Forum - Recent Posts

TehBigBunny

TehBigBunny 30.12.2010 in PPPP

Hyvä hyvä !
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.12.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Varovasti sitten niiden kanssa et sähellä niiden kanssa Muumilimsapäissäsi !
Joo, tarkoitus olisi pysyä Pepsi + Battery linjalla, etten niin hurjia aineita kun Muumilimu käytä! Muisti menee kuitenkin taas Muumilimpparista : (
TehBigBunny

El PiNk DeViL wrote: Samaa mä mietin mutta kyllä sitä nyt kerran pitää ostaa :) Toki olen paha poika ja mulla on tähtisäde tikkujakin 8-D
Varovasti sitten niiden kanssa et sähellä niiden kanssa Muumilimsapäissäsi !
El PiNk DeViL

I JMM94 I wrote: Tähtisädetikkuja! Vähä ne on rajuja. Tulee varmaa K18 =D
Ne on K-18 :D
Mace

Mace 30.12.2010 in PPPP

Tähtisädetikkuja! Vähä ne on rajuja. Tulee varmaa K18 =D
El PiNk DeViL

I JMM94 I wrote: Kerran oon ostanu raketteja ja pelkkää rahan haaskausta... Miks maksaa siitä että sormet jäässä sytyttää niitä kun ilmatteeks voi kattella muiden raketteja. Tietysti jos kaikki tekee samoin nii kattellaa sitte vaa tähtiä
Samaa mä mietin mutta kyllä sitä nyt kerran pitää ostaa :) Toki olen paha poika ja mulla on tähtisäde tikkujakin 8-D
Mace

Mace 30.12.2010 in PPPP

Kerran oon ostanu raketteja ja pelkkää rahan haaskausta... Miks maksaa siitä että sormet jäässä sytyttää niitä kun ilmatteeks voi kattella muiden raketteja. Tietysti jos kaikki tekee samoin nii kattellaa sitte vaa tähtiä
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.12.2010 in Nyt soi?

Taas ollaan Prodigyn kimpussa. Omen soi äsken ja seuraavaks tulee Smack My Bitch Up ja sitte tulee Invanders Must Die ja sitte Breathe. Hihi. Tää Prodigy on perseestä koska tätä pitää kuunnella niin kauan että kyllästyy. Sen jälkeen voisin kuunnella jotain rauhallisempaa :) // Kuten huomaatte, mun musiikkimaku todellakin on laaja. Irwinistä Prodigyyn ja toisin päin. Semmosta huutoheviä mä vaan en ymmärrä :-) Pelottaa semmoset kovasti : (
Ac3Way

Ac3Way 30.12.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: "Isot raketit on ihan jees":http://bit.ly/g7Cscl
True. En ole koskaan ostanut raketteja, siinähän onkin jo varmaan säästänyt muutaman tunnin baarikeikan.
TehBigBunny

"Isot raketit on ihan jees":http://bit.ly/g7Cscl
Mace

Mace 30.12.2010 in PPPP

Totta^ "Subaru FT-86":http://tekniikanmaailma.fi/autot/salakuvat-ja-videot/Kuvat/subaru-ft-86-coupe "Toyota FT-86":http://www.google.fi/images?um=1&hl=fi&biw=1280&bih=899&tbs=isch:1&sa=1&q=toyota+ft-86&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai
FINBULLET

FINBULLET 30.12.2010 in PPPP

En ostanna raketin rakettia.Hetken ilo kun paukkuu ja rätisee.Ostan vaikka sukat niillä rahoilla.
pokalemestari

pokalemestari 30.12.2010 in PPPP

Pottae wrote: Raketit on tänä uv:na "meh". Säästyypä nekin vähät rahat mitä niihin olis tuhlannu..
Kompfh.
TehBigBunny

TehBigBunny 30.12.2010 in FORZA 3 Maalien tovomuslista.

Ford Vookkus ´09, iliman Forssa hörpöttimiä, pitääsi saara kisaamaaliehin.
Pottae

Pottae 30.12.2010 in PPPP

Raketit on tänä uv:na "meh". Säästyypä nekin vähät rahat mitä niihin olis tuhlannu..
El PiNk DeViL

I JMM94 I wrote: Sama täälläpäin.
Täällä vedettiin raketteja ilmaan jo tiistain ja keskiviikon välisenä yönä :D Kai sitä pitäs huomenna paukutella oikee kunnolla ku raketteja enon kanssa ostettiin yhteensä 300€ ja viime vuodelta jäi joitakin. Tosin ite maksoin raketeista vaan 50 nii ei se niin haittaa. Harvemmin tulee laitettua raketteihin penniäkään saatikaan noin paljoo, mutta tää onkin nyt juhlavuosi. :D
Mace

Mace 30.12.2010 in PPPP

LORD HOPO wrote: Joku alkoi jo juhlimaan uuttavuotta.
Sama täälläpäin.
FINBULLET

FINBULLET 30.12.2010 in PPPP

Joku alkoi jo juhlimaan uuttavuotta.
Mace

Mace 30.12.2010 in Game vs Game

Laitan nää loput sitteki myöhemmin =D
hulluseon

hulluseon 30.12.2010 in SM-liiga ja jääkiekko yleisesti

Taitaa KalPa tehdä uuden jatko-aiko/voittomaali ennätyksen. Viimeisinkin taitaa olla KalPan nimissä. Niin tässähän piti vielä vähän ilkkua. HÄÄHÄHÄHÄHHÄHÄÄHÄHÄÄHHÄH. PS. Sori Skimmy. thihihthi