Forum - Recent Posts
Ensvuoren alkuvuodelle suuniteltu suomesta poes meno alkaa vahvistumaan
Forza tulee olee paljon parempi luvuin 12 vs. 26! Uskokaa mun sanomaa. (Ja se ketä arvaa lukujen symbolismin, voittaa itselleen yllätyslahjan) :D
Löysin kaverin, jota en oo nähny 5 vuoteen. On paljon juteltavaa :) Mukava jutella kaverin kanssa jota ei oo nähny ku joskus pikkusena.
Mullakin kesti noiden gifien takia kauan latautua tää sivu.
vaiski75 wrote: Mua pelottaa niin, että mun päässä soi tekno!Mäki haluun sit että mua pelottaa :) Ku tekno soi.
RaabForRehab wrote: Miten musta tuntuu et oon nähny ton ihan helevetin kauan aikaa sitten? OonX mä rascaana?Olen pahoillani, mutta sinä et voi tulla raskaaksi ja se liittyy jotenkin rentun ruusuun ja paska kärpäseen. Mutta ei kannata masentua asiasta, koska sun uusi daami saattaa olla jo raskaana! Menes nyt siitä ryyppäämään, ennen kuin masennut niin pahasti, ettei edes viinakaan enää auta.
Pure Black40 wrote: Kellään mitään neuvoja Headsetin korvaamisesta kajareilla? (Käytän vain mikkiä (Kinectiä)) Kuuluu kauhian hiljaa kun ajaa. Pitääkö vaan suosiolla vetää pelin slaidit alas? Mitään neuvoja?Ääntä isommalle! Eikun no niin ja joo. Pienennä Forza asetuksista kaikkia ääniä pienemmälle kolmisen pykälää, paitsi moottorin ääniä ja tarpeen vaatiessa jatka samalla tavalla kunnes kuullostaa kivalta.
jupe wrote: Viime vuodelta video peräsin joten ei koivnkaan vanha eikä legendaarinen.. Ja on noita tuon tyyppisiä entryjä ennenkin tehty ja mm. samoissa lajitteluissa Hibino ajoi AE86:lla samanmoisessa kulmassa mutta hieman hitaammalla vauhdilla. Ja Kawabata ajaa tälläkin kaudella samalla autolla.Miten musta tuntuu et oon nähny ton ihan helevetin kauan aikaa sitten? OonX mä rascaana?
Mua pelottaa niin, että mun päässä soi tekno!
Kellään mitään neuvoja Headsetin korvaamisesta kajareilla? (Käytän vain mikkiä (Kinectiä))
Kuuluu kauhian hiljaa kun ajaa. Pitääkö vaan suosiolla vetää pelin slaidit alas?
Mitään neuvoja?
Finski fani wrote: Voitin LG:ssä sellasen titteli-skaban, missä voittajat saa valita oman tittelin, kuten jotkun on esimerkiksi moderaattoreita yms. yms. Ehdottakaas mulle jotain kivaa titteliä. =) En ite oikein keksi mitään kivaa...Schimanski76-fani
Finski fani wrote: Voitin LG:ssä sellasen titteli-skaban, missä voittajat saa valita oman tittelin, kuten jotkun on esimerkiksi moderaattoreita yms. yms. Ehdottakaas mulle jotain kivaa titteliä. =) En ite oikein keksi mitään kivaa...Saipa
40 erilaista Skylleä, ei paha :)
Noi gifit hidastaa tätä topicia aikas roimasti. Joutuu lataan öbaut minuutin mun 18MB netillä että tämä topicin sivu avautuu.
"Näin heilutat meisseliä ympäriämpäri":http://www.youtube.com/watch?v=wRgLGzYsJXs
Finski fani wrote: Voitin LG:ssä sellasen titteli-skaban, missä voittajat saa valita oman tittelin, kuten jotkun on esimerkiksi moderaattoreita yms. yms. Ehdottakaas mulle jotain kivaa titteliä. =) En ite oikein keksi mitään kivaa...FRC :D
Finski fani wrote: Voitin LG:ssä sellasen titteli-skaban, missä voittajat saa valita oman tittelin, kuten jotkun on esimerkiksi moderaattoreita yms. yms. Ehdottakaas mulle jotain kivaa titteliä. =) En ite oikein keksi mitään kivaa...LG-Åttå drinkero
Finski fani wrote: Voitin LG:ssä sellasen titteli-skaban, missä voittajat saa valita oman tittelin, kuten jotkun on esimerkiksi moderaattoreita yms. yms. Ehdottakaas mulle jotain kivaa titteliä. =) En ite oikein keksi mitään kivaa...Forum Destroyer ?
Uskotaanko sitten ku peli on kädessä? :D
Sony Computer Entertainment Europe on vahvistanut Gran Turismo 5:n uudeksi julkaisupäiväksi 24. marraskuuta.
Tällä kertaa päivämäärä pitänee paikkansa, sillä pelejä on jo toimitettu maahatuojan varastoon.
Jee!! tässähän pääsee pian pelailemaan. =)