Forum - Recent Posts
En ainakaan minä erota ztätiz eroa.
Tsätissä kaikki kuulosti siltä kuin ne puhuis radiopuhelimilla.Jotkut kuulosti myös roboteilta.Mun mielestä uus dässi on selkeempi ja nopeempi.
Zätti on kuulemma parempi eli Schimanskin legendaarinen korkea C kuuluu nyt tosi raikkaasti lauluissa läpi Liven.
Kaverilistaa olisivat saaneet suurentaa.
Vieläkö pelailet vähemän laillisesti? Banaani heilunut?
Ihan kiva toi uus _board
Vaatimukset oli että boksi käynnistyy jatkossakin.
Niin näytti tekevän. Tuntui pikaisella kokeilulla hiukan nopiammalta kuin vanha.
Onko joku kokkeillut sitä ztättiä, onkoosee parempi ?
ihan ok
OTA KANTAA
Täyttääkö uusi dashboard vaatimuksesi?
kirves wrote: Saatkohan niin sanotut bunnyt?
Homma lähti taas lapasesta ja kohta juostaan viltun kovaa..
ja uutta sivua
LORD HOPO wrote: Mukava toi uus dashboard.ei ole ku ei saa edes ladattuu sitä ku heittää eroreita ympäri ämpäri ruutua :(
Omalaatuinen replica ampiaisesta pinkillä pohjalla.
Mudinski wrote: Ei ole :( Mie en tykkää !ei ole mukava. ja vieläkin 100 kaveria on maksimi joka on kans perseestä.
Oma laatunen Hmmmm.... onnistuu
Tuomo33 wrote: Juu elikkä ampiainen pinkillä pohjalla. Ou rait :D Pitäneen alkaa jotain kehittelemäänmuista sen pitää olla omalaatuinen. ei replica.
Juu elikkä ampiainen pinkillä pohjalla. Ou rait :D Pitäneen alkaa jotain kehittelemään
Tuomo33 wrote: Jos sulla jokin tietty on mielessä nii pistä linkkiä niin eiköhän onnistu, mutta oishan tuossa muutama lähes valmiina.ei oo mitää mieles. se et mustaa ja keltast, mut ei kuitenkaa ampiaisen näköst. lähetän auton vaikka huomen, ku tänää ei pysty.
Jos sulla jokin tietty on mielessä nii pistä linkkiä niin eiköhän onnistu, mutta oishan tuossa muutama lähes valmiina.
Jesh! Meikälle tuli lääkäriin aika o/
Toivottavasti siälä selviäs sitten milloin korjataan nilkka, no odotellaan nyt että 18 päivä edes koittaa
Tuomo33 wrote: Kellään mitään toiveita? Täällä päässä voidaan myöskin yrittäämä tarvisin nissan silvia s14 jonkunlaiset drifting maalit. musta päävärinä ja vähä keltsua. etupuskuriin ei mielellään mitää, ku mä aina ajan seinää et saan sen pois. palkkio: 50K, jos on tosi hyvä nii voin ehkä antaa tippiä