Forum - Recent Posts
WOhoo uusi Fanatec on PC/PS3/Xbox360 yhteensopiva, mutta hinta ei olekkaan sitten niin kiva. :(
Pure Black40 wrote: Kraislerin arvo 85% 4760€ Omalta tililtä löytyy 750€, joten ilmoitan olevani halukas ostamaan smitsun.Oikea päätös :D
vaiski75 wrote: Ihguu. Uusi Walkind Dead ja sen seuraksi ISO kylmä olut, sekä isosti terveellistä pekonia.Teen samat, mutta pekonin tilalle ite tehty hamppari!
Ihguu.
Uusi Walkind Dead ja sen seuraksi ISO kylmä olut, sekä isosti terveellistä pekonia.
Nikde wrote: Onko kukaan saanu ostettua pickupia siihen perkuleen Sport Truck kisaan?! Jos on niin voisko lainata sen kisan ajamiseen?Jos et vielä ole saanut pickuppia niin lisää mut frendilistaan niin voin lainata Fooorttia *ariko67*
Kraislerin arvo 85% 4760€
Omalta tililtä löytyy 750€, joten ilmoitan olevani halukas ostamaan smitsun.
Nikde wrote: Ralli ja Nascar, kuka niitä haluaa ajaa?Minä :(
Epäilyttävän halvalla lähtee.Joku tässä nyt haiskahtaa.Edellinen omistaja kenties.
Onko kukaan saanu ostettua pickupia siihen perkuleen Sport Truck kisaan?! Jos on niin voisko lainata sen kisan ajamiseen? :E Oon nyt viikon kytänny käytettyjä autoja eikä oo tullu yhtään pickupia myyntiin!
Ajotuntuma on muuten ihan kuraa edelleen Forzan rinnalla. Ralli ja Nascar, kuka niitä haluaa ajaa?
Paljonko olisi väliraha??
jos nyt oikein ymmärsin laskutavan niin alfan arvo olisi 4760€
Eclipse käsittämättömän hyvään hintaan !
@RReiska "No soup for you !"
Schimanski76 wrote: Ei männynnä Kaljanen alle minuutin. Nössö.Mie en viittinny ajjaa sen eelle ku sillä ois kuitennii tullu itku. (01:00.190) EDIT: Ajoin sittenki eelle, TPS fanille ansionsa mukaan; 01:00.021 HUNAJATA HUNAJATA!
Dodiin, perseily-time is over.
Ylempi kuva... 8)
Sovitaanko myös että auto-alapeukku -time on myös ohi?
No ei sitten :(
Ny mää tiijän miten se o reiska autoja myyny jo hieman nuoremmalla iällä ja miksi ne on nii edukkaita: Reiska ostamassa uutta käytettyä
Uusi menopeli:

*Pure Black40* painaa juuri itsensä mutelle ja toivottaa kaikille hyvät yöt.
Ääliö sitten?
hulluseon wrote: Itehhän tuossa just ittes ristit.Nääh, kun ei se edes osaa olla kusipää :D
Pure Black40 wrote: Ai että mä olen kusipää!Itehhän tuossa just ittes ristit.