Forum - Recent Posts

Mace

Mace 01.10.2013 in GTA V

Tuplat.. Laitetaan jotai tähä sitte: !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4932/allGqpDdqU-dYawduTtFPg/0_0.jpg!
Mace

Mace 01.10.2013 in GTA V

HLR Juggernaut wrote: TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ? Vai lataako vieläkin ?
Mulla meni ihan muutamassa sekunnissa.
villek00

villek00 01.10.2013 in GTA V

!http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/news/upload/actual_1380327384.jpg! Meidän jengillä on kans omat värit? Ja se emblemi logo? :D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

TTJK, Kuin pitkään sulla latas sen videonpätkän (Lamarin kanssa parkkikselle) ja ukon siirto 5 askelta jälkeen... Tää on ladannu koht 20 minuuttia... onks mulla boksi jysähtäny vai kuuluuko asiaan ? Vai lataako vieläkin ?
Pottae

Pottae 01.10.2013 in GTA V

hulluseon wrote: Maltatko oottaa siihen asti notta saan tuon Civicin huollosta takaisin ja päräytän kotio. Vois löytyä yks lappu.
Ei kiirettä!
hulluseon

hulluseon 01.10.2013 in GTA V

Pottae wrote: Oisko jollain ylimäärästä 48h livekoodia?
Maltatko oottaa siihen asti notta saan tuon Civicin huollosta takaisin ja päräytän kotio. Vois löytyä yks lappu.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Latetzki wrote: ^ ^ Voisit varmaan sovittaa asiasi yhteen viestiin eikä kahteen peräkkäiseen?
Juu niin voisin... hupsista... Ja niille ketkä tulee onlineen ekaa kertaa... kattokaa se alun video liikuttakaa ukkoa 5 askelta, ja keksikää jotain tekemistä kuten kaupassakäynti tjsp... Tää lataa ikuisuuksia.
Latetzki

Latetzki 01.10.2013 in GTA V

^ ^ Voisit varmaan sovittaa asiasi yhteen viestiin eikä kahteen peräkkäiseen?
TTJK107

TTJK107 01.10.2013 in GTA V

Se on kyllä typerä se hahmogeneraattori.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Ei sieltä kyllä saanu ollenkaan semmosta hahmoo ku halusin =S ja alku ei sovi mun suunnitteleman tarinan kans yhtän kasaan =S
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Täältä tullahan jotta ryminä käy
Pottae

Pottae 01.10.2013 in GTA V

Oisko jollain ylimäärästä 48h livekoodia?
Latetzki

Latetzki 01.10.2013 in GTA V

Eipä oo PS3:lla..
RauhaMees

RauhaMees 01.10.2013 in GTA V

Ei pysty. Mikki telinettä ostamassa...
KKNGS

KKNGS 01.10.2013 in Battlefield 4

Ihan hyvä tämä on, paitti että servut pikkasen välillä töksähtelee ja medikitit sanoo simsalabim ja katoaa bittiavaruuteen mut ei se mittään, pirun hyvältä tuntu. Tökkiminen ei voi johtua koneesta koska sekä high:lla että low:lla tapahtuu samaa. tein kans semmosen "ekat fiilikset" videon, uppaan sitä.
TTJK107

TTJK107 01.10.2013 in GTA V

Ny on GTA Online, pelaahan jo, hopi hopi!!
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Sinne sai laskeuduttuu ihan hyvin. Oisin varmaan päässy vielä poiskin mutta ku siirsin parempaan paikkaan kuvaa ajatellen ni tölläsin potkurin kallioo vasten =S
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Notta nyt sitte pitäs mennä polttaa kaikki rahat autoihin notta tietää mitä kannattaa ostaa =)
DarkWarjo

DarkWarjo 01.10.2013 in GTA V

"kellonaika vahvistettu":http://www.rockstargames.com/newswire/article/51487/gta-online-details-game-day-access-info-and-more.html Eli päivällä pelaamma vasta.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 01.10.2013 in GTA V

Pitänee aamulla kattoa notta onko avattu. Tuli tossa mieleen... Jos pihalla on koira, ni ei kannata mennä sen lähelle... Hyppäsin yhen aidan yli, haahuilin pihalla ja näin koiran mut annoin olla, just ku olin kävelemässä portista ulos kuulin ku koira haukahti kerran, kerkesin just kääntyy ja sit se oli jo kintussa kiinni... Vei hengen mokoma.