Forum - Recent Posts
Katriina on parasta kahvia ensi hätään. Lol joku muru kahvi on rikollisuus ihmisyyttä vastaan.
Ja Teppohan sahasi Teemun mailaan sellaisen vekin että se katkesi ekassa vaihdossa aikoinaan.
Juu, viinalla läträtään (juuri tälläkin hetkellä), mutta lääkkeenä ois erittäin hyvä esim. syöpä potilaille sais sitä huonoa oloa pois kun eipä ne pahoinvointi pillerit paljoa auttanut, ei edes semmoset jokka makso reilu 20 euroa kipale...
pokalemestari wrote: Kahvi joka maistuu paskalta.KULTA KATRIINA !
Vituttaa tekniikka.
Nokia E72, kun koittaa avata gps -> kartat sovellusta, niin pitää sovellusta auki ehkä sekunnin ja sulkee sen automatik. Ei ole hyvä tämä Nokia.
Läträtkää viinalla ja sitäkin vain vapailla ja kohtuudella..
Liian monta kaveria aikoinaan sai tuosta kivan pompun väkevämpiin ja nyt on henki pois.
Muutama kaveri pysyi pelkästään Ganjassa ja nyt on yhtä järkeviä kuin pysähtynyt seinäkello, joten pientä itseharkintaa saa käyttää tässäkin asiassa.
Tuo työpaikkakin on aika arka tämän suhteen jos valtio jotenkin osallisena, niin huumetestit on arkipäivää.
Sivusta yli kymmenen vuotta katsoneena, sanoisin EI.
Jotenkin noin se taitaa mennä. Ja onhan noitakin eri lajeja joissakin ei oo ollenkaan ta erittäin pieniä pitoisuuksia THC:tä esim. ne mistä tehään kangasta ja köysiä. Mitä muuten kasvatetaan ihan laillisesti myös suomessa, kesällä ku mentiin mökille nii matkalla oli parin hehtaarin hamppu pellot.
Tääläkin ollut puhetta kannabiksen käytöstä lääkkeenä, sehän ei vaikuta samalla lailla kuin tuo hupi käyttöön tarkoitettu, lääke kannabiksesta on poistettu suurin osa huumaavasta aineesta, ja sitä voi saada nykyään suomesta jos on erittäin hyvä syy... Itelläkin ois ollu kyllä tosta läääke marista apua muutamia vuosia sit hoitojen aiheuttamaan pahoinvointiin...
Nyt ajetaan niin perkeleen hardcorena että ei uutta päivää tuu! Kaikki hudit on poissa päältä, ruudussa ei näy muutakuin se mitä oikeastikin kuskit näkevät. Ratti pelittää taas, ja tietenkin kaikki avut pois päältä legendinä päästellään menemään.
On tullut syötyä Sveitsissä kannabissuklaatia.
Niin että ei sen kummosempia...
JeeeeJeeee kuumetta on!
No niinpä tietysti. Se on sitten selvä, mutta en minä. Nimittäin Laku ja Miru saa huomenna sulkeisia kun eivät hätistä humalaisia jäneksiä pois meiltä. Ja ritsa muuttaa saunaan.
hulluseon wrote: Tein väiskit. Kävin saunassa. Nyt olen pirteä? Kuka laittoi kossua löyly veteen?Väiski se oli, ihan varmasti oli ja niin se teki äskönkin kivasti..
Case closed.
Tein väiskit. Kävin saunassa. Nyt olen pirteä? Kuka laittoi kossua löyly veteen?
Ei tarvitse väistää enään, hyytyy jo..
"Jamiroquai - Blue Skies /Flux Pavilion Remix/":http://www.youtube.com/watch?v=UDf1wFiOnwY&feature=sub
En väistä enkävaro, painun kohta nukkumaan. Väsyttää... ei edes pöllö-öljy piristä.
VAROKKEE MIU, MIÄ MAKOON KESKEL LATTIO!
VÄISTÄKÄÄ, MÄ MEEN SAUNAAN!
jupe wrote: "B&W kuvia":http://www.flickr.com/photos/jupe_h/sets/72157625253380474/Hyviä kuvia oot popsinu.. Eiku napsinu