Forum - Recent Posts

El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.09.2010 in PPPP

JEPA! Saatatte saada kertoa tänään taas mielipiteenne! Nimittäin on tullut uus "kuvakisa":http://forums.forzamotorsport.net/forums/1/4231612/ShowThread.aspx. Osallistukaahan tekin ihmeessä. /// Kertokaahas tyhmälle, että miten tonne kirjotetaan viesti. Painoin eilen tota report abuse tai jotai sinne päi se oli. Mut mun viesti ei näy tuola (?) Vai näkyykö "tuolla":http://forums.forzamotorsport.net/forums/7/4219992/ShowThread.aspx?
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 18.09.2010 in FRC Drifting Championship 2010

Rayha300 wrote: paljonko tos on alku vauhti
Käsittääkseni siinä saa lyödä lusikan pohjaan suoraan lähös.
RauhaMees

RauhaMees 18.09.2010 in FRC Drifting Championship 2010

paljonko tos on alku vauhti
Mace

Mace 18.09.2010 in Gran turismo 5

"Niimpä":http://www.youtube.com/watch?v=aOxLqUzScxo&translated=1
Olenko

Olenko 18.09.2010 in URL - Kausi 2

Ny on auto päätetty mut taidampa pitää sen salaisuutena vielä hetken, vähä jännitystä kehiin ja sillee.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.09.2010 in Maanantai-iltaisin 2200 - SEAT SuperCup Cup

hulluseon wrote: Ei kun mun takki tais jäädä sen makkariin viime kerralla ja hävitin numeron.
Miksi te Callen kans siel Madden makkarissa touhusitte?
hulluseon

hulluseon 18.09.2010 in Maanantai-iltaisin 2200 - SEAT SuperCup Cup

Ei kun mun takki tais jäädä sen makkariin viime kerralla ja hävitin numeron.
TehBigBunny

TehBigBunny 18.09.2010 in Maanantai-iltaisin 2200 - SEAT SuperCup Cup

_(Te tiijjätte että ei oo totta mutta tää jää teitä kaivamaan)_ Ei se Madde susta välitä, se tykkää tytöistä.
Mudinski

Mudinski 17.09.2010 in PPPP

Ei ole tulossa miun Diudiin tuo katti... Isoveljen Audi S2:seen olisi hakusessa... Omaan Diudiin tulee varmaan 2,5" putkisto talven aikana...
hulluseon

hulluseon 17.09.2010 in Maanantai-iltaisin 2200 - SEAT SuperCup Cup

Jos soitat kirves sille Callelle niin pyydäs samalla tuo Madde puhelimeen, mulla ois asiaa sille
pokalemestari

pokalemestari 17.09.2010 in FRC Drifting Championship 2010

Rayha300 wrote: viis clipparii! toho ekaa clipparii täytyy vääntää toi auto iha linkkuu. mä oon hävinny tän pelin :D
Its dangerous to go alone! Take this. käkkäri
Finski fani

Finski fani 17.09.2010 in PPPP

hulluseon wrote: No eipä urpokiisseli mitään älytöntä mölyä pidä jos pakosarjalta vaan ei pääse voutamaan. Meinaan kun kuitenkin puhutaan siitä viriasteesta mikä mudillakin on tuossa koneessa. Tietty perus sääntöhän on että kunhan se ei ahdista turbon jälkeen ja sitä toi 3" ei ainakaan tee :D
No Mudi onkin vasta virittelyn alkuvaiheessa. Vuoden päästä Mudin "urpokiisseli" potkii ulos vähintään. 500 jalkapuolista pollea...
hulluseon

hulluseon 17.09.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Mudi haluu, että se huomataan...
No eipä urpokiisseli mitään älytöntä mölyä pidä jos pakosarjalta vaan ei pääse voutamaan. Meinaan kun kuitenkin puhutaan siitä viriasteesta mikä mudillakin on tuossa koneessa. Tietty perus sääntöhän on että kunhan se ei ahdista turbon jälkeen ja sitä toi 3" ei ainakaan tee :D
pokalemestari

pokalemestari 17.09.2010 in PPPP

Täällä ei näy mitään. Pitäkää tunkkinne ja ampumahiihtonne saatana!
Finski fani

Mudi haluu, että se huomataan...
Zolvi

Zolvi 17.09.2010 in PPPP

AJfin wrote: Katin korvaus putki saattais löytyä ja jos ei lyödy niin äkkiäkös sen tekee.. Mut et kai sä jumalauta meinaa 3" putkistoa siihen diudiin laittaa?!
Vähä liian avara ränni siihen kinneriin.
AJfin

AJfin 17.09.2010 in PPPP

Mudinski wrote: 3" putkistoon kattia tai edes pelkkiä kuoria täällä kellään myynnissä ?
Katin korvaus putki saattais löytyä ja jos ei lyödy niin äkkiäkös sen tekee.. Mut et kai sä jumalauta meinaa 3" putkistoa siihen diudiin laittaa?!
TehBigBunny

TehBigBunny 17.09.2010 in PPPP

Tapparda jäädyttää Jannen numeron. Hienoa. Ilves kunnioittaa Raipea jäädyttämällä koko joukkueen. Hmm.
TehBigBunny

TehBigBunny 17.09.2010 in F1 2010

_"Did more lapping, this time with a wheel. What a difference, way better in my opinion. Although a second run with the pad showed it's alright but I still feel the game is much better with a wheel."_
Finski fani

Schimanski76 wrote: Miul näkyy Karpo joka kanavalla!!! Mitä teen? FST:Karpo Strömsössä MTV3:Tanssii Karpon kanssa TV1: Urheilukarpo Adult channel: Dirty anal-Karpo JUMAALAUTAAAA!!!!
Kai se on sitten pakko kattoa Karpoa...