Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.12.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Minäkin olisin toivonut näkeväni nuoria norjaa puhuvia koltiaisia, mutta ei.. Olin nauttinut loistavan aamupalan ja lukenut päivän uutiset rauhassa, sekä kupillinen vahvaa kahvia ja senkin sain nauttia rauhassa sohvalla. Tietenkin ajattelin jatkaa loistavaa aamupäivää ja hilasin itseni pihalle tupakoimaan (HYI). Sitten kiehahti ja lujaa... Pihapiiriin ajoi auto parkkiin ja sieltä sinkosi neljä ihmistä eri suuntiin, kaikilla siistit kledjut ja mustat salkut. Minä olin siinä sitten hollilla, kuin koiranpaska valkoisella matolla ja ei pakoreittiä. Sieltä sitten se vanhempi naishenkilö melkein juoksi minua kohti ja alkoi samalla kaivamaan salkustaan vihreäkantista lehteä, ei ollut vaikeaa nähdä pitkällekkään HERÄTKÄÄ tekstiä kannessa. Ajattelin heti kiljaista vastaan: Että voi tunkea sen manaamislehden vilttuunsa. Mutta, hetken mietittyäni ajattelin olla loukkaamatta vanhempaa ihmistä. Kieltäydyin kohteliaasti ja puhuimme ohimennen päivän muista asioista, kuten säästä ym ym.. Hymyilimme molemmat ja daami lähti jo kävelemään pois päin, kunnes äkkiä hän kääntyi ympäri ja sanoi: Kyllä noin fiksun ja mukavan miehen kannattaisi sittenkin lukea tätä, tästä voisi löytyä jotain uutta sinulle. .. Ajattelin edelleen pitää suuni kiinni, joten näytin keskaria ja poistuin sisälle.. Uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä sitä voi minun mielestä mennä tyrkyttämään toisten kotiovelle. Vaikka olisikin omasta mielestä niin kovin Cool-juttu..
Tulee mieleen tapahtuma kahden vuoden takaa, jolloin asuttiin väliaikaisesti kerrostalossa kun meidän talo ei ollut valmis. Jehovat kävi joka päivä tyrkyttämässä jumalaansa. Eräänä päivänä olin yksin kotona ja ovikello soi. Katsoin ovisilmästä. Näin vanhan naisen joku kirja kädessä. Ajattelin avata oven ja sitten tulee järkyttävä sanahyökkäys. -Kiinnostaako jumala, mitä tänään kuuluu, ostatko tälläisen lehtisen, haluatko tukea helluntaiseurakuntaa, haluatko henkisen herätyksen, jumala antaa valoa. -En mä, kiitos. -No mutta jos otat tälläisen niin saat toisenkin ilmaiseksi -Ei nyt. -Onko kukaan vanhempasi kotona? *Suljen oven* Mieli olisi montakertaa tehnyt sanoa jotain, mutta kun on opetettu että vanhempia ihmisiä pitää kunnioittaa niin yritin hoitaa homman "kliinisti" Ensi kerralla en edes avaa ovea. Täällä uudessa talossa ne tulee takapihalle pyörimään kun luulevat sitä etuoveksi. Yksi joku jehova/helluntaiseurakunnan kerääjä haahuili hetken takapihalla ja lopulta koputti olohuoneen ikkunaa :D
FINBULLET

FINBULLET 18.12.2010 in PPPP

Reumaliitto
FINBULLET

Sit sä heräsit.
vaiski75

vaiski75 18.12.2010 in PPPP

Minäkin olisin toivonut näkeväni nuoria norjaa puhuvia koltiaisia, mutta ei.. Olin nauttinut loistavan aamupalan ja lukenut päivän uutiset rauhassa, sekä kupillinen vahvaa kahvia ja senkin sain nauttia rauhassa sohvalla. Tietenkin ajattelin jatkaa loistavaa aamupäivää ja hilasin itseni pihalle tupakoimaan (HYI). Sitten kiehahti ja lujaa... Pihapiiriin ajoi auto parkkiin ja sieltä sinkosi neljä ihmistä eri suuntiin, kaikilla siistit kledjut ja mustat salkut. Minä olin siinä sitten hollilla, kuin koiranpaska valkoisella matolla ja ei pakoreittiä. Sieltä sitten se vanhempi naishenkilö melkein juoksi minua kohti ja alkoi samalla kaivamaan salkustaan vihreäkantista lehteä, ei ollut vaikeaa nähdä pitkällekkään HERÄTKÄÄ tekstiä kannessa. Ajattelin heti kiljaista vastaan: Että voi tunkea sen manaamislehden vilttuunsa. Mutta, hetken mietittyäni ajattelin olla loukkaamatta vanhempaa ihmistä. Kieltäydyin kohteliaasti ja puhuimme ohimennen päivän muista asioista, kuten säästä ym ym.. Hymyilimme molemmat ja daami lähti jo kävelemään pois päin, kunnes äkkiä hän kääntyi ympäri ja sanoi: Kyllä noin fiksun ja mukavan miehen kannattaisi sittenkin lukea tätä, tästä voisi löytyä jotain uutta sinulle. .. Ajattelin edelleen pitää suuni kiinni, joten näytin keskaria ja poistuin sisälle.. Uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia, eikä sitä voi minun mielestä mennä tyrkyttämään toisten kotiovelle. Vaikka olisikin omasta mielestä niin kovin Cool-juttu..
hulluseon

hulluseon 18.12.2010 in PPPP

Aliboz wrote: Paras, rakastuin heti kun sain käteeni... Reilun kuukauden käytön jälkeen ei oo ollunna mitään valittamista.
Niin minnäe. Sitten se kosani pullo oli tyhjä. Eikä edes kestäny koko iltaa. Pitäskö tehdä valitus kuluttajansuoja virastoon?
El PiNk DeViL

Aliboz wrote: Paras, rakastuin heti kun sain käteeni... Reilun kuukauden käytön jälkeen ei oo ollunna mitään valittamista.
Itelle tuli kännykkäkuume eilen kun isä toi iPhonen kotiin. Ja sitten huomasin että mun N70 on ollu mulla jo neljä ja puoli vuotta. Iphone on kyllä nyt kovasti harkinnassa :D Pleikkari taitaa jäädä nyt. :D
Aliboz

Aliboz 18.12.2010 in PPPP

El PiNk DeViL wrote: Olisko Minäluuri4 mitään? Onko kokemuksia? Kannattava ostos? Pitäs tuo 4,5 vuotta palvellut N70 saada eläkkeelle.
Paras, rakastuin heti kun sain käteeni... Reilun kuukauden käytön jälkeen ei oo ollunna mitään valittamista.
FINBULLET

Aiphönet on juppien laitteita.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2010 in PPPP

Eikö sillä ole yleensä ollut ongelmana se että on tullut trimmattua sitä mäyristä vähän liian kovasti ? @Pincy Mitään Aifonej ei tueta ...
El PiNk DeViL

Olisko Minäluuri4 mitään? Onko kokemuksia? Kannattava ostos? Pitäs tuo 4,5 vuotta palvellut N70 saada eläkkeelle.
hulluseon

hulluseon 18.12.2010 in PPPP

Skimmy reenaa sitä näyttelyyn.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.12.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Tuossa Kalevan Prisman kulmilla tämä kiva tapahtuma sattui.
Mäyristä olit kävelyttämässä ?
Schimanski76

Schimanski76 18.12.2010 in PPPP

kirves wrote: Missäs kohtaa kävitte tämän dialogin? Eipä tiedä vaikka olisi ollut yksi kaverini, pitää kysyä siltä illalla... :) Eos onko ollut juuri hän laatan miehiä, mutta ainakin darudessa se on yrittänyt tänään Peltolammille reissuiltaan päästä. Pitäisi tosin nyt olla jo junassa...
Tuossa Kalevan Prisman kulmilla tämä kiva tapahtuma sattui.
Draghar

Draghar 18.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

Päivitin vielä tuota kotteroani..
Latetzki

Latetzki 18.12.2010 in PPPP

Schimanski76

Schimanski76 18.12.2010 in PPPP

Käveli äsken vastaan huonovointinen nuorimies.Juuri siinä meitsin kohdalla alkoi heittää lumihankeen komiaa laattaa. Mie siinä sitten huusin sille iloisesti: ILMOJA PITELEE!!! Nuorimiäs vastasi:YRGHHHHÄÄÄÄHHH TU YYYÖÖÖÄÄÄRRRR TANA! Ehkä Skimmyn lärvi oli sille liikaa ja laatoitus alkoi välittömästi. :)
Pure Black40

Pure Black40 18.12.2010 in Viesti Turn 10:lle Ahvenistosta!

"Jatketaampas täällä":http://www.forzaracingclub.com/forum/2/764/
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 18.12.2010 in Nyt soi?

Tankard - Space Beer. 25 years of beer metal.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.12.2010 in Yleinen keskustelu autoista

"Ne äänet, ne äänet ...":http://youtu.be/rU9mQ7z5JVQ
TehBigBunny

TehBigBunny 17.12.2010 in PPPP

!http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2010/12/f44f1faa-f9ad-4a34-83a4-2b593399aa2a.jpg!