Forum - Recent Posts
Joku leffa ois kiva kuva.
Olenko wrote: Siällä on kisakalenterissa Motegi kahteen kertaan, jos on tarkotuksella ni mitkä versiot ajetaan.No ny o korjattu
Ac3Way wrote: kamelinvarvas ja persekatoppas sitä persettä tarkemmin
oikeesti mä sen kuvan pistin!
Se oli varmaan se jerden kuva mikä poistui vähän aikaa sitten.
Ja Lord Hopolla oli joku kommentti mun kuvassa, mutta ei semmoista kuvaa ollut olemassakaan!
:O
:D
djrunkkari wrote: miksi superiorjerden postaama kuva näkyy että mä oon sen postannu : DDDDKoska maailmassa on virhe :) ...mullakin näkyy et oisin sen postannu nyt ku jerde on sen poistanu.
Mulla se näyttää mun postaamalta.
PETE PASANEN ON PUALUSTUSJUMALA !
... eikun se toinen.
Pitäis varmaan ostaa vaan vielä, kun tietäisi mistä ostaa. Verkkokaupasta saisi 43,40 € ja BlahDVD tarjoaa hintaan 44,09 €. Vaihdossa, jos vie pelejä GameStop:iin tuskin saa noin halvalla.
WRCn, NHL ja FIFAn voi unohtaa. PES 2011 saattaisi kilpailla F1 2010 oston kanssa, saa nähdä huomisen demon perusteella.
Ikävää, ettei Formulasta ole tulossa demoa. :(
miksi superiorjerden postaama kuva näkyy että mä oon sen postannu : DDDD
Sormet syyhyten odotan tätä peliä.
Tilasin ennaccoon vaicca en ole kyllä koskaan oiken Vormuloilla tycännä ajaa.
Mennöö ostoon.
Kaxtoista.
Monen pelaajan nettipeli?
mcmaysa wrote: Kysytään nyt kun en ole varma. Saako numeron millä ajaa päättäää itse?Varmaan hyvä tuolta listalta ottaa joku vapaa ettei kukaan "suutu".
mcmaysa wrote: Kysytään nyt kun en ole varma. Saako numeron millä ajaa päättäää itse?"TÄÄLTÄ":http://www.forzaracingclub.com/forum/12/690 kannattaa bongata ittelleen vapaa numero. Laittaa vaikka privana viestiä F3SM käyttäjälle, niin menee ainankin perille.
Kysytään nyt kun en ole varma. Saako numeron millä ajaa päättäää itse?