Forum - Recent Posts
Der Alte?
Kummaa huutelloo täällä, luulis että nämä juapot ei ehtis ryyppäämiseltään huuvvella ...
Derrickillä on irokeesi ja rehelliset tissit.
vaiski75 wrote: Uusi olut! Damn!Kellari täynnä olutta? Ei muuten voi riittää. P.S. Ei mitää irokeesejä Porissa. !http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/hockey_night/smliiga/2003/assat/70916.jpg!
Uusi olut!
Damn!
Houston we have a new page !
Mä luulen että sä et vaan osaa internettiä.
Porista löytyy Ässät ja se vasta kova juttu onkin.
Kaikki vain parturin kautta hakemaan punaista irokeesia ja sitten pata paitaa päälle tana.
Mutta tätä selain asiaa en tajua kyllä oikeasti, haistaako tämä kone mahdollisen käyttäjän tai jotain.
On Win 7 64 ja siinä sivussa tulleet selaimet ja ei toimi.
Kirjoitat suoralinkin tai hakukoneeseen: tube 4, tube 8 ja xvideos, niin tyrkyttää ihan väkisin jotain miedosti laimeempia sivustoja kuten youtube..
Selaimen asetukset on kaikki minimillä ja ei ole mitään tenavasuodatuksia päällä..
Pitää kaivaa vanhat Derrickit esille, niissä näkyy ihan rehellisesti tissit!
"Eikö tämäkään näy ?":http://bit.ly/deMYyD
Elkää klikatko jos haluvatte nahrä kovaa laittoa.
Schimanski76 wrote: Maailman paskin selain löytynyt.Onnea Pori!Ei jumalauta, ei täältä sellasia löydy.
vaiski75 wrote: Mitä ja mitä ihmettä. Mun uusi selain kieltäytyy näyttämästä aikuisviihdettä?! Onkohan tää jonkun teidän selain sittenkin, koska itse en tälläistä ole tilannut..Sulla on siinä lapsilukko päällä, paina ja kierrä ni kyllä se siitä.
Olenko wrote: Mulle tuli siinä ekassa lähdössä ainakin Jasamyltä pientä pusua ja Pinkin kanssa oli välillä vaikeuksia mahtua mutkaan kun sillä ol pientä lagia, mut emmää sitä palkintoa siitä tartte/ välttämättä edes halua, noi voittorahat riittää vallan mainiosti, sitä tuli jopa enemmän ku odotin.pahoittelut siitä :-( mul ei vaan pysynyt vehkeet hanskassa. Yritän jatkossa pitää vehkeeni kurissa
vaiski75 wrote: Mitä ja mitä ihmettä. Mun uusi selain kieltäytyy näyttämästä aikuisviihdettä?! Onkohan tää jonkun teidän selain sittenkin, koska itse en tälläistä ole tilannut..Maailman paskin selain löytynyt.Onnea Pori!
Palauta se !
Mitä ja mitä ihmettä.
Mun uusi selain kieltäytyy näyttämästä aikuisviihdettä?!
Onkohan tää jonkun teidän selain sittenkin, koska itse en tälläistä ole tilannut..
Mulle tuli siinä ekassa lähdössä ainakin Jasamyltä pientä pusua ja Pinkin kanssa oli välillä vaikeuksia mahtua mutkaan kun sillä ol pientä lagia, mut emmää sitä palkintoa siitä tartte/ välttämättä edes halua, noi osallistumis ja sponssirahat riittää vallan mainiosti, mullonnääs ostoslista ja siitä ei poiketa.
@jasamy
Ite liukastelin siinä eellä, eikä siinä mitään suurta vahinkoa päässy käymään, hyvin sieltä vielä noustiin.
Öööö mitens nää rahnat oikeen nyt menee? Noi näkyy tuolla tilillä nyt tuplana oikeasta määrästä.
/Korjattiihan se.
Kyllä mun ja Tuning miehen autot enempi rikki meni :D Mulla jopa savutti xD
Olenkolle tulee Perä-Tielle ?
Kolhitteko sitä, tassua ylös !
// @wilzu
Se että paljon hajoaa ei nyt suoraan vaikuta vaan tossa on ideana se että jos lähes kaikki kolauttavat juuri yhtä tyyppiä niin saa vähän euroja haavoihin.
Mutta jos sielä on kolisteltu kaikkien kesken niin sitten ei tule mittään.
Rahat tulikin laskettua aika helposti.
Korjataan sitten puutteet.
Vielä on mahdollisuus tehdä kisaraporttia ( Ihan sellainen kunnon 'artikkeli' tai kisavideota ) vaikka ensi keskiviikkoon asti. Olisiko asiallinen että näistä maksetaan max 2 per lobby ?
Alapeukuttakaa tähän mennessä laitetut. Ei tätä vielä :D
*Älkää spämmäilkö näitä piste/raha/auto topikkeja.*