Forum - Recent Posts
HTC Desire HD näytti hyvälle.
N900 on tietokone.
AJfin wrote: Itsellä Samsung Monte, no eihän se mikään iphone oo mutta ainakin itse olen siihen tyytyväinen ollut ja kaikki toimii. Tosin nettiselaimena käytän siinä opera miniäKannatta ottaa Opera Mobile mielummin. Kummisedällä on Samsung Galaxy S ja ihan hyvältä vaikutti, ei tosin sopisi itselleni millään. On aivan liian iso ja kallis lelu.
Itsellä Samsung Monte, no eihän se mikään iphone oo mutta ainakin itse olen siihen tyytyväinen ollut ja kaikki toimii.
Tosin nettiselaimena käytän siinä opera miniä
Latetzki wrote: Kellään täällä iPhone 4:sta? Himottais hitusen se, Galaxy S on yks vaihtoehto myös tietysti.Itse en valitsisi kumpaakaan. iPhone siksi että OS on melkein täysin "suljettu" enkä muutenkaan enää siintä tykkää. Eikä Samin puhelimet ainakaan nykyään tunnu kestävän ollenkaan esim. lattakaapelit kuluu puhki jne, vaikka android olisi muuten kiinnostava. No N8 on kuulemma ihan hyvä eikä ole hidaskaan kuten aiemmat Symbia puhelimet, mutta itse en valitsisi sitäkään. Koska on olemassa tällä hetkellä yksi Nokialainen, joka on mielestäni ylitse muiden nimittäin N900. N900 OS on Linux pohjainen Maemo eli periaatteessa sillä voi tehdä mitä vain ja muutenkin on hyvin toteutettu vaikka puheluominaisuudet ovat kyllä saaneet ansaittua moittimista. Toki N900 on jo kohta vuoden vanha puhelin ja itse ainakin odotan sen seuraajaa joka toimii MeeGo OSsilla.
ariko wrote: Tom Waits: Alice entäs tää: Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää. Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää. En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii. Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii. Vinkki: Laulaja edesmennyt.Juice leskinen : Puhelinpylvään henkinen elämä Entäs tää: Between horns Beaming flames Magic light Intelligence We are goat believers Let our enemy shiver Cause will be for him Death Vinkki: Goe's to puola
Nyt on syytä olla onnellinen ja ehkä ottaa hieman jottain miestä vahvempaa!
a) Työt loppu! Yleensä ei olla kovin tyytyväisiä, mutta tässä tilanteessa kyllä olen ;)
b) Eilen kuvaamani "ensilumi" kuva pääsi "Hesariin":http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Aamun+liikenteess%C3%A4+varoitus+eritt%C3%A4in+huonosta+ajokelist%C3%A4+/1135260900345 ja siitä tilille tupsahtaa mukava 100 €
ariko wrote: Tom Waits: Alice entäs tää: Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää. Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää. En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii. Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii. Vinkki: Laulaja edesmennyt.Kirka? :D
iPhone on ihQ.
RISTUS PERKELE! Kaamia krapula vieläkin, vaikka lopetin juomisen to-aamuna klo 03:30. Joutaa kyllä lopettamaan tältä päivältä aiemmin tänään tämän työn.
Ei ole hyvä tämä Raabin macsa.
ps. Itsehän ottaisin ehdottomasti tämän jos tätä tehtäisiin nykypäivän mallina :D
!http://www.retrobrick.com/nokia81103.jpg!
http://forzaracingclub.com/pages/feedback
Page cannot be found
Tom Waits: Alice
entäs tää:
Viesti tulee, viesti menee, eikä mitään mulle jää.
Tehtäväni nähkääs on vain viesti välittää.
En viesteistä niin välitäkään, pidän turpaa kii.
Mä katson pellon laidalla, kuinka vilja lainehtii.
Vinkki: Laulaja edesmennyt.
Pistän tänne oman lempiruokani. Eli tonnikala makaronisalaatti.
Noin 2dl Raimbowin pikamakarooneja. Paras mitta on, jos omistat pienen Iittalan Aaltolasin, niin se ihan reunojaan myöten täyteen.
Tonnikalaa (mieluiten Raimbowin hiutaleita öljyssä)
Kermaviiliä
Ja kermaviiliin Estrellan Valkosipuli dippi
Lopuksi oman maun mukaan sitruunapippuria
1. Pistä makaronit kiehumaan
2. Avaa sillä välin tonnikalapurkki
3. Sekoita myös makaronien kiehumisaikana dippi kermaviiliin.
4. Kun makaronit on kiehunu, huuhtele ne niin kylmiks, kun vaan hanavedellä saa. Se ruoka ei oo hyvää lämpösenä.
5. Sekoita kaikki ainesosat.
*HUOM* Ruoka ei oo hyvää, kun tuoreena, eli kannattaa syödä heti, kun on tehty. Tai ainakin omasta mielestä parempaa niin. Suosittelen!
Ja ruuan ulkonäkö hämää. Se näyttää aika pahalta, mutta maistuu todella hyvälle!
Olenko wrote: David Bowie: Sense of Doubt Tossa seuraavan kipaleen alusta: It's dreamy weather we're on You waved your crooked wand Along an icy pond with a frozen moon A murder of silhouette crows I saw vinkki: kyseessä on albumin nimikkobiisiNada, ei ole Sense Of Doubt :) Meni sen verran lähelle arvaus kumminkin niin paljastetaan tämä nyt; Bowieta on kylläkin, löytyy albumilta Diamond Dogs: "1984":http://www.youtube.com/watch?v=gH9WnSOISv0 Tuon biisin tunnistan kyllä sanoista, mutta annan jonkun muun arvata jottei mene kahdestaan tykittelyksi tämä, veikkaanpa että tältä foorumilta ei kauhian moni tuota herraa tunnista. :)
David Bowie: Sense of Doubt
Tossa seuraavan kipaleen alusta:
It's dreamy weather we're on
You waved your crooked wand
Along an icy pond with a frozen moon
A murder of silhouette crows I saw
vinkki: kyseessä on albumin nimikkobiisi
Nyt en pikaisella hakemisella löytänyt tälläistä topiccia, joten laitetaan pystyyn!
Elikkäs edelliseen arvoitukseen oikein vastannut laittaa lyhyen rimpsun sanoja jostain biisistä.
Mie aloitan:
"They'll split your pretty cranium and fill it full of air
And tell you that you're eigthy but brother you won't care"
vinkki: biisi on vuodelta 1974.
Millä vaikeustasolla poijjaat ajeloo? Mulla on nyt Legend käytössä. Kolme-neljä ekaa kisaa meni ihan ok, mutta nyt edelliset, Catalonia ja Monaco ollut aivan mahottoman vaikeita. Jumbosijaa pukkaa vaikka kuinka yrittää. En pääse mitenkään mutkista ulos semmosta kyytiä mitä AI kuskit. Niiden suoritukset tuntuu ihan yliluonnollisilta.
Nokian käyttölogiikka on kyllä ihan viime vuosituhannelta. Selaimeen ei oo vieläkään saatu järkevää välilehtien selausta ja edelleen jää esim osoitekirja taustalle päälle kun soitat puhelun. Positiivista Nokiassa ilmainen navi, joka on jo melko toimivakin. Muuten ois itellä puhelin vaihtunut aikaa sitten. Pelkkää softabugia ja hidastelua näiden Symbian vekottimien kanssa.
Noista kolmesta valkkaisin Galaxy S:n. Vuoden älypuhelin 2010-2011 EISA:n mukaan ja ihan älyttömän upea näyttö yhdistettynä Androidiin... Vielä ku ois kunnon navi ni päästäisin Noksun pöytälaatikkoon.
Olenko wrote: Ai ääm aironmään kakkonen pyörähti just käyntiin...editin arviota sitten ku oon kattonu senMelkein yhtä hyvä kuin ykkönen! Soundtrack vähän hämäystä, AC/DC:tä piti olla koko rahan edestä mutta eihän siinä koko leffassa ollu muutakuin 2 biisiä DC:ltä :(
Omasta mielestä kyllä Galaxy S on parempi käyttää kuin N8 mutta eihän kaikki voi kaikkia miellyttää. iPhonesta en sano mitään kun en ole koskaan edes koskenut kyseiseen puhelimeen.