Forum - Recent Posts
VPD:stä ostin.
Mulla sieltä MW2 tilaus kesti ihan pirun kauan.. Tosin en ihmettele, koska sitä oli varmasti tilattu ihan helvetisti. Muut pelit on tullu tosi hyvin sieltä. Se on semmonen kauppa, mistä yleensä tilaan, ku affenanmaalta saa niin halvalla ja pelit tosiaan tulee melkeen aina ajallaan.
Mulle on tullut aina ajallaan tuolta VPD:stä.Anttila on vihon viimenen paikka.Sieltä en tilaa ennakkoon mitään.
Kuullostais vähän VPD:ltä. Tosin sieltä useimmiten tulee tavarat ajoissa mutta joskus taas ei..
Mistä oot sen sit tilannut??
Ei tullu tänääkää, vaikka eilen aamulla sen lähettivät. Asiaan saattaa vaikuttaa se, että asuu tälläsessä pikkukylässä. :D
Hachiroku!!
uussivvuaukeenyt
- Autoihin paremmat äänet, kunnon putkeen paukkumista, rätinää ja turbon vihellystä. Ja liekkiä putkesta
- Rengassavua kunnolla
- Lisää autoja ja varsinkin ratoja
- Dieseleistä mustaa usvaa
- Parempi vauriomallinnus
- Sadekeli
Ite en ymmärrä tätä fm3, että jotkut autot maksullisia.. Esim. Nissan GT-R pitäis ehottomasti olla autopelissä vakiona!
Kevyen alkulämmittelyn jälkeen vois sanoa ettei tää mikään tajunnanrajäyttävä autopelikokemus ole, toki tuntuma paranee koko ajan ja padilla pelaan.
PSN tunnus *ariko67*
Pure Black40 wrote: Esimerkkeinä mm. 'Pure Biack40', 'Paskapervo' ja 'superiorjerde'.Tähän pitää vielä lisätä tämä Pure Black4o.
Pure Black40 wrote: Ettei vaan olis sukua biackille?kuka on tää biac? E:Hah, nyt tajusin tämänkin.. Ei mene mulla tänään hissi joka kerrokseen..
Ettei vaan olis sukua biackille?
Ihan hyvä toi on. Mutta kun yritin liikaa, niin siitä tuli Henri Toivonen. Mulla muuten näyttää toi autotalli että olis kolme Lanciaa, mutta vaan kaksi siellä on?
Kylmillä nakeilla tuli ensin fiilis että viijjään auto takaisin pajalle :D
Ei vittu, mitä pure on tehnyt kun sitä taas matkitaan täällä kovasti!? No, onneks ton O erottaa 0 kohtuullisen helposti.. Diddille lähteepi taas viestiä..
/// Diddille lähti viästi.
Toi on hauska, aika paljon tuli luisteltua, mut kun ton kanssa pääsee hiukan sinuiks ni ajat parani ihan huomattavasti, vakaasti uskon 1.00 alkuseen omalla kohdalla.
superiorjerde wrote: Mutta missä on IL3 ja missä on herra harmaa?IL3 siirtyi eläkkeelle. Tosin vierailee satunnaisesti täällä kommentoimassa ja katselemassa kuvia. Erityisesti kuvat Volkswagen Borasta houkuttelevat IL3:ä nykyään kovasti. Myös muutaman käyttäjän avatarit pitänee aina muutamien päivien välein tarkastaa :D

>: |