Forum - Recent Posts

djrunkkari

djrunkkari 28.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Eka puhdas kierros Acuralla 2:26.798
joonas6

joonas6 27.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Juu itellä palo hermot viime kesänä nuitten piuhojen vaihteluiden takia. Oiskohan maksanu just jonku vajaa 30€ neljällä portilla ja wlan paikalla varusteet reititin. Suosittelen tuommosen hommaamaan
Nikde

Nikde 27.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Nipsuhuuli wrote: Vuosi sitten hommasin Soneran laajakaistan, minkä mukana tuli joku modeemi. Sopimus piti purkaa kun selvisi ettei taloyhtiössä ollut mahdollista käyttää Soneran laajakaistaa -> modeemi jäi mulle, eikä sitä koskaan pyydetty takaisin. Kokeilin kerran saada sitä toimimaan, mutta ei onnistunut. Kokeilen huomenna uudestaan. Oon ihan käsi kaikkien nettiin liittyvien asioiden kanssa eli en odota ihmeitä! :D
Modeemilla tota hommaa ei saa toimii, koska se yhteys ei tuu sulle puhelinlinjaa, eikä kaapeliverkkoa pitkin. Tarviit Ethernet reitittimen. Siihen tulee RJ45 kaapeli sun seinästä ja siihe saat vaikka neljä laitetta piuhalla nettii ja loput WLAN:n kautta ;) Tuosta vaikka tilailet kotiin ilmasella toimituksella: https://www.mustaporssi.fi/asus-rt-n10u-b-langaton-reititin-4-porttinen-kytkin-802.11-a-b-g-n-tyopoyta/129471/dp?openGroup=4192&tc=3de8ff519dce42647ef026c5f8c7c757 http://www.asus.com/Networking/RTN10U_B/
villek00

villek00 27.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Sanovat että nipsu osaa käyttää käsiään vain juomien kaatamiseen suuhun.. Sanovat vaan.. Tiedä sitten..
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Nikde wrote: Hommaa nyt hyvä mies perus wlan reititin. Vaikka Asus RT-N10 saa 29,90 meidän kaupasta. Sillä on sit oma IP ja se jakaa muille laitteille yhteyden sisäsesti.
Vuosi sitten hommasin Soneran laajakaistan, minkä mukana tuli joku modeemi. Sopimus piti purkaa kun selvisi ettei taloyhtiössä ollut mahdollista käyttää Soneran laajakaistaa -> modeemi jäi mulle, eikä sitä koskaan pyydetty takaisin. Kokeilin kerran saada sitä toimimaan, mutta ei onnistunut. Kokeilen huomenna uudestaan. Oon ihan käsi kaikkien nettiin liittyvien asioiden kanssa eli en odota ihmeitä! :D
joonas6

joonas6 27.08.2013 in GTA V

DarkWarjo wrote: Mitä muuan jutusta ymmärsin, niin kyllä se onlinekin on heti launchista mukana, ei ihan kokonaisena, mut kuulemma sitäki kehittelevät "kokoajan" sit viel julkasun jälkeenki
Minä uskoisin nuita cvg jannuja joilla on tuo GTAVoclock ohjelma juutuupissa. Kävivät haastattelemassa Rock Star Games North:in johtajaa Leslie Benzietä joka sanoi että GTA Online alkaa vasta pari viikkoa sen jälkeen kun GTA V on tullut myyntiin. Siis itse online peli on samassa paketissa GTA V kanssa mutta Lokakuun alussa tulee aktivointi koodi ladattavaksi ja serverit aukaistaan netti pelaamista varten
joonas6

joonas6 27.08.2013 in GTA V

Kuin myös täällä
djrunkkari

djrunkkari 27.08.2013 in djrunkkarin TJ0 :)

Nosto! Saman saapumiserän 6kk tykäri //ja oltiin samaisessa patterissakin// oli saanu kertauskutsun vielä oikein nimikkeellä avainhenkilöstön kertausharjoitus. Napsahtaa viä itellekki :D
Nikde

Nikde 27.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

Hommaa nyt hyvä mies perus wlan reititin. Vaikka Asus RT-N10 saa 29,90 meidän kaupasta. Sillä on sit oma IP ja se jakaa muille laitteille yhteyden sisäsesti.
RauhaMees

RauhaMees 27.08.2013 in GTA V

villek00 wrote: Hakemus pistetty
Sama
Mace

Mace 27.08.2013 in GTA V

Hölkäsen pöläys E: Ei mitään enää ^Kuten myös^
villek00

villek00 27.08.2013 in GTA V

Hakemus pistetty
Ac3Way

Ac3Way 27.08.2013 in GTA V

"Forza Racing Club Crew":http://socialclub.rockstargames.com/crew/forza_racing_club Liittykää mukaan, Ville tekee logon ja Nipsu juo viinat. Soitetaan Miqqelle, jos tarvitaan letkua.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.08.2013 in F4SM Kausi 8 - Tuumailut

HLR Juggernaut wrote: Mulla oli öbaut kuukaus sitte samaa ongelmaa. Ratkes sillä että kaikki koneet jolla yhteys nettiin sammutettiin ja boxi ekana päälle, Sitä kautta boxi ymmärs uudistaa oman IPeen ja homma rupes rokkaamaan... Sitä en sitten tiedä miten toimii jos ei oo omaa modeemia... suattaapi olla hankalaa jos kaikki taloyhtiön koneet pitäs sammuttaa ensin.
Mulla on himassa vaan yksi paikka nettikaapelille eli vaan yksi laite on kerrallaan kytkettynä nettiin. Outo juttu kyllä, miten yhtäkkiä yhteys ei toimi.
jimmykojootti

jimmykojootti 27.08.2013 in GTA V

"Hei tyt-... Kaikki":http://www.rockstargames.com/newswire/article/51272/grand-theft-auto-v-the-official-trailer-coming-this-thursday.html
Mace

Mace 27.08.2013 in GTA V

Tee vaa.. kyllä täältä ainaki muutama jannu löytynee.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 27.08.2013 in GTA V

Hitto pitääköhän tää ostaa eka konsolille. Tulee mahdollisesti olemaan eka GTA minkä olen itelle hommannut.
villek00

villek00 27.08.2013 in GTA V

Ac3Way wrote: Joko on FRC Crew tehty? Voisin vaikka luoda semmoisen tuonne Rockstarin Social Clubin puolelle, jollei joku ole jo ehtinyt. Nimi, logo ehdotuksia? Vai löytyykö täältä GTA:n pelaajia? Jänöt ja Schimanskit on niin vanhoja, että ei ne pääse enää sängystä ylös. Loput taitaa olla alle K-18. :P
Tee toki, mie voin vääntää jonku logon meille sitten =)
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 27.08.2013 in GTA V

Mä täytin eilen vasta 13.
Ac3Way

Ac3Way 27.08.2013 in GTA V

Joko on FRC Crew tehty? Voisin vaikka luoda semmoisen tuonne Rockstarin Social Clubin puolelle, jollei joku ole jo ehtinyt. Nimi, logo ehdotuksia? Vai löytyykö täältä GTA:n pelaajia? Jänöt ja Schimanskit on niin vanhoja, että ei ne pääse enää sängystä ylös. Loput taitaa olla alle K-18. :P