Forum - Recent Posts
Itse en tiedä ahvenistosta, mutta videoiden perusteella ainakin maisemat ja ehkä myös korkeuserot on Road American luokkaa (?) Voin olla ihan helvetin väärässä, mutta mietimpä kuitenki. Ja onhan Roadi pidempiki tietysti.
jasamy wrote: Maple on noin 10 kertaa nopeampi rata, puuttuu korkeuserot ja on paljon leveämpi eli onhan ne aika liki ;-)Ai ei korkeuseroja, vai?
Finski fani wrote: Miksei näy tota viestiä? =O "Sfinskille sivu: www.esv.fi Tuo autoja Jaappanista ja.." Toi näkyy etusivulla, eikä sanojasta ole tietoakaan... // Ei tuolla ESV:llä(kään) näkynyt noita evo (7)8-9:jä. No onhan tässä aikaa niitä etsiskellä, mutta kiva olisi tietää niiden mahdollisia hintoja...Evo on kyl kiva, kävin ite tollasella evonelkulla ajeleen ja tykästyin kyl heti, samana päivänä ajoin myös tehokkaampaa ja parempaa ja blaablaablaa subarua mut emt, ei iskeny samalla tavalla ku evo, hassua. kavereil tosiaa tollane firma ku performance imports ja yhdel niist on tollanen Evo 7 sit, nehän kuulemma viel hitusen harvinaisempia ku 8-9 (sori mainostus, köh :D) mut jos tosiaan kiinnostaa oikeasti tollane auto niin ei muuta ku rohkeasti vaan joltai firmalta kyseleen että oisko mahdollista ja millasia hintoja ois. Yleensä suht avuliaita jamppoja.. (itsehän esim. esv:n Peipolta kyselin kaikkee varmaa ihan kaverin hermostumiseen asti, mut hyvin se infos)
Joo, kyllä mäkii tuun ehdottomasti mukaan.
Maple on noin 10 kertaa nopeampi rata, puuttuu korkeuserot ja on paljon leveämpi eli onhan ne aika liki ;-)
Pottae wrote: Päivitys! Maplea hiotaan vähän -> Ahvenisto Ei ole niin iso vaiva sitten, jos käyttävät Maplea pohjana tuossa. (Kumminkin jenkit alkaa itkeä kun Mapple poistettaisiin)Ite asiassa Ahveniston ja Maplen erot on aika minimaalliset. Tosin lähtevätkö tänne asti tutkailemaan rataa ja kuvaamaan on sitten eri juttu. Mutta allekirjoitan tuon adressin jos sellainen lähetellään Kymppikerholle.
Olenko wrote: Kyllä mä oon mukana jos tämmöstä viestiä ruvetaan porukalla väsäämään, itellä ei tosta radasta oo mitään omakohtasia kokemuksia tai kuvia tai muuta mut ainakin enklanninkiälen käännöksissä pystyisin varmasti auttelemaan. Eikä se yritys mitään maksa muuten ku vaivannäköö ja oishan se aika mahtavaa jos se vielä poikiskin jotain. // Vaikkei rataa saataiskaan ni ainahan siihen viestiin voi hiukan tätä foorumia ja SM-sarjaa mainostaa, tiä vaikka saatais TeeKympiltä jotain autosponssii palkintoautoks tai jotain :)Yeah, itelläki ahveniston kokemukset nolla, mutta jos se peliin tulis ni varmasti ois heti lisää kokemusta :D Ihan sama vaikka ny käviski ohrasesti, yrittämättä se ei ainakaan selviä. Itellä kans toi englanti suht hyvin hallussa niin voidaan vaik olenko vaiko enko-miehen kans kahestaa funtsia käännöstä sit. koska kaks päätähän on tunnetusti paremmin sekasi ku yks.
Päivitys! Maplea hiotaan vähän -> Ahvenisto
Ei ole niin iso vaiva sitten, jos käyttävät Maplea pohjana tuossa. (Kumminkin jenkit alkaa itkeä jos Mapple poistettaisiin)
Maple Valley Raceway is a fictional 3.00-mile road course created for the Forza Motorsport game series. The track is available in four configurations in the game: the full 12-turn Raceway in both forward and reverse directions, and the shortened 6-turn 1.16-mile Short course, formed by connecting turn 4 to turn 10, in both forward and reverse directions.
Tämä on siis kopiotu Forzawikiasta.
Loistava idea knoivarilta! PetuK kannattaa ajatusta ihan kybällä.
Maple valley:han ei ole oikea rata, vai onko muka...? O.o
Olenko wrote: // Vaikkei rataa saataiskaan ni ainahan siihen viestiin voi hiukan tätä foorumia ja SM-sarjaa mainostaa, tiä vaikka saatais TeeKympiltä jotain autosponssii palkintoautoks tai jotain :)Off-topic: Meillä tais jollain kaudella olla T10 lupaama sponssaus jostain unicorneista FM2 aikaan, mutta koskaan ei autoja kuulunut..
No ei varmasti moni muukaan, tosin että kyseessähän on nyt oikea rata josta puhutaan. Itse ainakin olen sillä kannalla jotta kurvailen virtuualisestikkin aidoilla radoilla mieluummin kuin jonkun keksin itse tuli hyvä.
jasamy wrote: ...kuinka pieni kuluttajajoukko on edes ikinä kuullut kyseisestä radasta niin en usko että maksaa vaivaa ede yrittää.Kuinka moni oli kuullu ennen Forza ykköstä Maple Valleystä, HÄ??? :D
SEHÄ O NIINKU MAPLE VALLEY
http://www.youtube.com/watch?v=2bmqdnx5R1U
Tossa on se Top Tip Gearin Suomi-osuus.
Kyllä mä oon mukana jos tämmöstä viestiä ruvetaan porukalla väsäämään, itellä ei tosta radasta oo mitään omakohtasia kokemuksia tai kuvia tai muuta mut ainakin enklanninkiälen käännöksissä pystyisin varmasti auttelemaan. Eikä se yritys mitään maksa muuten ku vaivannäköö ja oishan se aika mahtavaa jos se vielä poikiskin jotain.
// Vaikkei rataa saataiskaan ni ainahan siihen viestiin voi hiukan tätä foorumia ja SM-sarjaa mainostaa, tiä vaikka saatais TeeKympiltä jotain autosponssii palkintoautoks tai jotain :)
"Skandinavia Track pack" :)
"Oisko tästä apua?":http://www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Ahvenisto
Hyvä jätkät! Positiivinen asenne ja sillee. Kokeilematta se ei selviä.
Kaikki mukaan nii todennäkösyys ainaki kasvaa. Nyt niitä linkkejä videoista, kuvista ja historiikista tänne ja sassii.
Ja vielä se hyvän englannin kielen taitaja tarvittais että sais asian aluille!
Lisäargumentteina toki voisi olla myös hyvä pienisuuren Suomen menestys autourheilun maailmassa, esim. niin mm-rallissa kuin formuloissa.