Forum - Recent Posts
Päivitetty omaa avtoa
Jokkis täyttää hyvin vaatimukset tällä hetkellä, lauantai on parempi päivä kuin sunnuntai, jokkista pystyy ajamaan meikäläisen taidoilla pädillä ja jokkis on hauskempaa. No more Mr. Pipopää
e. Oikeasti mä sain fudut tallista ja erolahjaksi hienot maalit sekä 500.000 cr. VAI MITÄ VÄISKI!?
Voi olla että en seuraavaan SM-sarjaan taas osallistu, kun tulee joulu ja Carl on Duty niin siirryn varmaan pelaileen sitä klaanini kanssa.
Jää kuitenkin vielä nähtäväksi.
Nyt on kyllä aikaa taas vähän träk ättäkille, kun ei ole seuraavassa jaksossa noita lukioaineita ja kokeet on tältä jaksolta ohi.
Eeegac wrote: "EA Says GT5 Is Sterile; Codemasters Says It's Boring":http://kotaku.com/5698759/ea-says-gt5-is-sterile-codemasters-says-its-boringTurn 10 - WE HAZ AUDIS AND TURTLE SIMULATION!!
"EA Says GT5 Is Sterile; Codemasters Says It's Boring":http://kotaku.com/5698759/ea-says-gt5-is-sterile-codemasters-says-its-boring
No nyt kun laitoin boxin päälle niin meni chattiin heti
nyt oli kyllä viimenen kerta kun kosken noihin Wlanin ja muihin johtoihin
Mites noita kuvia saa ulos tuolta??
Shimmy ei edes tiedä että pelissä on tällänen rata,
Myyristä pelottaa kun auto menee niin kovaa, Lupolla on tottunut < 60km/h vauhteihin.
Raabin muija ei anna sen pelata.
Zimmy ei ehi kun se treenaa Nûrreä varten 24/7.
Sfinksillä on 'peli lainassa'.
Väiski onnistui valitsemaan väärän auton.
Kaijasella on jotain poliisijuttua GoogleDocin kanssa.
*Karkuun*
Tänään menee tää peli tilauksee. Saattas tulla maanantaina, ja silloin ois sopivasti vapaapäivä. :)
Onks tää uus sivu
Tuomo33 wrote: Lohihan on parhaimillaan suoraan savustettuna. Ei mitkään kaupan pakatut kylmäsavulohet vedä vertoja suoraan savustetulle, mutta kyllä niitäkin syö ihan mielellään.Jep en ole vuosiin ostanu valmiiksi savustettua kyllä itse savustettu on parasta.
Täytyis hommailla sitä mikkiä jossain vaiheessa.
LORD HOPO wrote: Ei voi muutakun sanoa,että se on makuasia sano koira kun persettään nuoli.Ite oon kyllä tykännyt,mutta lataa välillä liian pitkään.Vaikka on kovolla.Jos oot onlines ku latailee ni saattaa kuulemma johtuu siit et sonyn serverit jostain kumman syystä on hieman ylikuormittuneit :D Ja itekki kyl suurimmaksi osaksi tykänny.... odotin vain enemmän japanin pikku perfektionistilta. Valokuvaus on kyl kivvaa tossaki pelissä, varsinki photo trävellis :) *HEI! saa muuten lisätä sinne ps netwörkkii jos haluaa.. ID: Warjo*
Loimulohi on parasta.
Lohihan on parhaimillaan suoraan savustettuna. Ei mitkään kaupan pakatut kylmäsavulohet vedä vertoja suoraan savustetulle, mutta kyllä niitäkin syö ihan mielellään.
Mun mielestä ne sopisi paremmin johonkin minisarjaan.
Ne ei kästä yhtään osumaa.
Tuomo33 wrote: Lähtee mukavasti savustamaan norjalaista lohta ulos n.-10 asteen pakkaseen.Hienoa toimintaa pakkasella, mulla oli sama harrastus viimeviikonloppuna tosin suomalaisen lohen kanssa.
Entäs jos ajetaan kausi Lotus 2-Eleven:llä. se kääntyy ja kulkee hyvin.
Lähtee mukavasti savustamaan norjalaista lohta ulos n.-10 asteen pakkaseen.