Forum - Recent Posts

FINBULLET

FINBULLET 21.12.2010 in PPPP

Nyt ei kyllä pysty millään lähtemään.
teemu1337

teemu1337 21.12.2010 in PPPP

Menkää joku mun puolesta jouluksi vekaralle...menkää vaikka kaikki.
kurppak

kurppak 21.12.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Ei välttämättä kyllä tähän saumaan kannattaisi uutta SM-sarjaa pystyyn pistää. Ei liian hyvin FM3 ole jaksanut pitää kiinnostusta yllä. Ei vain tuonut mitään uutta verrattuna FM2:een.
zattwy

zattwy 21.12.2010 in F3SM - Kausi 4 - Spekulaatiota ja lässytystä

Montakohan todella aktiivista sm kamua olis liikkeellä tulevaan sarjaan???? Mä olsin!
Jupe San

Jupe San 21.12.2010 in PPPP

"Merry Christmas from Mrs Claus":http://www.youtube.com/watch?v=-82JgaaJbTY&feature=player_embedded
Mudinski

Mudinski 21.12.2010 in Call of Duty: Black Ops

Tänään FRC porukalla Black Opsia ! Laittakaa kaverikutsua tulemaan jollei Mudia ole listalla. Pistän privan pystyyn 18.00... Kaikkea voidaan mennä ! SnD, TDM, yms !
Finski fani

Finski fani 21.12.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki. On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.
Ei toiminu miullakaan. Vaan 2 x 1.75L ostin jekkua... =(
FINBULLET

FINBULLET 21.12.2010 in PPPP

Kyllä sitä nyt selvinpäinkin pystyy möykkäämään.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.12.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki. On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.
Tää ei ny toimi.. mä kun olen edelleen lähes absolutisti, en siis remua päissään ilman housuja, muuten möykkään kyllä.
DarkWarjo

DarkWarjo 21.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

hulluseon wrote: Ei, vain ainoastaan renkaat saa päättää ite.
oukkei.
hulluseon

hulluseon 21.12.2010 in PPPP

Kahtensatan litran tynnörin on ostanna Jekkua Sfinski. Nyt siinä uipi läträä. Kohta liittyy Kajaanin seuraan räyhäämään ilman housuja Reiskan pihalle jossa Warjo on sammuna hankeen odottaessaan Volvoaan. Ja sekin on ilman housuja. Siellä sitten remuaavat koko sakki. On se tuo nyky ajan nuoriso hirveää. Eivät oppineet Markus Kajon puheista yhtään mitään.
hulluseon

hulluseon 21.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

Ei, vain ainoastaan renkaat saa päättää ite.
Finski fani

Finski fani 21.12.2010 in PPPP

Ac3Way wrote: Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään. KUKA VITTU OSTAA VIINAA 8HUNTILLA!?!?!
No, kaikki. Jokainen, jonka näin sielä osti ihan julmetusti. Itelläni ei ole varaa eikä voimia raahata niitä, joten tyydyin vähään...
DarkWarjo

DarkWarjo 21.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

TehBigBunny wrote: Warajo, sulla on tällä hetkellä vain tuo K&N. Renkaat ovat Forzat jollei niihin osta jotain upgradea ja *sitten* se rengasvalmistaja kannattaa katsoa tosiaan sen mukaan ketkä sponssii noita kisoja.
Aaaa, joo, no sponssitarrat on jo kyljessä, ei lähe pois, ne maalattiin telalla, olkoon sitten "maksetut" sponssit! "et kai sää ilmaseksi näitä ottanu?!" "ei kyl mä niist maksoin!" Edit: Jos mä ny varmistan tähän viel tän: mikä tahansa osa siis saa olla merkiltään mikä tahansa? eli ei tarvii olla pelissä oleva? eli filsukin voi olla vaikka mallia Biltema? :D
TehBigBunny

TehBigBunny 21.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

Warajo, sulla on tällä hetkellä vain tuo K&N. Renkaat ovat Forzat jollei niihin osta jotain upgradea ja *sitten* se rengasvalmistaja kannattaa katsoa tosiaan sen mukaan ketkä sponssii noita kisoja.
TJP27

TJP27 21.12.2010 in Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot

juu ,niitä en tarvi, ku vbaumi on väärän tuoksunen.. oottelen vielä, että vanha viina löytyy tuoksuvalikoimista. Kaupat syntyivät!
hulluseon

hulluseon 21.12.2010 in PPPP

Ja minä että saan unohdettua tuon lapsuuten trauman. Vieläe itkettää.
vaiski75

vaiski75 21.12.2010 in PPPP

Ac3Way wrote: Hauskan jutun kuulin launtai iltana partyssä, kun pelattiin klubi pelejä Fifassa. Kaveri sanoi käyneensä virossa autolla parin kaverin kanssa. Osti sitten 8huntilla viinaa ja saivat volvon takaluukun täyttymään. KUKA VITTU OSTAA VIINAA 8HUNTILLA!?!?!
Minä, Skimmy ja Tapani Kansa..
hulluseon

hulluseon 21.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

Tulee nyt OT tähän ketjuun, mutta kai sä nyt Warjo tajusit että noi sponssi rahat saa vasta kisan jälkeen? Eli kattele toi toista jokkis kautta koskeva ketju, ja suunnittele ne renkaat ja muut upgrated sen mukaan. Ja tämä sama myös muille uusille kuljettajille jotka vasta nyt hyppää remmiin. Eli tarkotin tällä että niiden renkaiden merkki ei oo mikään pakko olla se mikä siellä pelissä lukee. Se voi olla vaikka Eko Turbo jos niin haluatte.
Jupe San

Jupe San 21.12.2010 in FORZA Driftvideot

"JumpStyle":http://www.youtube.com/watch?v=htdL-HNzj-c