Forum - Recent Posts

DarkWarjo

DarkWarjo 11.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

Ni tää oli ny si varmaan tulos 14. päivä? taitaa tulla tääki jantteri pitkästä aikaa forssaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 11.12.2010 in PPPP

Schimanski76 wrote: Uusi Saipa!
On huonompi ku bussilastillinen vanhoja? :D
Schimanski76

Schimanski76 11.12.2010 in PPPP

Uusi Saipa!
Schimanski76

Schimanski76 11.12.2010 in PPPP

Aamu meni miehekkäästi,kun join paljon kaffetta,kuuntelin Slayeriä kowaa ja nostelin rautaa.Siihen päälle vielä tuokio Kiärs of wooria,joka on machoin peli ikinä.**OH YEAH!!!** Tunnelma meni pilalla ja äijäily loppui,kun pesin pyykkiä ja huomasin ettei ole muuta vaihtoehtoa, kuin vaihtaa sänkyyn vaaleanpunaiset lakanat. :) ^tsihihi hi^ Nyt vielä lenkki päälle,saunaan,*kaljaa!!!*,Saipa-Jokerit,Jokkis,Saipa-Jokerit,*kaljaa!!* ja filmi poikki kivasti.
RaabForRehab

RaabForRehab 11.12.2010 in Forza Motorsport 3 Community Choice Classics Pack

Ja näistä autoista kertyy sellanen kuvaflood, että ei ole moista FRC:n histooriassa nähtykkään!
TehBigBunny

TehBigBunny 11.12.2010 in Jokkis Reilun Reiskan Reilusti Käyteyty autot

Reijolla Pattajan loma maksamatta, nyt Sysleriä myynnissä, 'järkky-halvalla'
RaabForRehab

RaabForRehab 11.12.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Siis näillä laitteillahan just pitää ajella perä rinnalla. Mersulla, Volvolla, Bemarilla sekä El Caminolla ! Ja tolla Sieralla myös jos saa takavetoiseksi :)
MUDI NÖYYYY!!! Siipi-Cossu on aina takavetoinen.. Tolppa-mallia sai nelikkona.
RaabForRehab

RaabForRehab 11.12.2010 in PPPP

Latetzki wrote: M3 sedanin huomasin tänää » http://www.youtube.com/watch?v=CivmTnYAB3s
Aika jäätävä FAIL tuo biisi mikä soi taustalla :D
FINBULLET

FINBULLET 11.12.2010 in PPPP

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 11.12.2010 in PPPP

TehBigBunny wrote: Soot Sfäiski ja soon Rölli, teillä meni vähän pitkäksi. Puhelin soi koska Pinky soitti ja pyysi että sä tuot lisää Muumilimsaa.
Nii! Tuot sitä sitten kanssa! Ei smurffilimsaa, kun tulee kurkku kutisevaks!
TehBigBunny

TehBigBunny 11.12.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Mä kualen.. Missä mä olin, miksi puhelin soi ja kuka / mikä nukkuu makkarissa?
Soot Sfäiski ja soon Rölli, teillä meni vähän pitkäksi. Puhelin soi koska Pinky soitti ja pyysi että sä tuot lisää Muumilimsaa.
PetuK

PetuK 11.12.2010 in PPPP

hulluseon wrote: Joopa, taitaa jäädä vormulat katsomatta sitten tästä etiäpäin
Ainahan nuita on ollut. Se, että tuo tehdään "näkyväksi" ei varmaan käytännössä vaikuta kotikatsomoon kuin siten ettei tarvitse lukea/kuulla niitä typeriä tekosyitä.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 11.12.2010 in PPPP

Tuomo33 wrote: Tuomo se pääsi tänään pitkäs aikaa lahteen. Ja EI! Ei ollut mikään sairaala käynti vaan kävin katomassa rare exportin. Mitäköhän ois varmaan n.6 vuotta sitten viime kerran käyny movie teaterissa.. Mutta tosiaan tuo rare export on pirun hyvä leffa, joten kanattaa käydä katomassa jos aika sekä talous antaa myöden.
Kävin kans sen kattomassa eilen. Siinä sai aika kovasti revetä ku se tyyppi tulee sieltä kopterista ja Korpela vaa tuumaa: -Vittu mikä kääpiö! :D
TehBigBunny

TehBigBunny 11.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

4250€ // Kolme napsua leveämmät Goodyearit alle niin tulee pitoa, jos sitä puuttuu.
zattwy

zattwy 11.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

TehBigBunny wrote: Osia ei voi myydä pois !
Sori,ajatukset jossain muual. Kuis toi auton vaihto,paljon tosta sais?
hulluseon

hulluseon 11.12.2010 in PPPP

Ja eilen illalla on laulettu kännissä on kiva olla kännissä kutkuttaa?
FINBULLET

FINBULLET 11.12.2010 in Gran turismo 5

vaiski75

vaiski75 11.12.2010 in PPPP

Mä kualen.. Missä mä olin, miksi puhelin soi ja kuka / mikä nukkuu makkarissa?
hulluseon

hulluseon 11.12.2010 in Gran turismo 5

Kuvassa näyttää siltä että toi Volvon kori ois antanu periksi? Liikaa woimaa?
TehBigBunny

TehBigBunny 11.12.2010 in FRC Jokkis - Oma autosi

zattwy wrote: Autoa päivitetty ja muutokset kirjattu.
Osia ei voi myydä pois !