Forum - Recent Posts
!http://i695.photobucket.com/albums/vv318/Schimanski76/dive.png!
Huhhuh...olipas laivareissu. Taitaa mennä juhannus selvitessä.
Epsania, Chilly, Portogaali ja Prazzit kentällä samana päivänä ... niiltä loppuu filmi kesken.
Sämmy on ihan paras.
Pientä lämpöä sielä kentällä on kyllä havaittavissa.
Sääli,notta nämä joukkueet kohtaa pelissä,jossa panosta ei juuri ole.Ja mahtavan tunnelman takaa Väisäsen Sammy. :)
No nyt ne kävi jo vähän pellaamaan.
Epsanjalla on tänään kovat paikat,ei ole helppo peli edessä.
Ron Van Den Beuken vs. Magic Power feat. Tom K. - Eagle Fly (Dub Mix)
Ja oikeen hyvät juhannukset kaikille :)
Pottae wrote: Hmm.. Onslaught Co-op mode (BF:BC2) vai loput ostamattomat Forza autopaketit? ..Jos sul on 3 kaveria keiden kans toi tiimityöskentely bc:ssä toimii, niin sit ehkä onslaught. Muuten ilman muuta fozapaketit.
Hmm.. Onslaught Co-op mode (BF:BC2) vai loput ostamattomat Forza autopaketit? ..
Ei saatana kun oli kuuma hakee noita tän päivän juomia. Aurinko paisto ja 26 astetta lämmintä. No kyllä se kohta tosta muuttuu jussimmaksi.
^ Onnea, onnea!! ..vai sittenkin otan osaa? :-)
Vettä sataa ja tuttaa..
Minutkin on nyt sitten virallisesti julistettu epätoivoon ja masennukseen papin avulla :)
Finski fani wrote: Jos Italia ei voita tätä ottelua, niin juon kaikki juhannusjuomat tänään poistaakseni häpeän mielestä...Ei ollut mikään paras idea...
Ei mulla muuta, kun imaskee nakkia ja pitäkää rivakat jussit.
Kävin eilen TS:n Auto- ja viestintämuseossa, komeita autoja oli. T-Ford, 2 pyöräinen mönkijä, Kinnusen jormula, Volvo Sonett II ja Pyhimys.
El PiNk DeViL wrote: Hyvää juhannusta kaikille! Pitäkää viinat ja järki päässä. Itse törmäsin jo LOL-nimiseen viinaan, eli hyvin menee :D Pitäkää hauskaa.No LOL joku LOL juotava, kamalan makusta.
Hyvää juhannusta täältäkin.
TehBigBunny wrote: Peethoovenia ja konjakkia.Popedaa ja koppa Karhua XD "ja ehkä jotain vähän hengellisempääkin juhannusmusaa":http://www.youtube.com/watch?v=3Qv8ZfxLxvI
Peethoovenia ja konjakkia.
Vanha juttu jo ;) 18 volttia löytyy.. Oikeen pissisjuomaa ja sopii pinkille hyvin :D Hjyvaa jussia!!
Hyvää juhannusta kaikille! Pitäkää viinat ja järki päässä. Itse törmäsin jo LOL-nimiseen viinaan, eli hyvin menee :D Pitäkää hauskaa.