Forum - Recent Posts
Megadethin Rust In Peace levy lähti koneeseen.
Oli vähän niinkuin hankinnassa mutta se jäi näköjään sitten sinne. Taidan joutua sitten hankkimaan G27 ja pelaan tällä mikrosoftan ratilla boxilla, jos ei uutta versiota tule tai jotain.
Jep VerkkokauppaComissakin lukee että Loppu.
Jaaaaahas on tainnut muuten sitten lopulta toi Fanatecin ratti loppua joka kävi PC/XboX360/PS3. Eilen löysin vielä Porsche 911 Turbo S Wheel ratin Fanatecin storesta mutta tänään en :(
Pitäis varmaan ostaa noi Waken lisärit, joku ostanut? Hyvää matskua siellä?
Nyt vituttaa todenteolla! Aamu alko vitun hienosti sähkökatkoksella, no ei se mitään mutta kun menin alas ajatuksena syödä, niin totta vitussa siälä mitään ruokaa ollut.
Sitten jouduin menemään tampereelle ct- kuvaukseen joka kesti +VAIN+ 10minuuttia. JUMALAUTA! Pelkästään matka sinne kesti 1,3h. Eli kokonaisuudessa 3h vain 10 minuutin takia.
Ei ole hyvä tämäpäivä minulle ei.
DarkWarjo wrote:Osa taustalla olevista puista yms. rekvisiitasta näyttää aika tökerön kaksulotteiselta.Näitähän on melkein joka pelissä.
Aattelin nyt tämmötteen perustaa kun en nähnyt tällästä topicia missään. Eli pelaileeko täätlä kuinka moni rFactoria ja onko kenellälään hankinta listassa rFactor 2:sta?
Itse olen ollut innostunut kyseisestä pelistä jo kesän alusta asti kun katsoin Inside Sim Racing ohjelman jossa oli juttua kakkos osasta.
Ykköstä en omista, mutta varmaan voisin ostaakkin jos pukin konttiin tulee G27 taikka Fanatecin ratti.
Pelihän on siis vain PC:lle mutta on modivapaa peli joka onkin tehnyt pelin suosituksi.
Ei nyt mikään ihmeellinen topicin alku...
Pure Black40 wrote: OTA KANTAA: GT5: LOISTAVA! = Yläpeukku Pettymys = AlapeukkuSun pitää perustaa oma Ota kantaa- topic :D
Mä ajan Suzuki Swift '07:lla.Hyvä peli.Autot käyttäytyy hyvin ja grafiikka on hyvää.Käytettyjen autojen kauppa on hyvä lisä.Radat on hyviä ja ilmeisen hyvin pysynyt selkärangassa kun muistaa ne aika hyvin.Lisenssien ajaminen tuo haasteita lisää.B-lisenssi on jo ajettuna.
Sorapätkää en oo vielä päässyt ajamaan.Kuulemma on hyvin toteutettu sekin.
Hauska toi kun voittaa auton niin sen väri on käytettävissä muihin autoihin ja vanteisiin.
Ei oo loistava, eikä pettymys :D
Käykääpä huvikseen ajaan Standardiautolla vesisateessa :D näkyy vähä laatikoita replayssa :D
Lissää arvostelua, Osa taustalla olevista puista yms. rekvisiitasta näyttää aika tökerön kaksulotteiselta.
Vesisade kyllä sai tien näyttämään kostealta ihan nätisti ja valot heijasteli märästä asfaltista kivasti. (siis yö ja sade) Ei toki tullu niit "ajolinjoja" näkyviin kuten formuloilla, mut tuskin tuolla mun 115hp luupäällä ny ihan saiskaan 3:ssa kierroksessa kuivattuakaan ajolinjaa :)
Pölyt ja savut näyttää hyvältä... hmm.. mitähän viel.. no, huutelen lisää ku muistan :D
pitäs päästä polttaa ratasta oikee urakalla ni näkis ton et miten paljo tota savun määrää on :D
Ite oon kyllä tykännyt.
Kyllä :D
Pure Black40 wrote: OTA KANTAA: GT5: LOISTAVA! = Yläpeukku Pettymys = AlapeukkuMahtaa tulla puolueeton äänestystulos täällä **Forza** Racing Clubin sivuilla. :)
Ahvenanmaa on paskamaa!
Ei tuonu posti-Pate peliä vielä tänään eli suurempaa pettymystä pitää odotella ainakin huomiseen.
OTA KANTAA:
GT5:
LOISTAVA! = Yläpeukku
Pettymys = Alapeukku
Pakko ei oo näemmä juuri mitään asentaa... Mut tosiaan noi latausajat aika julmat sit :)
Maisemat on kyl ihan nättejä, mut ei noi hirveen paljon Forzaa paremmaksi pistä.
Standard autot kyl ei tosiaan silmää hivele, mut ei nyt sentää oo ihan nii rumia ku pelkäsin, läheltä ei ehkä kannata kattoo :D
Lisenssiajot on kyl jotenki... köh. :D Niitä ei oikee jaksais, mut silti ne periaattees tuo tollasta omaa syvyyttään tohon peliin.
Noh, Forza 4:sta odotelles ;)
Kolmelle ekalle ja sitten randomille alimmassa lobbyssä.
Voi sitten tulla jostain muustakin ansiosta.
"Tuossa videota meikäläisen driftauksesta Live For Speedissä":http://www.youtube.com/watch?v=r5P2cBZHDMs
Jes nyt se tuli.Sit asentamaan.Jälleen discshop osaa.