Forum - Recent Posts
Parta ei taho kasvaa (syöny liikaa tinneriä), olutta oli muutama ei oo enään, viskiä on...
"Mikä tän biisin nimi on? En millään saa sitä päähäni...":http://www.youtube.com/watch?v=AxJL1YyX1x4&feature=sub
TehBigBunny wrote: GT5 rulaa ...Hahah! Ilmestymisajankohta on taas siirtynyt...
GT5 rulaa ...
Valta meinas unohtua.
Aliboz wrote: Mie olen odotellut Sons Of Anarchyn uusinta jaksoa viitisentoista tuntia ... e: Muhahahahahahahahah!!!! Löytyipäs!Hyvä ku sanoit...meinasin unohtaa vallan
_*Heittää Aliboita vesi-ilmapallolla*_
Mie olen odotellut Sons Of Anarchyn uusinta jaksoa viitisentoista tuntia ...
e: Muhahahahahahahahah!!!! Löytyipäs!
Mie olen sitä kahvia odotellut jos viitisentoista minuuttia ...
Ite myin oman g25 noin puoli vuotta sitten ja sain sillä 160 euroa.
Ac3Way wrote: Eikö ole hieman yli hintaa? Eikös sitä ole saanut jo pari vuotta sitten reippaasti alle 100 €.Eipä niitä saa enää mistään uutena. Viimeset mitä oli jäljellä tais mennä 150€ hintaa puoli vuotta sitte.
Zolvi wrote: Logitech g25 oli huutonetis hintaan 120€ ja meni kaupaks 20 minuutis.Eikö ole hieman yli hintaa? Eikös sitä ole saanut jo pari vuotta sitten reippaasti alle 100 €.
Ostin huuto.netistä Snessin ..eilen.
jasamy wrote: Käytetty fanatecin ratti huuto.netissä 360 tarjottu peruspolkilla :OEn kyllä ite maksais tollasesta ratista noin paljoa.
Logitech g25 oli huutonetis hintaan 120€ ja meni kaupaks 20 minuutis.
Käytetty fanatecin ratti huuto.netissä 360 tarjottu peruspolkilla :O
:(
Toimintaa on siis ajettu alas. Jatkossa jos joku on kiinnostunut tuotoksia hankkimaan, niin kannattaa olla suoraan yhteydessä alkuperäiseen tuunaajaan ja maalaajaan; kurkata tämän Storeen. Myyntiedustustyö on varsinaisesti lopetettu ja itsekin otan tänään myynnistä pois kaiken Arcticiin liittyvän.
Arktinen väki kiittää yhteistyöstä ja toivottaa mukavia kilometrejä!
Taisi Bunny kyllä ajella dinolla eikä miuralla.
Tuli tuo Gemballan juttu itsellekin puskista. Aika ikävä homma...
"Peeniksenjatke puhuttaa nyt Subarun toimesta":http://www.marmai.fi/uutiset/article516678.ece?s=r&wtm=Markkinointi_Mainonta/-13102010