Forum - Recent Posts
!http://bighugelabs.com/output/motivator4a87bf80c9dd2a0c54bfc9265caf45698c15dded.jpg!
No LOL Bunnya TUPLATTAA !
El PiNk DeViL wrote: Mielestäni tuo oli hauska =Dvarmasti joo, koska ei siinä sua ärsytetty..
No LOL joku Lasse Lehtinen !
No LOL joku Lasse Lehtinen !
tappileipa wrote: mikä ..ttu sua vaivaa?Mielestäni tuo oli hauska =D
Mudinski wrote: Kuka on kyseessä ? A ) Bunny B ) El pink devil C ) VilleK00 Ö ) Tappileipä Mudinski: Hmm.. Vihjeet sopivat kumpaankin näistä herroista mutta enemmän nämä sopivat kyllä tuohon Ö-vaihtoehtoon. Lasse Lehtinen: Haluatko lukita vastauksen Mudinski ? Mudinski: No, kysytään katsomalta viellä Lasse Lehtinen: Kysytään katsomolta ja katsomo saa äänestää nyt: A ) 0% B ) 1% C ) 0% Ö ) 99% Lasse Lehtinen: Katsomo väittää kyseessä olevan Ö-vaihtoehto eli Tappileipä ? Mudinski: Vastaan Ö, eli Tappileipä Lasse Lehtinen: Lukitaanko Ö ? Mudinski: Lukitaan. Lasse Lehtinen: Oikea vastaus on... Lasse Lehtinen: Tiedätkö sinä siellä kotona oikean vastauksen ? Lähetä HaluanMilj ja vastausvaihtoehto numeroon 17600 ja voit voittaa Bentleyn laama maalauksilla !mikä ..ttu sua vaivaa?
Öö, joku noista :D
tappileipa wrote: menee hermo tähän yhteen.. enää yhtään ihmettele miksi kaikki vihaa sitä täälä.. E: kahella tunnuksella alapeukkuja jakaa se, hienoa varmaan? huhhuh.. jos estää meses niin alkaa paukkua YV:tä "El PiNk DeViL 2 minutes ago Vittu nyyhkytä lisää." Ei jumalauta oikeesti..Kuka on kyseessä ? A ) Bunny B ) El pink devil C ) VilleK00 Ö ) Tappileipä Mudinski: Hmm.. Vihjeet sopivat kumpaankin näistä herroista mutta enemmän nämä sopivat kyllä tuohon Ö-vaihtoehtoon. Lasse Lehtinen: Haluatko lukita vastauksen Mudinski ? Mudinski: No, kysytään katsomalta viellä Lasse Lehtinen: Kysytään katsomolta ja katsomo saa äänestää nyt: A ) 0% B ) 1% C ) 0% Ö ) 99% Lasse Lehtinen: Katsomo väittää kyseessä olevan Ö-vaihtoehto eli Tappileipä ? Mudinski: Vastaan Ö, eli Tappileipä Lasse Lehtinen: Lukitaanko Ö ? Mudinski: Lukitaan. Lasse Lehtinen: Oikea vastaus on... Lasse Lehtinen: Tiedätkö sinä siellä kotona oikean vastauksen ? Lähetä HaluanMilj ja vastausvaihtoehto numeroon 17600 ja voit voittaa Bentleyn laama maalauksilla !
menee hermo tähän yhteen.. enää yhtään ihmettele miksi kaikki vihaa sitä täälä..
E: kahella tunnuksella alapeukkuja jakaa se, hienoa varmaan?
huhhuh.. jos estää meses niin alkaa paukkua YV:tä
"El PiNk DeViL 2 minutes ago
Vittu nyyhkytä lisää."
Ei jumalauta oikeesti..
Ei ole ollut tosiaan. Sony omisti pitkään yksin F1-oikeudet. Nyt vissiin sitten Codemastersilta on tulossa tämä F1 2010 vai 2011. Pelkään tosin, että ajotuntuma on todella huono. Ehkä Scott Speed on saannut annettua hyviä vinkkejä.
Itse odotan jostain syystä F1 peliä. Kai siksi, kun ei ole 360:lle (ainakaan tietääkseni) ollut viellä vormulapelejä.
Tosiaan, CIV5 tulee myöskin. Itse myöskin odotan fanaattisena jääkiekonseuraajana uutta NHL-peliä. Tulee varmaan katsottua hieman liveä, jos vaikka sieltä jotain hauskaa ylläriä tulis MS:ltä.
"New Megadeth Track To Be Ultimate Guitar Hero Challenge":http://www.gibson.com/en-us/Lifestyle/News/megadeth-0607/
Tuli katsottua yksi parhaimpia draamoja vähään aikaan. *Remember me* oli nimeltään. Jotenkin vaan nappas tosi hyvin. Siinä näytteli se Twilight poju, joku Pattinnson tais olla nimeltään, Lostin Claire eli Emilie De Ravin ja oli siinä kanssa Pierce Brosnan ja Chris Cooper. Alko perus stoorina ja ennalta arvattavana, mutta se kasvo puolessa välissä erittäin hyväksi, ja varsinkin lopussa oli ihan mahtava. Surullinen stoori, pakko sanoa.
Suosittelen erittäin paljon!
se kommentti on varmaan semmoseen kuvaan mikä on poistettu, tollai on käyny joskus ennenki...hyvin jännä.
JANIchargedTT wrote: Jaaa-aaaa. On se jännäOn se, itekki ihmetelly..
Jaaa-aaaa. On se jännä
JANIchargedTT wrote: Hei Finski, mihin toi sun yks kommenttis on. Lukee että mun kuvaan mutta ei löydy mitään kun painaa siitä??se lukee kaikilla että olis muka omaan kuvaan, mulla lukee et mun kuvaan.. joku bugi.
Hei Finski, mihin toi sun yks kommenttis on. Lukee että mun kuvaan mutta ei löydy mitään kun painaa siitä??