Forum - Recent Posts
Oliko siellä maitorauhaset?
/// Hei hei karvanassut, Hullu-setä menee nyt nukkumaan, jotta jaksaa mennä aamu neljältä taas piilottamaan Kirves-setän auton.
Nyt MTV3! »
Kahdeksatta kertaa...
Sillä boksilla on menkat.
Nyt kun kokkeilin puhaltelujen jälkeen, niin tuli punaset rinkulat. Sää rikoit sen! =(
Nyt voi ihan hyvällä omallatunnolla jatkaa pelien myymistä...
// ei mitään rinkuloita! Ihan valot vaan kivasti...
Eli Gpu haluaa irrota emosta tai sun virtalähde haluaa lämmetä liikaa..
Virtalähde onpi helppo sulkea pois laskuista:
Puhalla sieltä sisältä pölyt pois ja nosta se jonkun tikkujen varaan, jotta se lämpö pääsee myös sitä alakautta hohkaamaan huoneilmaan..
Gpu korjaukset toimii minuutista kuukauteen, mutta ei varmasti ole pysyviä koljauksia..
Warjolla on kunnon peli! Toi on jopa makeempi kun GT-R :D
Nikde: Kyllä se varmaan tulee käytettyä useimmillakin ratapäivillä, joten dynyn päivät varmasti siellä mukana.
Noita CCW:n vanteita oon kuolannu, mutta ei taida rahat riittää. Muutenkin joutuu todnäk tän kesän ajamaan ns.budjettiratkasuna, eli noilla pelkillä madallusjousilla ja vakiopampuilla. Semislicksejä oon tässä ettiny vakio 16" vanteille. Jos enstalvena sitten sais laitettua kunnon alustan ja hoitais sen putkiston.
Vannevaihtoehto kadulle on vielä vähän auki, mutta todnäk päädyn johonkin 17" kokoon. Katsotaan mitä siihen sitten löytyy.
Palaampa tähän topiciin sitten kun peli on Suomessa :)
Känni päälle
vaiski75 wrote: Saako kysyä mikä siitä böksistä hajosi, vai antoiko suoraan discovalot kaupan päälle?Se ei vaan jaksa. Jäätyy ihan heti käynnistyksen yhteydessä. Hyvä jos pääsee dashboardille...
Saako kysyä mikä siitä böksistä hajosi, vai antoiko suoraan discovalot kaupan päälle?
Assassin's creed Brotherhood (Promo copy. Not for resale. Joku siis lahjottaa mulle rahaa, ja annan tän sitten vaikka hyvän mielen vuoksi siulle. =) )
Varaan tän! Jatkot privalla.
Boksi on siis lahonnut, joten myyn kaikki pelini. Jos ei mene nopiasti, heitän ne puolenkuunpeleihin. Toivottavasti sieltä saapi rhana, eikä vaan vaihtokauppana.
Pelit:
Fallout 3
Fallout: New Vegas
Fable II
Assassin's creed II
~Assassin's creed Brotherhood (Promo copy. Not for resale. Joku siis lahjottaa mulle rahaa, ja annan tän sitten vaikka hyvän mielen vuoksi siulle. =) )~ Varattu
DarkSector
Grand theft auto IV
Guitar hero: Metallica (Vain peli, kitara särki)
TES IV:Oblivion
Splinter Cell: Conviction
-Mass Effect 2- Mennyt
Rainbow six. Vegas 2
Soul Calibur IV
~Forza Motorsport 1~ Varattu -3(collection edition, tai joku sellanen)- Mennyt
Alan Wake(collection edition, tai joku sellanen)
Ostakkee pois. Tarjotkaa jotain. Hintoja en nyt jaksa miettiä. Ehkä myähemmin.
Kaikki on hyvässä kunnossa.
Tulipahan ostettua Forza 2. Kyllä, luit oikein :) Syy tähän oli että omani on "vain" perusversio, ja ostin nyt "tämän":http://www.huuto.net/kohteet/forza-2-limited-collectors-edition-xbox-360/164814389
Ei pelkästään suihkussa, mutta saunassa joka päivä.
Tosimiehet ei käy suihkussa.
SE MENEE NYT SUIHKUUN !
^mennään mennään, tartte huutaa ...^
Vituttaa noi saatanan juoksusniput.
Jos tolla ei saa pesää, niin sitten ei millään..