Forum - Recent Posts
Kyllä mä voin jotain tehrä, kunhan palaa elävien kirjoihin.
Schimanski76 wrote: Kiitoksia neuvoista poijaat. Ei montaa euroa maksa nuo konkat näköjään. Itse en uskalla ruveta kolvailemaan,kun ei ole paljon siitä kokemusta.Pitää laittaa joku hulttiokaveri hommiin,joka homman taitaa paremmin. :) Mutta se tuli vielä mieleen,että kannattaako ostaa juuri samanlainen kuin edellinen osa,koska sehän saattaa tehdä samat temput eli kyrvähtää myös?Tuskin saat samanlaista vaikka haluaisitkin. Merkillä ei ole väliä, kunhan vain faradit on samat..
Kiitoksia neuvoista poijaat.
Ei montaa euroa maksa nuo konkat näköjään.
Itse en uskalla ruveta kolvailemaan,kun ei ole paljon siitä kokemusta.Pitää laittaa joku hulttiokaveri hommiin,joka homman taitaa paremmin. :)
Mutta se tuli vielä mieleen,että kannattaako ostaa juuri samanlainen kuin edellinen osa,koska sehän saattaa tehdä samat temput eli kyrvähtää myös?
Ok, no kuhan toi Sfäiksi ilmoittaa tekeekö teille ne latinohetero-maalit, ni laittakkee mulle privaattia.
Ja jos ei tee, ni laittakkee mulle privaattia kaikkien infojen (kuskit, numerot, tiimin nimi..) ja toiveiden(värit, kuvitus, jne) kera. Ok?
Ilmainen DLC
En voi kännyllä editoida, joten kirjoitetaan vielä putkeen; jos ei Sfäiksi sutiin tartu, teen parhaani, jotta maalit saatte.
Tämä mahdollista siis vain jos maalattava auto ei ole DLC, koska niitä en ole lataillut..
Taitaapi olla liiahkon tiukka aikaraja mulle jokatapauksessa.
Maalaahan Sfäiksi teille ne miehekkäät heteromaalit?
Jaa, jos Sfäiksiltä saatte maalit (miehekkäät latinomaalit) ei mun tarvitse pensseliin ja kannuun tarttua.
Sit mä lähen vaan lomalle ja jos flaksi käy, saan tarttua lomalla kannuihin :)
Tampereella luulisi ainakin Bebekistä saavan, eikös niillä ole aika kirjava valikoima?
//Tuli vielä mieleen, että kun käryttelet sitä uutta konkkaa paikoilleen, niin laita se varmasti oikeinpäin. Tuossa kuvassa olevassa kondensaattorissa tuo harmaa viiva on luultavasti miinuspuoli.
6.2 on eka kisa joten siihen männessä olisi kiva.
Mihin mennessä te maalit tarvitsette?
Lähen ens yönä viikoksi Lämpimäänmaahan, mutta tahtoisin yrittää kunhan palaan?
... miehekkäällä latinotavalla ?
Schimanski76 wrote: Voinko mie nyt repiä tuon kondensaattorin tuosta hevon vilttuun ja mennä tv-kauppaan ostamaan uuden tilalle?Onko se ihan hyllytavaraa ja itse asennettavissa? Kai tätä voisi kysyä joltain elektroniikkasivuistoilta,mutta minä en luota kuin Forza Racing Clubiin ja Kekkoseen.Joo, raapase kolvin avulla vanha sulanu konkka mukaan että saat samoilla arvoilla vastaavan elektroniikkaliikkeestä mukaan ja eikun käryttelemään uutta paikalleen.
Schimanski76 wrote: Voinko mie nyt repiä tuon kondensaattorin tuosta hevon vilttuun ja mennä tv-kauppaan ostamaan uuden tilalle?Onko se ihan hyllytavaraa ja itse asennettavissa?Kyllä sen voi itse repiä pois ja laittaa uuden tilalle. Elektroniikkapuljuista varmasti löytyy vastaavia. Eihän digipoksisi sattumalta ole Topfield? Niissä ainakin käsittääkseni on ollut juuri tuota kondensaattori ongelmaa.
TehBigBunny wrote: ÄffÄrrälle kelepaisi nua maalit :) MUUTEN ME TEHÄÄN NE ITE ! Eikä kellään ole kivaa.Laitetaanko hetero vaaleanpunaista 10 litraa ja siihen vähän tähtiä päälle?
kirves wrote: Kävin jo vähän ulkonakin, piti vaihtaa autoon uusi akku.Viltuttiko etsiä sitä autoa sieltä lumikasasta? Mä laitoin sen kirveen varren siihen merkiksi että läydän sen jos tarvitset...
ÄffÄrrälle kelepaisi nua maalit :)
MUUTEN ME TEHÄÄN NE ITE !
Eikä kellään ole kivaa.
MyGrain - Trapped In An Hourglass
Uusi levy on mahtava! Luv, Luv!
Talli: Kuopion UA
kuski Joonas6 #989
Tänään sain mieleisen työharjoittelupaikan kahdeksaksi viikoksi: http://www.digitaali.fi