Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 17.01.2011 in PPPP

Ulkona oli semmonen fiilis kun käveli hangella,että kuka laitto tänne pahvia?
Schimanski76

Schimanski76 17.01.2011 in PPPP

2 kertaa vetäsin lipat lenkillä.Vilttu,notta oli liukasta. Ei onneksi mennyt raajoja särki eli Hullun "keppikerhoon" ei ole toistaiseksi asiaa.
Mudinski

Mudinski 17.01.2011 in PPPP

DarkWarjo wrote: ja nyt o julmettu boneri?
Sehän nyt on sanomattakin selvää.
DarkWarjo

DarkWarjo 17.01.2011 in PPPP

FGB Mudi wrote: Nukuin päikkärit. Näin uninia. Mielenkiintoisia unia.
ja nyt o julmettu boneri?
Mudinski

Mudinski 17.01.2011 in PPPP

Nukuin päikkärit. Näin uninia. Mielenkiintoisia unia.
Tuomo33

Tuomo33 17.01.2011 in Yleinen v*tutus topic

"Kuva kertoo enemmän kuin, tuhat sanaa" Kuvahan ei edes kerro sitä, vitutuksen määrää >:C
TehBigBunny

TehBigBunny 17.01.2011 in PPPP

Uusi Arvi.
TehBigBunny

Joutuu laittamaan narulle. Ykkösellä puhuu vara-Arvi. Silloin istutaan selkäsuorana ja kuunnellaan.
hulluseon

hulluseon 17.01.2011 in PPPP

Pikkusen kivasti tulee Pasila taas. Tää sättänä tarttuu heti.
TehBigBunny

Pöh, uusinta.
Ac3Way

Ac3Way 17.01.2011 in PPPP

Tänään tulee hokimentti TikiSpeaks, Yle1 MM-kisa kanavalta kello 23.15. Tiki talk speaks miten Tikispeaks, world vartioiduimpien secretts paljastaja, syntyi and how organisaatio works kulissiensa behind. Entä millainen is mystic Julian Assange, ristiriitojen man.
Jupe San

Jupe San 17.01.2011 in FRC Goes MSC

Mudinski on ainakin ilmoittautunut yhdeksi tuomariksi. Ja tuota pisteytystä pitää vielä miettiä ja mahdollisesti voitaisiin aloittaa jo vaikka tänään pieni muotoista tuomari koulutusta.
pokalemestari

pokalemestari 17.01.2011 in FRC Goes MSC

Mitenkäs tuomarointi? Mennäänkö 0-100 arvostelulla ja ketkä tuomaroi? Jonkinmoisen syventävän koulutuksen voisi pitää mahdollisille tuomareille, jotta arvostelun taso ja tasapuolisuus pysyisi korkealla.
RauhaMees

RauhaMees 17.01.2011 in FRC Goes MSC

mukana jos pääsee johokin teamiin. (täytyy heti mennä rakentaa toinen silvia tota varten)
pokalemestari

pokalemestari 17.01.2011 in FRC Goes MSC

Mukana vaikka kädet kasvais pandaan.
H4rde

H4rde 17.01.2011 in FRC Goes MSC

Tää kuulostaa hyvältä. Mä ainakin oon mukana.
Schimanski76

Schimanski76 17.01.2011 in PPPP

Tuli tuosta Gervaisin Rikistä mieleen,että Yle Teemalta alkoi matkailusarja viime viikolla,jossa Rikikin on mukana tuottajan roolissa. YLE Teema Ma 17.01.2011 klo: 22.40 Ääliö ulkomailla 2/8: Intia. Vastentahtoisen matkailijan tie vie Taj Mahalin monumentille. Sitä ennen hän joutuu maailman suurimmille hengellisille festivaaleille. Entä miten ääliöltä sujuu vierailu elävän pyhimyksen luona?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 17.01.2011 in Ajovälineesi + tapasi

hulluseon wrote: En ottana sifteriä ja 15 päivä enskuuta tulee Suomen varastoon ja siitä päivä kaks niin tulee mulle, luulisin. Veron palautuksia vielä jälellä kun en oo kerenny kaljotella kaikkia. Ja sitten tuossa lauantaina kävi sen verran huono tuuri että sain töitä. No totta kai mä tilasin sulle ja Jimmylle ja Warjolla tilasin varuilta kolme. Voi laittaa sitten poksiin ja leikkariin ja vaikka siihen taivaanrantaan sen viimosen.
Kiitoksia!
superiorjerde wrote: Uiuiuiui mulla on ollu joskus ton tapanen =P Siinä sai avaimesta väännellä ja rattia käännellä.
Sama. Hieno vehje oli. Ja kohta pääsen leikkimään sillä uudestaan.
TehBigBunny

"Golden Globet, Ricky Gervais. Aika äijää läppää":http://www.youtube.com/watch?v=bwH0HfbYHlM
Nikde

Nikde 17.01.2011 in Ajovälineesi + tapasi

hulluseon wrote: En ottana sifteriä ja 15 päivä enskuuta tulee Suomen varastoon ja siitä päivä kaks niin tulee mulle, luulisin. Veron palautuksia vielä jälellä kun en oo kerenny kaljotella kaikkia. Ja sitten tuossa lauantaina kävi sen verran huono tuuri että sain töitä. No totta kai mä tilasin sulle ja Jimmylle ja Warjolla tilasin varuilta kolme. Voi laittaa sitten poksiin ja leikkariin ja vaikka siihen taivaanrantaan sen viimosen.
Tattista vaan! :D