Forum - Recent Posts

TeroKortelainen

TeroKortelainen 28.11.2010 in Gran turismo 5

Jep, on kyllä perseestä, kun on koko ajan rahat loppu, niin ei pysty ostamaan läheskään kaikkia kivoja pulkkia jemmaan :|
DarkWarjo

DarkWarjo 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

takapuskurien räsähtelyt jääny mieleen tästä kisasta ja sen seurauksena luisteleminen.
vaiski75

vaiski75 28.11.2010 in PPPP

LORD HOPO wrote: Lähti Heikiltä Audi lapasesta Video
Sillä meni takapyörän ripustus rikki kun osui seinään ja eihän sitä sitten enään pidetä käsissä..
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.11.2010 in Nyt soi?

SlipKnoTin People=Shit jazz vai mikälie cover :D Pisti kyllä hekottamaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.11.2010 in Gran turismo 5

RaabForRehab wrote: Voisko joku nyt ostaa Vanhemman Soarerin ja laittaa jotain luisukuvaa tänne, että mä joudun ostaa ton combon :D
Toi käytettyjen autojen kauppa vähä vittumaine, en oo saanu viel S13 enkä estate volvoakaan, eikä kyl oo sorkkuakaa näkyny, r30 ja r31 skyllet oli kyl :P
RaabForRehab

RaabForRehab 28.11.2010 in Gran turismo 5

Voisko joku nyt ostaa Vanhemman Soarerin ja laittaa jotain luisukuvaa tänne, että mä joudun ostaa ton combon :D
Capo26RS

Capo26RS 28.11.2010 in Gran turismo 5

TeroKortelainen wrote: Tässä viikonlopun kooste kuvien merkeissä:
Upea kuva HF:stä kaupungissa. Yläpeukku!
djrunkkari

djrunkkari 28.11.2010 in PPPP

fm netti paskantaa
TeroKortelainen

TeroKortelainen 28.11.2010 in Gran turismo 5

Tässä viikonlopun kooste kuvien merkeissä: Ja tässä välissä voisi tiätty mainita oman mielipiteen FM3:n ja GT5:n ajotuntumista: GT5 vie tällä lyhyellä kokeilulla voiton tuomariäänin 120-108, mutta ei siis tyrmäyksellä. Osittain vertailua vaikeuttaa se, etten ole pelannut Forzaa ratilla. Mutta myös nopea kokeilu GT5:n rallia pädillä ilman ajoapuja vaikutti erinomaiselta. Eli näillä näkymin en ole palaamassa enää Forzailun ääreen lähiaikoina...
kaijanen

kaijanen 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Mahtavat autot! Sai jo oikeesti vähän ajaa että pysy tiellä. Tuli vaan itelle niin julmetusti omia tyhmiä virheitä ja muuta vastoinkäymisiä kisoissa. Ens kaudeks voi olla ihan kiva kaikille samat autot
Olenko

Olenko 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Ihan kiva kausi oli, pienetkin kolhut nousi aika isoon rooliin, mutta kaikiaan oli ihan kiva ajella. Omaan kauteen oon aika tyytyväinen, ei oo tullut noilla ärräläisillä ajeltua oikeestaan lainkaan season playn ulkopuolella, eli sikäli voisi sanoa et oli ensikosketus tähän luokkaan. Innolla odotan, mitä seuraava kausi tuo tullessaan.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.11.2010 in Gran turismo 5

teemu1337 wrote: Ihte tykkäsin paljon enempi tuosta GT5:n ajettavuudesta kun nykii kaikki driving aidit pois niin ei tarvitse suuri ajovirhe olla niin kyllä se aika kovalla prosentilla rankasee. Varsinkin sitten kun saa pelin edetessä niitä realistisia vauriomallinnuksia auki ja forzahiekka ei ole hidastamassa ulosajoja eikä rewindillä saa kelattua taaksepäin, niin pienikin ajovirhe voi olla melko ratkaiseva. e/ Nipsu hakeutuu vaan johonkin kokeilemaan.
Mitenkäs se tarkottaa realismia et pikkuvirheestä auto heittelehtii ku mikäki jäätiköllä lipat vetäny jääkarhu? Mun mielestä se on realismia et auto käyttäytyy kuten oikea auto ja mun mielestä forzassa ne käyttäytyy enemmän samalla tavalla, GT:n mallinnuskaan ei paska ole, mutta huonompi :)
Ac3Way

Ac3Way 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

MrD St Jimmy wrote: Komanneksi jäin pisteissä. Tosi mukava kausi oli koska pääsi ajeleen noilla R3 autoilla.
Oli juu kiva ajaa se eka kisa ratilla, vaikka huonon tuurin takia tulikin huono tulos. Padilla ei riittänyt taito ja käsien kestävyys pidellä Porschea hallinassa pitkää kilpailua niin ei tullut sen jälkeen enää yhtään ajettua. Olisi saattanut olla mielenkiintoinen kausi, vaikka ilmeisesti osallistuja pulasta kärsisittekin.
TehBigBunny

TehBigBunny 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Multa tästä kaudesta jää miäleen spinnailut. Ei riittäny tassut pitämään tätä 'petoa' kurissa.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Kolmanneksi jäin pisteissä. Tosi mukava kausi oli koska pääsi ajeleen noilla R3 autoilla.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Ihan hyvä kausi oli. Tiukkaa vääntöö ei oikeen ollut ja vain yksi kisa jäi välistä. Harmittaa tässä vinaalissa vaan se kun pilasin Nikden kisan törmäämällä hänen perään kun jarrutti vähän oudon aikasin. Sori siitä Nikdelle! Suuret kiitokset pokalemestarille kun oli keräämässä pisteitä kotiin kun mä olin junnaamassa B-lobissa. Oli ihan hyvä kausi ja toivottavasti mänitsmentti järjestää seuraavankin kauden!
hulluseon

hulluseon 28.11.2010 in F3SM Kausi 3 - Keskustelut

Ensimmäinen kokonainen kausi takana ja täytyy sanoa että oikein ei sellaisia vääntöjä ole ollut kuin viime kaudella. Suurin osa kisoista aikalailla yksin ajelua. Kisa kisalta en ala erittelemään mutta katsotaan nyt miten jaksaa innostua enää ensi kaudelle, joka todennäköisemin alkaa vasta joulun jälkeen? RRT kiittää ykköskuskiaan Nikdeä loistavasta kaudesta ja haukkuu kakkoskuskiaan Hullua hänen suorituksistaan. Ja erityinen kiitos IL3lle maaleista.
Zolvi

Zolvi 28.11.2010 in Gran turismo 5

Mikähän olis hyvä auto siihen ekaan rally challengeen? Kokeillut jo pariakin ja ei muka pärjää.
FINBULLET

FINBULLET 28.11.2010 in Gran turismo 5

AI kiilaa minkä ehtii ja tulee takaluukusta läpi minkä kerkee.
Latetzki

Latetzki 28.11.2010 in Gran turismo 5

teemu1337 wrote: Itse taas olen ymmärtänyt, että vauriomallinnus kehittyy pelin edetessä siten, että n. 20lvl vauriomallinnus alkaisi vaikuttamaan huomattavasti ja realistinen vauriomallinnus aukeaisi siinä 40lvl, mutta tästähän en osaa sanoa, kun ei ollut kaveri vielä niin pitkälle pelaillut.
Jeps, tietääkseni sekin pitää paikkansa mutta tuo päivitys pitäisi tuoda mukanaan aika ison muutoksen tohon koko mallinnukseen.