Forum - Recent Posts

kaijanen

kaijanen 09.06.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Flyers voittaa ja meikä laulaa.... ... TPS TPS TPS!!!
Aliboz

Aliboz 09.06.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

TehBigBunny wrote: 2010 Stanley Cup !
Chicago voittaa ja meikä laulaa.... CHICAGO CHICAGO CHICAGO!!!
TehBigBunny

TehBigBunny 09.06.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

Aliboz wrote: 2001: A Space Odyssey... Mahtava. Stanley Kubrick kicks arse!
2010 Stanley Cup !
Aliboz

Aliboz 09.06.2010 in Mitä katsot nyt? Ja onko hyvä?

2001: A Space Odyssey... Mahtava. Stanley Kubrick kicks arse!
atomimato

atomimato 09.06.2010 in Nyt soi?

"Timo Rautiainen - Surupuku":http://www.youtube.com/watch?v=AWdq6TUnS8k
atomimato

atomimato 09.06.2010 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

RaabForRehab wrote: Suosittelen! Jos mahis tulee, niin ei kannata kieltäytyä..
+1
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 09.06.2010 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

"Siinä":http://www.nettiauto.com/bmw/325/3245954
RaabForRehab

RaabForRehab 09.06.2010 in kuinka moni ajanut oikeasti radalla

RaabForRehab wrote: Perjantaina olis tarkotus mennä firman porukan kanssa Ahvenistolle ajelemaan jollain endurance(?)-luokan vehkeillä muutamaks tunniks.
Miltei unohdin raportoida. Käytiin tosissaan 4.6. Ahvenistolla ajamassa ja kalustona oli Eagle Racingin vanhempaa tuotantoa, eli e30 koriset 325 Bemarit. Suht Endurande-luokan spekseillä olevia vehkeitä. n.200hv ja n. 1060kg plus kuski. Tuli ajettua 5+5+3+4 kierrosta, josta tuo kolmen kiekan setti oli aika-ajo. Yks nopea kierros paukutettiin ja aika tais olla 1:43.8. Sinänsä tyytyväinen olin aikaan, kun ensimmäistä kertaa olin radalla ja vielä tuollaisella kisa-speksatulla pelillä, kun pari duunikaveria ketkä on ajanut ihan kilpaa ja kovaa ajovat 1:38 ja 1:39 aikoja. Hemmetin hauskaa toimintaa, miltei tekis mieli taas laittaa lelut lihoiks ja hommata joku kilpuri :D Suosittelen! Jos mahis tulee, niin ei kannata kieltäytyä..
IIPPONEN

IIPPONEN 09.06.2010 in PPPP

Finski fani wrote: Kuinka moni meistä on satanisti? ....
mulle iski +4 :D
kurppak

kurppak 09.06.2010 in PPPP

Mudinski wrote: Vanhemmissa Citikoissa ja Relluissa on ainakin varapyörän kotelossa kumitulppa tai tulppia joista saa 16mm2 kaapelin lävitse.
Siinä olet kyllä oikeassa. On meijjänkin Seatissa pari tulppaa. En vain nää järkeä niitä mennä irroittelemaan, koska ne eristykset (kaapelin läpivienti) voi kaiken tiellä olevan cacan vaikutuksesta hapertua.
Finski fani

Finski fani 09.06.2010 in PPPP

Kuinka moni meistä on satanisti? 1. Saatana edustaa nautintoa pidättyväisyyden sijaan! (+1) 2. Saatana edustaa elintärkeää konkreettisuutta hengellisen haihattelun sijaan!(+1) 3. Saatana edustaa tahriintumatonta viisautta tekopyhän itsepetoksen sijaan!(+1) 4. Saatana edustaa ystävällisyyttä sen ansaitseville rakkauden kiittämättömiin haaskaamisen sijaan!(+1) 5. Saatana edustaa kostoa toisen posken kääntämisen sijaan!(+/-0) 6. Saatana edustaa vastuuta vastuussa oleville psyykkisistä vampyyreista huolehtimisen sijaan!(+/-0) 7. Saatana edustaa ihmistä vain yhtenä eläimistä, toisinaan parempana, useammin huonompana kuin nelijalkaisia, koska hän on "jumalallisen hengellisen ja älyllisen kehityksensä" ansiosta tullut eläimistä häijyimmäksi!(-1) 8. Saatana edustaa kaikkia niin kutsuttuja syntejä, koska ne kaikki johtavat ruumiilliseen, älylliseen tai emotionaaliseen mielihyvään!(+1) 9. Saatana on ollut paras ystävä joka kirkolla on koskaan ollut, koska Hän on pitänyt sen toiminnassa kaikki nämä vuodet!(-1) Numerot perässä on mun mielipide, eli + on puolesta ja - vastaan. +3 on mun tulos eli näiden pointtien mukaan olen osittain satanisti. Entäs te? Älkääkä ottako tätä nyt niin tosissaan. Ihan leikkimielisesti kysyin, kun satuin löytämään tällaisen listan.
Latetzki

Latetzki 09.06.2010 in Red dead redemption

Vitsi aina repee kun ohjaan tota Dickensin kärryä niin läkähdytän ne hepat uuvuksiin ja Marston heiluu hirveesti eikä vauhti kiihdy enää :D
I bQ I

I bQ I 09.06.2010 in Jalkapallon MM 2010

Se on kyllä totta, harmittaa vain kun Ronaldinho ei pelaa Brasilialla :/ e: Argentiinaa silti kannatan
Finski fani

Finski fani 09.06.2010 in Jalkapallon MM 2010

Ac3Way wrote: True, pitkäikäisenä italialaisen jalkapallon ystävänä sekä Italian maajoukkueen pienenä kannattajana toivon maalle sekä joukkueelle kaikkea parasta.
Sama homma on itelläkin. Junnusta asti ollu Italia mun suosikki. Harmi vain, kun Totti kuulemma ei pelaa näissä kisoissa. Aina ollut mun lempi pelaaja, ihan aina! Konnavoro(Cannavaro) ja Nesta on sitten seuraavat... ;) // Ja bQ, ei aina pidä kannattaa voittajaa... Omalle lempijoukkueelle pysytään uskollisena, meni niillä kuinka huonosti tahansa... =)
DarkWarjo

DarkWarjo 09.06.2010 in Red dead redemption

Zolvi wrote: Olsin voinu tilata sen jo vaikka 10 vuotta sitte jos olis ollut rahaa. Kun tässä maassa joutuu ostamaan muutakin ku jotain vitun videopelejä. =D
Ai? emmä vaa... :D
Zolvi

Zolvi 09.06.2010 in Red dead redemption

Olsin voinu tilata sen jo vaikka 10 vuotta sitte jos olis ollut rahaa. Kun tässä maassa joutuu ostamaan muutakin ku jotain vitun videopelejä. =D
DarkWarjo

DarkWarjo 09.06.2010 in Red dead redemption

Zolvi wrote: no shit sherlock =D
Nii-i, aattelin vaa kertoo sullekkin. oisko kannattanu ostaa uutena heti julkasupäivänä? OISKO? :D
Zolvi

Zolvi 09.06.2010 in Red dead redemption

no shit sherlock =D
DarkWarjo

DarkWarjo 09.06.2010 in Nyt soi?

Joo kyllä My favorite game on kakkosest :)
DarkWarjo

DarkWarjo 09.06.2010 in Mitä syöt juuri nyt? Ja onko hyvää?

Täsä kohta vähä frents fraissei med lihabulla.