Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 02.01.2011 in PPPP

Digiboksiin.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.01.2011 in PPPP

Miksei toi G25 voi käydä boxiin.. SUXIBOXI!
Tuomo33

Tuomo33 02.01.2011 in Car Gift Away!

Pure Black40 wrote: Voiko toivetta vaihtaa? Jos voi, niin mulle lamportsiini!
Niin siis, auto toiveita saa esittää mitä listassa ei ole. Jos onni potkii kuin ravi hevonen juoksee, niin auto ilmestyy listaan.
FINBULLET

FINBULLET 02.01.2011 in Car Gift Away!

190E mersu mulle.
DarkWarjo

DarkWarjo 02.01.2011 in Car Gift Away!

Mie voin ottaa ton 2000GT-R:n
Pure Black40

Pure Black40 02.01.2011 in Car Gift Away!

-Voiko toivetta vaihtaa?- -Jos voi, niin mulle lamportsiini!- Mulle Lamporssiini (Murssielaako), kiitos!
pokalemestari

pokalemestari 02.01.2011 in PPPP

"Drift Tengoku Vol.53 ":http://www.youtube.com/watch?v=NK2USI9uU1Y&feature=player_embedded
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 02.01.2011 in Game vs Game

!http://www.yle.fi/drupal/oppiminen/kuvat/iso_kuva/lukio/abitreenit_herne.jpg! Moi Lateztki! =)
IIPPONEN

IIPPONEN 02.01.2011 in Car Gift Away!

250 California tänne kiitus :P ja jos sattuu löytyy nii 250gto kelpaa kans ;)
Mudinski

Mudinski 02.01.2011 in Game vs Game

Latetzki wrote: En odotakkaan sinun välittävän kun et näe mitään muita kuin huonoja puolia GT:ssä.
Onko GT5 nyt sitten jonkin sortin Jumala, kun ei saa arvostella sen naurettavia asioita joita he ovat vääntäneet sen 5v ? Omasta mielestäni GT5 ainoat hyvät puolet ovat oikeastaan vain grafiikat. Kyllä, olen päässyt ajamaan G25 ja penkillä GT5:sta ja ainakaan minua ei säväyttänyt. Ja radat ? Nytten kun he ovat laittaneet lumi ja sora pätkät niin voisi sen auton hallinta muuttua... Ei ainakaan omalla kohdalla muuttunut juurikaan. Edit: Eikös ollutkin silloin hieno yllätys kun paljastui että TUHANNESTA autosta on vain 200-300kpl mallinnettu HD-tyylillä ja viellä sisäkuvalla ?
Pure Black40

Pure Black40 02.01.2011 in Game vs Game

Lateski vois painua vaikka "tänne.":http://www.gtplanet.net/
TehBigBunny

TehBigBunny 02.01.2011 in Game vs Game

( Mie ny puhuin Alibozon kuvasta )
Latetzki

Latetzki 02.01.2011 in Game vs Game

Aliboz wrote: Tomaatoo, tomeitoo... Who gives a shit?
En odotakkaan sinun välittävän kun et näe mitään muita kuin huonoja puolia GT:ssä. Cobra on Premium auto.
Pottae

Pottae 02.01.2011 in Car Gift Away!

ZR1 miulle!
Tuomo33

Tuomo33 02.01.2011 in Car Gift Away!

Listaan lisätty autoja!
Schimanski76

Schimanski76 02.01.2011 in PPPP

Nipsuhuuli wrote: Hinta selittyy osittain sillä, että asunto on Helsingin ghetto neighbourhoodeilla eli Kontulassa. :D Oon käynyt katsomassa paikan ja kämppä on yllättävän rauhallisella ja viihtyisällä paikalla eli ei kuitenkaan siellä päin Kontulaa, joka on sitä "huonoa" aluetta. :D
Moon asunut Kontulan kulmilla parisen vuotta,ei miulla huonoja kokemuksia ole.Sanotaan näin notta,sitä mahtuu kaikenlaista samaan pataan. :) Sitten muutin Speden naapuriin Lauttasaareen pariksi vuodeksi. Se oli kiva mesta kesällä.Siellä oli naisten tissejä.
Aliboz

Aliboz 02.01.2011 in Game vs Game

Latetzki wrote: Todella fiksu vertailu sulla, vertaappa GT5:een, eikä vuonna 2004 julkaistuun GT4:een.
Tomaatoo, tomeitoo... Who gives a shit?
hulluseon

hulluseon 02.01.2011 in PPPP

Nyt vähän kuulostaa tuo maailman vanhimmalta single playeriltä...
Ac3Way

Ac3Way 02.01.2011 in PPPP

Schimanski76 wrote: Sählyä Leftillä,puuhelmeä kaulaan ja manikyyrin jälkeen keeliä tukkaan isosti. ^Mie NIIN juoksen karkuun!!!^
Helmet on muijalla aina käytössä. Ovat ihan liukaita aina, kun palauttaa ne. Manikyyriä ei voi harrastaa, kun tarttuu lakat ja kynnet muijan laginaan. Geeliä meneekin toki rutosti, ei tosin hiuksiin. Hiukset wtf, kalju! Mielikuvitus-Minna!
TehBigBunny

TehBigBunny 02.01.2011 in Game vs Game

Eikös tuo ole nuita Standard autoja GT5:stä. Olin eilen kaverilla kun se pelaili tota ja näin ensimmäistä kertaa niitä livenä, osa on niin törkeän rumia että ei vaan päähän mahru.