Forum - Recent Posts
#17 näyttäis olevan vapaana. Se o sit mulle
Kyä voi olla. Vähän mä pierasen tälle jos tämä onkin vain joku OnlyforKiinanmuuri edition.
Schimanski76 wrote: "tuossa":http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-360-pelit/89292-myydaan-ms-2100-points-4200-points-ym-2.html /pitää wissiin olla inessä,ei muuten näy.Juu niin näköjään pitääkin. Kiitoksia. Edit: Palautteensa puolesta pitäisi olla luotettava. Taidan olla kuullut tästä henkilöstä aikasemminkin, eri sivustolla tosin.
Mudinski wrote: Sieltä siis... Edit: Miten voin olla näin käsi, etten löydä tuota Osta/myy palstaa ?"tuossa":http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-360-pelit/89292-myydaan-ms-2100-points-4200-points-ym-2.html /pitää wissiin olla inessä,ei muuten näy. //Niin juu,ei ole kokemusta kyseisestä kauppiaasta,mutta testissä on eli tilauksen laitoin.
Schimanski76 wrote: Konsolifinissä osta/myy-palstalla 18 euroa 2100 pistettä.Sieltä siis... Edit: Miten voin olla näin käsi, etten löydä tuota Osta/myy palstaa ?
Mudinski wrote: Mistähän nykyään mahtaa saada halvimmalla Live pisteitä kun ei tämä Quzu enään kuulemma myy ? Täytyy perkele pojoja hommata että saa tiistaina sen autopaketin !Konsolifinissä osta/myy-palstalla 18 euroa 2100 pistettä.
Mistähän nykyään mahtaa saada halvimmalla Live pisteitä kun ei tämä Quzu enään kuulemma myy ?
Täytyy perkele pojoja hommata että saa tiistaina sen autopaketin !
FIN xxDRIFTERxx wrote: Koska tuo nelonen tulee kauppoihin? 18kpl näköjään tilattu jo verkkokaupasta..Voiko oikeasti olla noin pihalla ?
Off-topic: SOON KINECT!
Koska tuo nelonen tulee kauppoihin?
18kpl näköjään tilattu jo verkkokaupasta..
vaiski75 wrote: Se tulloo Joulumarkkinoille, tuo Syksyllä julkaisu ei kuullosta järkevältä..Älähän ny Sfäiski. Syssyllä se tuli kolmonenkin ja kakkonen taisi tulla keskellä kesää elokuussa? Hyvä,notta on tulossa uutta forssaa.
TehBigBunny wrote: Hyvä että sille tuli jonkinmoinen julkaisupäivä, Jokkista syksyyn asti ! Mitään ihmeellistä en odota enkä varmaan sitten pety. Kinetic on ihan hauska mutta mie en sitä Forssaan tarwii.Se tulloo Joulumarkkinoille, tuo Syksyllä julkaisu ei kuullosta järkevältä..
15 h kesti automatka. Olin yöllä niin zippi, että en jaksanut enää ajaa Iberiaa yöllä. Harmi, kun ei Alfaan saanut talvirenkaita, oli liukasta! Vitun forza ja sen dynaamiset sääolosuhteet..
Hyvä että sille tuli jonkinmoinen julkaisupäivä, Jokkista syksyyn asti !
Mitään ihmeellistä en odota enkä varmaan sitten pety.
-Kinetic- Kinect on ihan hauska mutta mie en sitä Forssaan tarwii.
ja vielä yksi: kaikkiin autoihin takaveto mahdollisuus, että pääsis riftailee kaikilla autoilla kuten: mitsuilla ja muilla neliveto puskijoilla.
NFS Underground 2011 Pimp My Ride -edition
Aika moni haluaa siis tuning pelin hyvillä grafiikoilla ja ajettavuudella.
Voishan semmonen olla hauska.
käsitin että kinectillä kaasuttaminen tapahtuu työntämällä "rattia"(eli käsiä) eteenpäin..
forza 4 sais tulla sisustan muokkaus mahdollisuus. uutta rattia, penkkiä, mittareita, verhoilun värin vaihtoa. noita sais mun puolesta tulla. kinect ei oikee houkuta ku ei se varmaa noita jalan liikkeitä tunnista. jos tunnistaa sillein että kytkin jarru ja kaasu toimii, nii sitte on kinect harkinnas.
Ei muuta tällä kertaa.
Vähä mä ootan tota kinectillä kurvailemista =))