Forum - Recent Posts
Kävin sit vetää monta kierrosta maplee hyvän ajan 1:21.4xx.....ja monta muuta hyvää kierrosta...Mutta vierinpien VHIHHHHTTTTu!!!!!!!!!!!!!
ERKELE Rupes kyl pikkase nyppii ottassa.
Toistepäin ei plondikaan enää suutaa aukase.
Tanan hurrit ja tasapäät!!...
Superliimaa !
Abu Dhabin suoralla päästin menemään kolmeasataa ja vaihoin seiskalle, jäi se saatanan vaihde läpyskä käteen, katkesi liitoksistaan... Kiitos microsoft, juuri meni kesällä takuu umpeen, nyt vähän ottaa pattiin :(
Tuomo33 wrote: No eipä tarvi eikä pysty ite fiksaa ellen käy virtasenpurkaamolta hakemassa.Tuli soitto vakuutussetältä että maksavat siitä 600e. Kelpaa mulle näin persaukisena.Eikun vaan uutta kiesiä ettimään! Ihan kelpo rahat ooppelista sait.
No eipä tarvi eikä pysty ite fiksaa ellen käy purkaamolta hakemassa.Tuli soitto vakuutussetältä että maksavat siitä 600e. Kelpaa mulle näin persaukisena.
Mie valehtelin :D
Autoon enoo koskennkkaaa !
Lintta autojen oikasua on harrasteltu jos jonkin näköistä. Silmällä katsoen menee konepelli, vilkku, umpio ja maski uusiks. Lukkopellin voi saada oikastua. Puskurin saa takas paikalleen. Sieltä on vaan kiinnike päässyt pois tilastaan. Lokasiipi on korjattavissa, mut näihin ne ei maksa paljoakaan. Maksaa itse korjattuna ehkä jotain 300-500€.
TehBigBunny wrote: 01:20.866 Meiple = paras.HAISTAKAA VILTTUA!!!
01:20.866
Meiple = paras.
Jåå tässä autossa ne jarrut tuntuvat olevan erityisen on/off, polkimilla.
En syö!
Autossa ja radassa ei ole mitään vikaa, mutta...
Meni sipuli aivan totaalisesti tähän Bugi peliin ja Microsoftin PASKA rattiin.
Ei noilla saafanan polkimilla voi ajaa kuin Mario Karttia ja siihenkin kannattaa varautua kovalla lääkityksellä..
Jos pysyy avaimet näpissä ja hermot on kuin lehmällä niin sitten Tuomo alat vaan ite fiksailee. Tosin jos ei oo paikkoja tai taitoa (no offense) niin jätä tekemättä. Hyvällä tuurilla tuosta on vääntynyt koripalkit ja sitten tarvitaan jo penkkiä oikasuun. Loppu peleissä eihän tuo kulma niin pahalta näytä, mutta kun sitä ei tiedä mitä siellä alla on paskana.
Varikolla Bugaillaan... Mie menin hommaamaan uuden siiven ja sadekelinrenkaat niin tiimi olikin jo vaihtamassa mulle niitä renkaita?
!http://www.pictureshack.us/images/2320wtf.jpg!
ENpä ole kokeillut perus moninpeli huttua. Voi olla melkosta paskaa jos samanlaisia kusipäitä kuin Forzassa on. "MINÄ ILMIANNAN SUT MIKKIHIIRELLE!! NE PÄNNÄÄ SUT LIVESTÄ JA SUN ELÄMÄ ON SEN JÄLKEEN PILALLA", näin sanoo haastattelemamme Graig, 11 vuotias amerikkalainen.
Mie on tästä hetkestä lähtien livessä, laitelkaa inviteä.
DarkWarjo wrote: Elä tapa supermotardilla ittees. :D Niil tuntuu onnistuvan kyl kikka jos toinenki ;) (en minä yllytä...)Kyä noita on harjooteltu jo kaiken maailman nakujen ja gixxereiden kanssa ;)
DarkWarjo wrote: Siksi onkin hyvä pelata tutussa ja turvallisessa FRC-porukassa, me sentää yritettii pysyy tiel.Juu,se on totta.Eihän tuo mitään haittaa,jos tutussa porukassa tulee paljon kolareita,kun tietää ettei ne ole tahallisia. Oisko klo 20.30 jälkeen FRC:n porukkaa livessä,jos vedettäisiin jotain lyhyitä skaboja rennosti?
"Seksivalistus":http://www.youtube.com/watch?v=qNrWxUlo_9I
RaabForRehab wrote: Oikea nimityshän on Supermoto, kun noilla renkailla/vanteilla mennään. Jotain kikkavideota pitää kyllä saada nauhalle :DElä tapa supermotardilla ittees. :D Niil tuntuu onnistuvan kyl kikka jos toinenki ;) (en minä yllytä...)
Finski fani wrote: Apuva! Kaksi peppuva! O.OToinen riisuu toinen pukee.... niin hassulta ku se tuntuuki ni mä ottasin kyl ton pukeutuvan.. aika NAM