Forum - Recent Posts
Miksei Free Roamissa pysty pelaamaan pokeria?! Heti olisi Blackwaterissa käynnissä FRC:n oma pokeriturnaus.
Ac3Way wrote: Mitenkäs, kun ei tuo Reyes Rebels-outfit aukea Escaleran kaupasta? Lukee vain, että Not Available. Kaikki muut kohdat on tehty siitä Reyes Rebels asusta, on muuten aika vittumainen toi Five Finger Fillet. :(hmm, mul aukes ainakin ihan vaa ku menin sinne... joo, mul palo hermo siinä Five finger filetis.. aina kusi siihen viimesen vastuksen viimeseen näpyttelyyn.. prkle.
Mitenkäs, kun ei tuo Reyes Rebels-outfit aukea Escaleran kaupasta? Lukee vain, että Not Available. Kaikki muut kohdat on tehty siitä Reyes Rebels asusta, on muuten aika vittumainen toi Five Finger Fillet. :(
Ihme että Kim itte ei ole joukkueessa. Tarinan mukaan se teki hattutempun kahdessa minuutissa ja sen hatun tekoonkaan ei mennyt kun vartti.
__Brasilian valmentaja: Tänne on tulossa Korealaisia neekereitä pelaamaan meitä vastaan jalkpalloa ! Jumalauta !__
LEET¨s -ZUMBA !- ZAMBA !
djrunkkari wrote: Itse en ainakaa oo ostamas koko kinectiä Varmaa maksaa suomes yli 100€ :Otaisi olla joku 163 suositushinta. Näin jostain olin lukevinani...
djrunkkari wrote: Itse en ainakaa oo ostamas koko kinectiä Varmaa maksaa suomes yli 100€ :OIhan warmasti. 200 eecua voj olla lähempänä.
DarkWarjo wrote: No eiköhän tuota saa myös ohjaimella pelata... jos ei niin ei osteta.Ei tuohon voi tulla pelkästään kinect ohjausta... Eihän se myisi yhtään silloin... Kuka ostaa Kinect kitin jotta saa ajaa Forzaa esim ? Saa nähdä miten sotapelit tulevat hyödyntämään tätä :D
DarkWarjo wrote: No eiköhän tuota saa myös ohjaimella pelata... jos ei niin ei osteta.Itse en ainakaa oo ostamas koko kinectiä Varmaa maksaa suomes yli 100€ :O
djrunkkari wrote: 1 % mahdollisuus että sony sanoo gt5 julkasupäivän ja pysyy siinä (:Eikö se ollutkaan 1‰.? :D
DarkWarjo wrote: No eiköhän tuota saa myös ohjaimella pelata... jos ei niin ei osteta.Sama, paitsi en osta edes uusien autojen takia. Ratti ja matti, check.
No eiköhän tuota saa myös ohjaimella pelata... jos ei niin ei osteta.
1 % mahdollisuus että sony sanoo gt5 julkasupäivän ja pysyy siinä (:
Kohta se alkaa....*BRASILIA* - Pohjois-Korea!
djrunkkari wrote: edome puhuu tästä kinect forzasta nelosena. omgNo siis... Forza Motorsport tämä kuulemma tulee olemaan, enempää ei olla informoitu mutta uskon että joku Forza Kinect ( Demo ? ) tai joku sellainen... Edit: Korjataan viellä..
edome puhuu tästä kinect forzasta nelosena. omg
Käykääs äijät testaamassa tälläinen nopeasti tehty rata... Ei ole mitään erikoisuuksia, vittumaisia kohtia ei ole kuin yksi :D
Tuosta lähdetään sitten hiomaan erikoisuuksia ( tuulia, vetovoima schaissee yms... )
atomimato wrote: "Forza 4?":http://www.youtube.com/watch?v=uAXokterqBk Mitenköhän tuossa toimii kaasu ja jarru + kaikki muu? Ihan kivan näkönen.Ihan kivalta vaikuttaa, mutta pelkäänpä että taas käy niin, jotta peliin ympätään IHAN vitusti kaikkea däddää ja jätetään se olennainen taas sivummalle.. Ei ole hyvä tämä Dan-mies.
http://www.livegamers.fi/misc/news.php?shownum=4966
Tällästähän se tarkottaa...