Forum - Recent Posts
Ja sokerina pohjalla pelistä löytyy loch nessin hirviö!
http://www.youtube.com/watch?v=JlKd7o6iWN0
djrunkkari wrote: *Pelaaja voi varautua säähän katsomalla säätiedotteen ennen kisaa, mutta säätiedotteetkaan eivät ole 100 prosenttisen osuvia.* hot hot hotNo hehheh.
*Pelaaja voi varautua säähän katsomalla säätiedotteen ennen kisaa, mutta säätiedotteetkaan eivät ole 100 prosenttisen osuvia.*
hot hot hot
Tuomo33 wrote: Nyt jo onnitelen etukäteen. eliTy.ONNEA
Pure Black40 wrote: Jeejee, mulla on ylihuomenna synttärit!Nyt jo onnitelen etukäteen. eli
ONNEA
Jeejee, mulla on ylihuomenna synttärit!
Mitä alapeukuttamisen arvoista täs nyt oli? :(
Nyt ottaa ja pahasti päähän! Pari viikkoa sitten lääkiri se sanoin niin "Sitte sellanen juttu etä et saisi airastua ennen leikkausta". Mikäs siinä nytte on kurkku saatanan kipeä räkää lentää melkein kaaressa kokoajan ja päähänki sattuu niin perkuleesti. Mun tuurilla tänää ttulee aika perjantaiks lekuriin.
Mulla on delete-nappi ... mutta se ei toimi :D
siis ton viestin vai? ei sitä kait saa poies.
(mite saan tän vittuu täält)
Meinasin ottaa Volvon kun niitä ei vielä ollut mutta koska sellainen ilimeesty niin lähdetään ..
TehBigBunny #313
2003 Mini Cooper S
Leppis82 #28
2010 Volkswagen Golf GTI Mk6
Latetzki wrote: Sithä se olis huitassu samalla mitalla takasi :DNo eikös se ollu vähäs niinq tarkotuskin. Intissäkin saatiin paljon pahempia mustelmia verrattuna tohon, vaikka se on sellasta leikkimistä ja ton pitäs olla totista kaksintaistelua...
Finski fani wrote: No olis toi Arman voinu vähän enempi yrittää... Ei kertaakaan huitassu kunnolla. Ymmärrän kyllä, että tollanen tunnahtaa, mutta noiden Surien(?) otteluihin verrattuna toi oli tollasta leikkimistä...Sithä se olis huitassu samalla mitalla takasi :D
No olis toi Arman voinu vähän enempi yrittää... Ei kertaakaan huitassu kunnolla. Ymmärrän kyllä, että tollanen tunnahtaa, mutta noiden Surien(?) otteluihin verrattuna toi oli tollasta leikkimistä...
Kieltämättä hyvän näköstä, voisi ehkä ajatella hankkivansa, vaikka sinäänsä en kauheasti formulamiehiä ole. Ainut vaa et ratti kyl ois kiva. :|
On kyllä todella siistin näkönen! vakuuttaa pikkusen enemmän kun WRC 2010 :D
Videot vaikuttaa. Menee varmaan hankintaan..
on juu, hienon näköistä meininkiä... tosin tuntus viedeon perusteella siltä että vaatii noi fanateckin vermeet ja kunnon penkin, että pääsis fiiliksiin... toi säätilan vaihtelu kuuluis vortsaankin ja että sais peliin kausijärjestelmän kustomina, että säätilat tulis mukaan... eli ns. paikallinen sarja:)
Kylläpäs Suzuka on kustu Forzassa kun tohon vertaa. Piti oikeen kattoa kumpi on lähempänä totuutta ja F1 2010 vei voiton.
/Näköjään damagee ei tule pienistä kontakteista kauheen helposti.