racetech Intrax
hulluseon

hulluseon 20.02.2011 in PPPP

No niinpäs olen. Jaa mitä? 10 sekuntia nopeempi ku Gan-San Mazdalla Laguna Secassa. Eli vahingossa löysin BMI:n jakson jossa Motoharu Kurosawa ajaa Lagunassa RX-8 time attackiä. 1.50 jotain oli tämän vanhan, mutta harvinaisen nopean miehen saavutus. Ja minä muka ajan paljonkin kovempaa kuin tämä ikänsä kilpaa ajanut. Voi hyvän tähen. /// Ja Vorssan serverit taas vaihteeksi solmussa. Ei muka pääse kattelemaan liiteriä tai huutokauppaa. Lie edes moninpeli toimii.
Jokkis

Jokkis 20.02.2011 in FRC Jokkis - Kisaraportit yms.

Varikko Sanomat: Varikko Sanomat tilasi Gallup-Jänes OY:tä gallupin koskien Kautta 3. Tässä joitain esiin tuotuja seikkoja: -Aika moni oli sitä mieltä että äidin autolla ei saisi osallistua. -Yksi sanoi että Schimmy pitäisi palauttaa Belgiaan. -Jos joukkue putoaa divariin niin pitäisi ymmärtää ajella vähän hiljempää. -Kaksi halusi pullaa. -'Ite oot' -'Saako tästä jotain rahaa ?' 'No ei mul sit o mittä' -'Havuja perkele' -382 vastaajaa oli sitä mieltä että Sfäiksi ja Shimmy on juoppoja. Kaksi oli eri mieltä. Varikko Sanomat jatkaa Jokkiksen ja SM-sarjan seuraamista herkeämättä.
hulluseon

hulluseon 20.02.2011 in PPPP

Iiiks apua!! Oliko hyvä? Ääni meni.