Forum - Recent Posts

RauhaMees

RauhaMees 01.10.2013 in GTA V

DarkWarjo wrote: Rupes itteeki ärsyttään ku heti joku helari huutelemas... perkele tää on k18 peli.. menisivät pelaa simssii saatana.
Sori :( Taidan mennä pelaa Simssiä.
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: Jaksa kuunnella jonkun lasten kiljuntaa tuolla.
Rupes itteeki ärsyttään ku heti joku helari huutelemas... perkele tää on k18 peli.. menisivät pelaa simssii saatana.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Jaksa kuunnella jonkun lasten kiljuntaa tuolla.
DiddFIN

DiddFIN 01.10.2013 in GTA V

Pilveä ei saatavilla. En tohtinut aloittaa kun seivaus ei toimi. Myöhemmin uudelleen.
HLR Juggernaut

Hitto täällä jossain sekalaisessa nyyppäsaumassa pyörin =S
KKNGS

KKNGS 01.10.2013 in GTA V

FINBULLET wrote: Aikamoista taistelua että pääsee onlineen.On muutama muukin pyrkimässä sinne.
jep, mulla valittaa että synkkaus ei onnistu. Eikä myöskään social clubin sivut oikeen wörkkää
FINBULLET

FINBULLET 01.10.2013 in GTA V

Aikamoista taistelua että pääsee onlineen.On muutama muukin pyrkimässä sinne.
TTJK107

TTJK107 01.10.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ? Vai lataako vieläkin ?
Box box box box para dox dox dox on siis tainnu jymähtää?
TTJK107

TTJK107 01.10.2013 in GTA V

Pitstäkää mullekki timikutsua!
Pottae

Pottae 01.10.2013 in GTA V

Black Amigos tuhoo kaikki.
HLR Juggernaut

Huomasin että JOVA82 ei oo saanu hyväksyntää tiimiin =P
joonas6

joonas6 01.10.2013 in GTA V

Sitten porukalla pelaamaan sitä kissa ja hiiri leikkiä. On kuulemma semmonen että puolet ajaa monttupyörällä karkuun ja loput lentää hävittäjillä ja yrittää tappaa muita monttupyörällä karkuun ajajia.
Mace

Mace 01.10.2013 in GTA V

Tuplat.. Laitetaan jotai tähä sitte: !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4932/allGqpDdqU-dYawduTtFPg/0_0.jpg!
Mace

Mace 01.10.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ? Vai lataako vieläkin ?
Mulla meni ihan muutamassa sekunnissa.
villek00

villek00 01.10.2013 in GTA V

!http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327384.jpg! Meidän jengillä on kans omat värit? Ja se emblemi logo? :D
HLR Juggernaut

TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ? Vai lataako vieläkin ?
Pottae

Pottae 01.10.2013 in GTA V

hulluseon wrote: Maltatko oottaa siihen asti notta saan tuon Civicin huollosta takaisin ja päräytän kotio. Vois löytyä yks lappu.
Ei kiirettä!
hulluseon

hulluseon 01.10.2013 in GTA V

Pottae wrote: Oisko jollain ylimäärästä 48h livekoodia?
Maltatko oottaa siihen asti notta saan tuon Civicin huollosta takaisin ja päräytän kotio. Vois löytyä yks lappu.
HLR Juggernaut

Latetzki wrote: ^ ^ Voisit varmaan sovittaa asiasi yhteen viestiin eikä kahteen peräkkäiseen?
Juu niin voisin... hupsista... Ja niille ketkä tulee onlineen ekaa kertaa... kattokaa se alun video liikuttakaa ukkoa 5 askelta, ja keksikää jotain tekemistä kuten kaupassakäynti tjsp... Tää lataa ikuisuuksia.
Latetzki

Latetzki 01.10.2013 in GTA V

^ ^ Voisit varmaan sovittaa asiasi yhteen viestiin eikä kahteen peräkkäiseen?