Forum - Recent Posts

vaiski75

vaiski75 15.01.2011 in PPPP

Hullu puhuu nyt kyllä ihan oikeasti asiaa, vaikka ressukka hullu onkin. Bentseenin hinnoista tuli muuten mieleen eräs toinen juttu. Mun vuosituhannen vaihteen aikainen pelipallo merkkinen henkilöauto syö tätä E10-mehua törkeesti enemmän kuin tavallista. Minun ajot on yleensä 5-10km pitkiä ja melkein aina lähdetään liikkeelle kylmällä autolla. Mut mut, veikkaisin lähemmäs parin litran eroa vanhaan tavaraan ja kylmänä melkein näkee kun mittari pakenee punaiselle alueelle..
hulluseon

hulluseon 15.01.2011 in PPPP

Mietitäänpäs muutaman kerran oikein tarkasti. Tai siis ei se nyt ihan onnistu. Liikaa olutta. Mutta siltikin yritetään etes. Tomaatti Supra vaparina? Hirveää saissea. CA18 motilla varustettu 200SX? Taitaa olla harvassa ne hyvät. Ja ei varmaankaan ole pyörähtänyt muutamalla lippispäällä. Tai voihan tuo olla hyvässäkin kunnossa, mutta mutta... Ja kumpikaan ei oikein sytytä nykysillä pentsiinin hinnoilla.
vaiski75

Mä kasvatan pitkän tukan ja alan harrastamaan larppausta! Forzan oheistoiminnot pökää taas niin kivasti että.. Fms.net sivut on totaalisen jäässä, kuten tämän käyttäjän järki ja mulla menee kohta herneitä pussitolkulla sieraimeen. Giftaukset ei toimi, mikään ei toimi ja mikään ei vieläkään toimi. Vilttu, jätkä löi oikeesti!
DarkWarjo

DarkWarjo 15.01.2011 in PPPP

i can haz a nyy page?
DarkWarjo

DarkWarjo 15.01.2011 in PPPP

sjamy wrote: "MK4 Supra, 8500e, wtf?":http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3653427
vapari automaatti.... kaveri möi tollasen 8ke. eikä toi säksänkää hinta ny ihan hirvee erikoinen ole.
hulluseon

hulluseon 15.01.2011 in F3SM Kausi 4 - Kilpailukalenteri

No kun kerran jo kirves aloitti tämän analysoinnin niin jatketaan tästä sitten. Pösöä testasin ainoastaan Suzukan lyhyemmällä versiolla. Mutta yleisluonteisesti. Silverstonessa on muutama erittäin maukas paikka, mutta minusta olisivat saaneet jo päivittää tämänkin radan viimeisimpään muotoonsa. Formulassa aika kiva ajella. Motegi on yksi henk.koht suosikeista kunhan vain autossa on voimaa ja alusta kunnossa. Varsinkin alun nopeat muutamat kurvit ovat todella maukkaita. Iberian ehkä liian mikroautomainen, mutta saa nähdä. Ehkä itse kuitenkin ehdottaisin reversenä tätä rataa. Meinaa se eka mutka olla semmonen vilttu paikka. Nyrrestä tykkään, haastava vaikka onkin paikka paikoin kapea. Alin kanssa viime kaudella yksi parhaista väännöistä täällä täydellisesti epäonnistuneen aika-ajon jälkeen Maple kurittaa jos hommat menee kuten tänä iltana menivät. Korkeuseroja ynnä muuta mukavaa. Sebringissä yhden ainoan kerran olen ajanut kilpaa. Kakkos kaudella ja oli meinaan yksi tylsimmistä kisoista. Tai no viimeisen kierroksen viimeisen mutkan sekoilu Jusban kanssa oli ehkä koko kisan pelastus. Le Mans on mukava. Seinät sopivan kaukana jottei särje autoaan liian helposti. Rata valinnoista siis pelkkää plussaa manaajille.
TehBigBunny

TehBigBunny 15.01.2011 in F3SM Kausi 4 - Kilpailukalenteri

Le Mans on näille asiallinen testasin/säädin autoa sielä vähän. Meiple tulee olemaan hurja. Silverit on hyviä, vaikka en siellä ikuna pärjää. Iberian ♥ Mote East toimii, kierrosajat heittelee aina palajon. Seeprinki on vähää 'höh'
sjamy

sjamy 15.01.2011 in PPPP

"Ei paha hinta 200SX:stä, tiedä sitten missä kunnossa tuo oikeasti on, mutta osaavalle varmasti loisto kapistus.":http://www.nettiauto.com/nissan/200sx/3710548 "MK4 Supra, 8500e, wtf?":http://www.nettiauto.com/toyota/supra/3653427 "Chevy Caprice -77, kiva sleeper, 400hp":http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/3662793 "80k € Skyline.....":http://www.nettiauto.com/nissan/skyline/3704396 On se niin kivaa katella, vaikkei ole mitään aikomusta ostaa x)
Schimanski76

Schimanski76 15.01.2011 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

kirves wrote: Jumankekka on tiukkaa tällä hetkellä sarjassa. Kärpät nousee kympin joukkoon aivan varmasti ja joku tippuu näistä, itse veikkaan Ilvestä. 7. Blues 40 58 8. KalPa 41 58 9. Tappara 41 57 10. Ilves 40 53 11. Kärpät 40 52
Saipa kun saa sairastuvalta McTavishin,Redenbachin ja Salcidon laatikkoon,niin myö voitetaan maailmanmestaruus! ^ihan vähän leijuu jyp-voiton jälkeen,ihan vähän^
Pure Black40

Pure Black40 15.01.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Mukana menossa Greddy
PetuK

PetuK 15.01.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Maple: Mukana menossa GREDDY
TehBigBunny

TehBigBunny 15.01.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Pisteet päivitetty rahat laitettu ja päivitetään sitä myöten kun tulee infoa sponsseista. ( Maple rahat on vielä 2. kauden tulot -sivulla ) Kisaraporttia/viteota otetaan vastaan keskiviikkoon asti.
FINBULLET

FINBULLET 15.01.2011 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Mä mietin että olisko joitain hermovaurioita. Oikea käsi on kuitenkin mun kropassa eniten kärsiny. Väiski: Oikeastaan mä en boksilla oikeastaan hirveemmin ole pelannu ja tietokoneella käyn vaan välillä. Johtuiskohan se kylmyydestä ja noista kahesta leikkauksesta mitä siihe on tehty. /// Tai sitten toi tunnottomuus johtuu käden samasta toistuvasta liikkeestä... eikun tä.
Se johtuu siitä kun runkkaat liikaa.Ei se käsi aina jaksa ja sitten tulee ongelmii.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2011 in Nyt soi?

"Darude - Next to you":http://www.youtube.com/watch?v=GVhG8xshusk
Opc Sami

Opc Sami 15.01.2011 in FRC Jokkis - Oma autosi

uppia tuli. perskule ku tota rahaa tulee....
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2011 in PPPP

No. Täytyy ny kattoo mihin toi tosta menee. Yleensä se on yössä palautunut.
Tuomo33

Tuomo33 15.01.2011 in PPPP

Esim. Mulla on oikean jalan pikku varvas, ollut tunnoton nyt n. 2 vuotta. Johtuu ihan vaan, leikauksessa tapahtuneesta virheestä/kömähdyksestä =D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 15.01.2011 in PPPP

Tuomo33 wrote: Yleensä toistuva tunotomuus, voi johtua hermovaurioista.
Mä mietin että olisko joitain hermovaurioita. Oikea käsi on kuitenkin mun kropassa eniten kärsiny. Väiski: Oikeastaan mä en boksilla oikeastaan hirveemmin ole pelannu ja tietokoneella käyn vaan välillä. Johtuiskohan se kylmyydestä ja noista kahesta leikkauksesta mitä siihe on tehty. /// Tai sitten toi tunnottomuus johtuu käden samasta toistuvasta liikkeestä... eikun tä.
vaiski75

Tuomo33 wrote: Yleensä toistuva tunotomuus, voi johtua hermovaurioista.
Kyllä se nyt taitaa olla tulehtunut ja ärsyyntyy uudestaan ja uudestaan, koska se ei saa lepoa. Pinky antaa sen tietokoneen hiiren ja Böksin ohjaimen olla nyt rauhassa, noin viikon päivät..
zattwy

zattwy 15.01.2011 in FRC Jokkis - Kausi 2 - Pisteet ja Rahat

Maplesta: Pääsponsori Exedy 100€ Mukana menossa Greddy 50€