Forum - Recent Posts

KKNGS

KKNGS 26.09.2013 in GTA V

se on tämä joku "Stunt Plane Time Trials", minkä saa sieltä jostain aavikolta. sielä ikävästi kummittelee pieni lovi siinä hobbies-kohassa. checklisti 95% valmis
FINBULLET

FINBULLET 26.09.2013 in GTA V

Mitäs niissä on sit semmosta millä saa sen 100 prosenttia?
KKNGS

KKNGS 26.09.2013 in GTA V

Kiva se on nyt tietää ettei pääse tätä peliä 100% läpi ilman että on porvariversio (limited ja collector's edition)... ei vituta.
FINBULLET

FINBULLET 26.09.2013 in GTA V

Mä pelaan suurimman osan Franklinillä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 26.09.2013 in GTA V

Trevorilla tapellaan / ajetaan offroadia, Michaelillakin löytyy maasturi tallista. Franklinilla keräillään erinäisiä mielenkiintosia (ei offroad) autoja. vaikka onhan silläkin 1 maasturi maisemissa.
hulluseon

hulluseon 26.09.2013 in Ei mulla muuta

Ei helevetin kuustoista. Pitäs varmaankin hommata kunnon tallennuslaitteet. Ja syy tähän? No käynnistelin pitkästä aikaa viimesimmän CoDin ja kuinkas ollakkaan, ensimmäinen peli ja eka buusteri seassa. Esittelin itseni T.Rollarina ja niin edelleen. Loppujen lopuksi kävimme keskustelun jonka päätteeksi soitin "tätä":http://www.youtube.com/watch?v=FsmiIZHHJ9k Vinkkinä, vilkaiskaa MinnesotaBurns nimimerkin kanava SinäTuubasta. Se on vielä parempi. EMM
DarkWarjo

DarkWarjo 26.09.2013 in GTA V

Macela wrote: Lentäminen on mun mielestä todella hyvä, ellette lennä Franklinilla (skillssit nollis) t: kaikki flight school mitalit kullalla.
No, miten sen ottaa, mä nykäsin franklinilla flight schoolin, ei oo enää skillit nollassa ;) Menny vähä roolipelaamiseksi mulla... Sekoiluihin / räiskimiseen nappailen trevorin. Lentelyyn, autoiluun ja muuhun extremeen franklinin (jotenki muutenki eniten samaistuu tähän, ylläri) sit jos haluu pelata jotai golfii/hengailla perheen kans tms. lässynläätä ni michael :D
RauhaMees

RauhaMees 26.09.2013 in GTA V

Macela wrote: Blista - On pelissä Blista Compact - Ei ole
Tämä selvensi räyhän päätä taas hieman.
Alchemist FI

Alchemist FI 26.09.2013 in GTA V

Trevorilla pelatessa menin kattoon mitä sielä polisen talteenotto varikolla on mun autoista nii sielä oli yks auto mikä on Michaelin tai sillä pelatessa rakentanu sen. Voi johtua siitä että yhtä tehtävää tehtäessä Trevorilla aajoin sillä autolla.
Mace

Mace 26.09.2013 in GTA V

Lentäminen on mun mielestä todella hyvä, ellette lennä Franklinilla (skillssit nollis) t: kaikki flight school mitalit kullalla.
FINBULLET

FINBULLET 26.09.2013 in GTA V

!http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5640/kIj9XOFnd0uUiJa62yIuig/0_0.jpg! !http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/4429/G-kHbdEnt0Of7qeP1le8Ag/0_0.jpg!
FINBULLET

FINBULLET 26.09.2013 in GTA V

Munkin mielestä lentäminen on vaikeempaa kuin muissa gtoissa.
Mace

Mace 26.09.2013 in GTA V

Blista - On pelissä Blista Compact - Ei ole
Pottae

Pottae 26.09.2013 in GTA V

Mulla on Blista tallissa. Etin sitä kyllä yhteensä varmaan 6-7h..
RauhaMees

RauhaMees 26.09.2013 in GTA V

Miten ihmeessä porukka voi nähdä blistan jos sitä ei oo millään virallisella tai vähemmän virallisella listalla. Melkein viikon etin vastausta että onko blistaa gta V:ssa vai ei. Vastaukseksi sain ei. Ainoo blista mikä pelissä on ruosteinen kori jossa ei oo renkaita tai sisustaa tai mitään muutakaan.
Rintala

Rintala 26.09.2013 in Ei mulla muuta

^Bugi^
DarkWarjo

DarkWarjo 26.09.2013 in GTA V

Ei oo noita, ne o niit "misc" juttuja, siel o pari mitkä haluun nähä.. besides, haluun muutenki vetää uusiksi ja kokeilla heisteistä toiset vaihtoehdot :) tais olla kaikki strangers/freaks tehtävät tehtynäki jo. Ja heti ku alotin alusta ni näky taas yks auto mitä en o aiemmin nähny ollenkaa ja Blistan näin, sellastakaa en o nähny ku kaverin pelissä :D ja ekaa kertaa ajeli tollanen vanha Rancher tms. (millä ajetaa siin prologues) liikenteessä.
pokalemestari

pokalemestari 26.09.2013 in Ei mulla muuta

DonRandom wrote: Autossa puhelin tippui lattialle... Soitan siihen ni löytyy... Ääni kuuluu, mut ei meinaa löytyy... Sanon: kaikki sisävalot ja taskulamput pois, syttyyhän siihen valo kun siihen soittaa, niin löytyy... Tähän Android pelle: Jos Nokias ei oo valoi Woi Widdu mikä PELLE !! Seon kosketusnäyttöpuhelin, ei vittu oo maailmassa YHTÄÄN kosketusnäyttölaitetta jossa ei mikään valo syty kun siihen soittaa !!! Samaiselle Android pellelle on esitetty täysiä suunnitteluvirheitä Android-järjestelmästä, ja nyt hän koittaa puolustella omaa paskaläjäänsä heittämällä ihan idioottimaisi kommentteja asioista joista ei tajuu yhtään mitään. Ja vaikka ne valot ei Nokiassa syttyiskään, niin se se paranna Android-järjestelmän vikoja. emm
Onko nää niitä ensimmäisen maailman ongelmia?
KKNGS

KKNGS 26.09.2013 in GTA V

DarkWarjo wrote: Meikä alottaa sit tänää nollista, pari sivumissuu jääny tekemättä tuos alussa, mitä ei voine enää pelata myöhemmin, joten vedetääs uudellee läpi :D
jos sitä meinaat että noita strangers and freaks juttuja ei oo täysillä niin elä herran jumala missään nimessä alota alusta Sit ne ketkä ihmettelee että miten niitä saa pelin läpipelaamisen jälkeen, vastaus on "tässä":http://www.vgfaq.com/grand-theft-auto-v-strangers-and-freaks-guide/
DarkWarjo

DarkWarjo 26.09.2013 in GTA V

Latetzki wrote: Mihi ne Franklinin autot voi tulla jos ei omaan garageen? Ostin Bugatin ei näy siellä.
Mullaki kesti sen toimitus vähä aikaa, kävin jossai huiteleen pari minuuttii ja sit se oli siel.