Forum - Recent Posts

Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.11.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Rakas poikani pelaa ensimmäistä kertaa elämässään netissä muiden pelaajien kanssa, Transformessia mutta whatever. Näkisittepä sen ilmeen!
Itse pelasin ekaa kertaa muita ihmisiä vastaan vasta 16-vuotiaana ja silloin oma reaktio oli luokkaa "WOW!" =)
vaiski75

vaiski75 05.11.2010 in PPPP

Rakas poikani pelaa ensimmäistä kertaa elämässään netissä muiden pelaajien kanssa, Transformessia mutta whatever. Näkisittepä sen ilmeen!
hulluseon

hulluseon 05.11.2010 in PPPP

Elä syä stiä purkkia/pulloa. Se ei ole Kinter ylläripylläri muna.
hulluseon

hulluseon 05.11.2010 in FRC Jokkis

Mullon sitten väärä levy!! Puhuu Irwin vaan putkasta mun levyllä. Lauvantai käypi myös minulle, jos olen vielä ajokunnossa.
OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI 05.11.2010 in PPPP

Naps!..ensipuraisu..
hulluseon

No niin. Nyt napsautetaan manit pois tuosta iteasta.
OBLIKAATTORI

hulluseon wrote: Tai sitten alkupala?
joo apetaiseri kuulostaa aika hyvältä :D
hulluseon

Tai sitten alkupala?
OBLIKAATTORI

mäyräkoira, salkku, sixpäk.. mikä kumma setti toi 18päkki on. olisko sille mitää hienoo nimeä(muuta kuin "juuri sopiva")?
hulluseon

Tai vaihda etiketit niistä pulloista. Silloin ei natsi tiedä että häntä huijataan.
OBLIKAATTORI

OBLIKAATTORI 05.11.2010 in Nyt soi?

Zero Db - The Snare
TehBigBunny

TehBigBunny 05.11.2010 in PPPP

Juo puolikkaita neloskaljoja.
Schimanski76

Schimanski76 05.11.2010 in PPPP

Mie lähen hakemaan pari ykköskaljaa palautumisjuomaksi,kun meikän personal trainer eli mie ei anna juuva kolmosta!!! Ihme natsi on hän.
Schimanski76

Schimanski76 05.11.2010 in FRC Jokkis

Lauantai on ihan Joggispäivä! Eiks se Irwin laulanut notta:Viideltä saunaan ja kuudelta jokkista,se on sellainen äffärseeläisen lauvantai.
teemu1337

teemu1337 05.11.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Uusi olut!
jasamy

jasamy 05.11.2010 in FRC Jokkis

vaiski75 wrote: Itse ehdottaisin lauantaita ja kellon ajalla ei ole niin väliä, kunhan se ei ole aamulla..
Lauantai olisi eri kiva päivä
TehBigBunny

TehBigBunny 05.11.2010 in PPPP

vaiski75 wrote: Uusi olut!
Sun ei kyl pitäisi ...
vaiski75

vaiski75 05.11.2010 in PPPP

Uusi olut!
teemu1337

teemu1337 05.11.2010 in PPPP

Nipsuhuuli wrote: Olen kuullut, että muutamat muut olivat kuulleet metsästä yksinäisen laukauksen... Tupakaverin kaveri (teemu varmasti tietää Roligin) on vaunulinjan alikersanttina ja tämä oli kertonut taustaa tälle tapaukselle. Tämä kuollut varusmies oli ilmeisesti ollut aika hajonnut ja halunnut vaihtaa sivariin. Kotona faija oli sanonut, että kotiin ei ole palaamista jos vaihtaa sivariin. Hän ei sitten koskaan saapunut kotiin ja nyt voi faija sitten miettiä lopun ikäänsä, mitä tuli sanottua :/ Tällaista olen kuullut.
Joo jotakuinkin noin se meni... Tosiaan pari (kaksi) äijää oli kuullut sen laukauksen, mutta ei jäänyt sitä miettimään kun oli ammuntoja käynnissä silloin ampumaradalla ja siihen aikaan kun tämä laukaus kuultiin, ei edes tiedetty että mies on kateissa, joten en voi kyllä syyttää niitä kavereita. ^Ei voi edes kuvitella, kuinka kova paikka on isällä :(^
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 05.11.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Ihme ettei tästä tapauksesta noussut isompi koho taas vaihteeksi. Onko teille kerrottu ampuiko hän itsensä vai ?
Olen kuullut, että muutamat muut olivat kuulleet metsästä yksinäisen laukauksen... Tupakaverin kaveri (teemu varmasti tietää Roligin) on vaunulinjan alikersanttina ja tämä oli kertonut taustaa tälle tapaukselle. Tämä kuollut varusmies oli ilmeisesti ollut aika hajonnut ja halunnut vaihtaa sivariin. Kotona faija oli sanonut, että kotiin ei ole palaamista jos vaihtaa sivariin. Hän ei sitten koskaan saapunut kotiin ja nyt voi faija sitten miettiä lopun ikäänsä, mitä tuli sanottua :/ Tällaista olen kuullut.