Forum - Recent Posts

hulluseon

hulluseon 18.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Rahhoo on kuin rantarosvolla, ei ihan yhtä paljon mutta samalla tavalla hankittu
TehBigBunny

TehBigBunny 18.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Olisit voinnut vaikka tarjota sille bisset ? !http://img59.imageshack.us/img59/7200/woittojariamu.jpg! Big spender.
Tuomo33

Tuomo33 18.01.2011 in PPPP

Edelleen vituttaa
Schimanski76

Schimanski76 18.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TehBigBunny wrote: SaiPassa kauden aloittanut Scott Barney palaa SM-liigaan sekä pelaa kuluvan ja ensi kauden HPK:n riveissä. Barney saapui Hämeenlinnaan tiistaina ja debytoi HPK:n paidassa torstaina. Tällä kertaa se oli Norppa joka kärähti.
Harmi,kun Saipalla ei ole enää tällä kaudella kotipeliä Kerhoa vastaan.Se olisi Barney saanut tosi lämpimän vastaanoton Kisapuistossa. To 17.02.2011 18:30 HPK - SaiPa Hämeenlinna Tuonne voisi mennä "kannustamaan" miästä. :)
FINBULLET

FINBULLET 18.01.2011 in PPPP

Njää.Ei huvita pelaa nyt mitään.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.01.2011 in PPPP

hulluseon wrote: Onko Hopo leikkari ricci ja nyt sillä ei ole niinq mitään tekemistä?
Jokkista© ej oo julkastu Pjejkkarille. Viälä.
hulluseon

hulluseon 18.01.2011 in PPPP

Onko Hopo leikkari ricci ja nyt sillä ei ole niinq mitään tekemistä?
FINBULLET

FINBULLET 18.01.2011 in PPPP

Tässä muutama uusi. Uusi tippuminen Uusi aivotärähdys Uusi Arvi Uusi juttu Uusi peli Uusi pelle sama biisi Uusi virtalähde Uusi live Uusi Suomi Uusi posti Uusi internet Uusi laji Uusi myrkytys Uusi päivä Uusi isä Uusi Pleikkari Uusi assassiini Uusi Pizza Uusi aikakausi Uusi terve aikuinen Uusi TJ Uusi Torspo Uusi vuosi Uusi tsernobyl Uusi risteily Uusi joulu Uusi Zumba Uusi hassu juttu Uusi Anssi Uusi julkaisuaika Ny sida Uusi Saipa Uusi Rascaana Uusi testi? Uusi Anakin Uusi elämä Uusi jalka Uusi hirvi Uusi juåppå Uusi lampaantalja Uusi apinalauma Uusi lääkekuuri Uusi sivu,uusi kohtalo Uusi pasta Uusi kalja (oli useasti) Neue seite Uusi posti Uusi mäntä Uusi reissu
TehBigBunny

SaiPassa kauden aloittanut Scott Barney palaa SM-liigaan sekä pelaa kuluvan ja ensi kauden HPK:n riveissä. Barney saapui Hämeenlinnaan tiistaina ja debytoi HPK:n paidassa torstaina. Tällä kertaa se oli Norppa joka kärähti.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.01.2011 in PPPP

Lainausmerkit sekaste. // Ej ollut. Lainausmerkit oli tekstin ympärillä kun pitää olla linkin ympärillä. Kiitos.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 18.01.2011 in PPPP

lol jotain -driftingiä- driftausta Eli siis "tässä":http://www.forzaracingclub.com/photos/9540/ ja "tässä":http://www.forzaracingclub.com/photos/9539/ taitaa olla aidot ja alkuperäiset kuvat, joihin ekan kerran lisäsin tän legandaariseksi muodostuneen lausahduksen! // lainausmerkit kunnossa. ja noita kuvia saattoi olla lisääkin joihin samaan aikaan ton kirjoitin, mutta en oo varma
TehBigBunny

Kivasti osu Weikkaus. n. 11 euroa on Bani rikkaampi.
hulluseon

hulluseon 18.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

NYT HUURETAAN!!! Minun vuoro räyhätä ilman housuja!!!!!
hulluseon

Uusi tippuminen
hulluseon

Teretulemast keppi kerhoon. Luet heti uusimman Varikko Sanoman, mulla on juttua siellä. Yksinkertaiset ohjeet miten tiput katolta.
Tuomo33

Tuomo33 18.01.2011 in PPPP

Jouduin tänään tiputelemaan lumia saunan katon päältä (n.3m korkuinen) , ja tietenkin meinas käydä v-mäisesti :(. Justiin pääsin katolle, ja tietenkin tikkaat lähti prkele valahtamaan. Onneks tikkaat pysähty, ettei tipahettua alas. Ja huomenna pitäis sitten tiputella talon katolta lumia, saa nähdä mitä käy.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.01.2011 in FRC Jokkis - harjoitusaikoja

Vilttu ... mie kyl ihan tosissani yritin nuita ratoja, kaikilla tulee kuanoon ja kovaa, soon Skimmerin Kolffi aika iskussa :(
Schimanski76

Schimanski76 18.01.2011 in FRC Jokkis - harjoitusaikoja

Mie kävin myös ajamassa uudella PI:llä ratoja läpi. Ladera on todella kenkku. :(
Schimanski76

Schimanski76 18.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

TehBigBunny wrote: Mie olen sanonna jotain sen kualleen kuutin hommaamisesta sinne maaliin. Mie olen ... // Narrit koittaa pettää. Varsin kenkkua.
*Se miettii sanomisiaan tarkoin tai kontti kutsuu!* !http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/cit3.jpg!
TehBigBunny

Mie olen sanonna jotain sen kualleen kuutin hommaamisesta sinne maaliin. Mie olen ... // Narrit koittaa pettää. Varsin kenkkua.